וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא שלילי לרונאלדו, ריאל מדריד הודיעה: "כריסטיאנו חתם עד 2021"

הכוכב השלים 450 דקות רצופות ללא שער בסנטיאגו ברנבאו, אחרי החשיפה של זידאן ("כריסטיאנו יסיים את הקריירה בריאל"), אלופת אירופה אישרה: "רונאלדו קשר את גורלו עם ריאל עד 2021"

one

ארבעה ימים אחרי ה-3:3 מול היציעים הריקים בוורשה, ריאל מדריד המשיכה היום (ראשון) את היכולת הפושרת בתקופה האחרונה. אלופת אירופה ניצלה את היריבה החלשה במסגרת המחזור ה-11 בליגה הספרדית ועם מפגן יעילות של גארת' בייל חגגה 0:3 על לגאנס. מחד, זידאן יכול להיות מרוצה מהעובדה כי ההגנה שלו (הפעם עם נאצ'ו פרננדס ורפאל וראן) לא ספגה אחרי 11 מפגשים רצופים בכול המסגרות, אך כריסטיאנו רונאלדו נותר מתוסכל עם עוד משחק ליגה ללא שער.

עוד בנושא:

בייל כבש צמד, ריאל מדריד הביסה את לגאנס 0:3 ושמרה על הפסגה

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
בצורת ביתית. רונאלדו/AP

הפורטוגלי קבע שיא שלילי כאשר עם חמישה משחקים רצופים ללא הבקעה בסנטיאגו ברנבאו, מאז ההגעה שלו ב-2009. אולם את זידאן זה לא עניין והוא הפתיע עם הצהרה לגבי המשך דרכו של רונאלדו במדריד: "הוא כבש במשחקים האחרונים בליגה, לכן אני לא מבין את השיח סביבו. כריסטיאנו מיוחד, יוצא דופן ואני שמח שהוא יגשים חלום ויסיים את הקריירה בריאל. אתלטיקו בדרבי זה מפגש קשה, שידרוש מאיתנו הכנה מיוחדת".

הדברים של המאמן הפתיעו, בעיקר בשל העובדה כי המועדון עדיין לא יצא בהודעה רשמית אודות המשך דרכו של הכוכב. על פי הדיווחים רונאלדו יחתום בריאל עד 2021 כאשר גם שכרו יקבל שדרוג משמעותי, אולם זידאן סרב לחשוף פרטים נוספים אודות החוזה החדש. הדברים של זידאן גרמו לריאל להוציא הודעה רשמית לגבי רונאלדו: "ביום שני בצהריים, בשעה 13:30 נקיים טקס לכבוד הארכת חוזהו של רונאלדו. כריסטיאנו קשר את גורלו עם המועדון עד 2021". הפורטוגלי יצטרף לבייל, שהאריך את חוזהו לאחרונה, והוא צפוי להרוויח סכום של 500 אלף ליש"ט בשבוע עד גיל 36.

אלברו מוראטה, שהמשיך את כושר ההבקעה המרשים שלו העונה עם שער ליגה חמישי, סיפר בסיום: "החלום שלי הוא להפוך לחלוץ הראשון של ריאל, אני שמח שאנחנו מבקיעים ויותר מהכול שמרנו על המקום הראשון". קיילור נבאס הוסיף: "הדבר הכי חשוב עבורי הוא לשמור על שער נקי, אבל אני לא אובססיבי לגבי זה. צברנו ביטחון בעקבות המשחק הזה, אני לא מתייחס לביקורות נגדנו בצורה רצינית, אנשים נהנים לכתוב דברים כדי להכאיב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully