וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו חתם בריאל מדריד עד 2021: "היורש של די סטפנו וחנטו"

הפורטוגלי האריך את חוזהו בברנבאו: "רוצה לשחק עוד 10 שנים. הפכתי לאדם ולכדורגלן טוב יותר מאז שהגעתי למדריד". פלורנטינו פרס: "אתה אגדה, אייקון במועדון הכי מצליח בעולם"

כריסטיאנו רונאלדו, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. AP
"רוצה לגמור את הקריירה בריאל מדריד". רונאלדו עם פרס/AP

כריסטיאנו רונאלדו חתם היום (שני) רשמית על הארכת חוזה בריאל מדריד עד קיץ 2021. הפורטוגלי בן ה-31 נרכש ממנצ'סטר יונייטד ב-2009 וישלים 12 שנה במועדון, אבל אמר היום: "יש לי עוד 10 שנים לשחק כדורגל, אני רוצה ליהנות".

רונאלדו הופיע למסיבת העיתונאים החגיגית ביחד עם אמו והנשיא פלורנטינו פרס. "אני רוצה לגמור את הקריירה בריאל מדריד", אמר, "זה החוזה הלפני אחרון שלי, אבל אני מדגיש: לא החוזה האחרון. בכדורגל יש זיכרון קצר, אבל לך (פלורטינו פרס) ולריאל מדריד יש זיכרון ארוך. כבר אמרתי פעמים רבות שהמועדון הזה נמצא בליבי. הפכתי לאדם ולכדורגלן טוב יותר מאז שהגעתי למדריד".

בקצת יותר משבע עונות בסנטיאגו ברנבאו, רונאלדו הבקיע 371 שערים ב-360 משחקים בכל המסגרות. הוא זכה עם ריאל מדריד באליפות אחת, שני גביעים, שני גביעי ליגת האלופות וגביע העולם לקבוצות אחד.

פרס שדיבר ראשון ואמר: "ב-114 שנות קיום פיתחנו זהות שנודעה בכל העולם דרך ענקים כמו חנטו ודי סטפנו. היום בברנבאו עומד היורש שלהם. אתה אייקון במועדון הכי מצליח בעולם שזכה ב-11 אליפויות אירופה. זכית בהכול במדריד, אתה אגדה, הכובש המצטיין בתולדות המועדון. אתה תהיה כדורגלן בלתי נשכח".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. AP
מאושר. כריסטיאנו רונאלדו/AP
כריסטיאנו רונאלדו, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. AP
ממצוע של למעלה משער למשחק. רונאלדו ופרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully