וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו ואביו של ניימאר יעמדו לדין, קאנטונה: "מסי גרסה דהויה של ג'סטין ביבר"

נשיא ברצלונה וסוכנו של הכוכב הואשמו בהונאה בעקבות העברתו של הברזילאי ב-2013, קאנטונה רותח: "הבלונד והקעקועים של מסי מדאיגים אותי". גריירו חשף: "היה קשה לסרב לברצלונה"

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 1:2 את סביליה

הניצחון של ברצלונה בסביליה אמנם שמר על פער סביר של האלופה מהפסגה, אולם נדמה כי במועדון עדיין לא מצליחים לשמור על שקט. היום (שני) נמשך משפטו של ניימאר כאשר התובע החליט להעמיד לדין את אביו של הכוכב בשל עבירות הונאה, חודשיים אחרי פתיחת המשפט. התיק שנפתח בשנית ניסה לבחון את החשדות אודות דיווח כוזב ושוחד בנוגע להעברתו של הברזילאי מסנטוס לברצלונה ב-2013.

עוד בנושא:

רונאלדו חתם בריאל מדריד עד 2021: "היורש של די סטפנו וחנטו"
"ריאל וכריסטיאנו לנצח": הפרטים מאחורי החוזה החדש של רונאלדו

שחקן ברצלונה ניימאר. GettyImages
עוד סערה. ניימאר/GettyImages

ברצלונה כבר חויבה בתשלום של 5.5 מיליון יורו כקנס על אי סדרים בהעברתו של ניימאר, אולם העובדה כי אביו ניהל את המגעים בצוותא עם הנשיא הקודם, סנדרו רוסיי, גרמה לבית המשפט בברצלונה להמשיך את החקירה. מלבד אביו של ניימאר, גם הנשיא המכהן ג'וזף מריה ברתומאו יישפט בעקבות פשעי הונאה חמורים הקשורים לביצוע העסקה.

הפרקליטות בספרד מצאה מידע סותר במסמכים שאישרו את ההעברה של ניימאר ואף חשפה חוזה חתום בין אביו של השחקן לראשי ברצלונה ב-2011, לפיו המשפחה תקבל 40 מיליון יורו אם העסקה תושלם. אותו הסכום שלא דווח עליו לרשויות בספרד. התובעת במשפט טענה: "האחריות של רוסיי וברתמואו זהה, שניהם היו חלק משמעותי לאורך ההונאה וידעו בצורה מלאה את הנסיבות. אביו של ניימאר, שניהל את המגעים, צריך לעמוד לדין בשל העובדה כי הוא קיבל את האישור לנהל את המגעים מטעם השחקן. שוק העברות השחקנים הוא שוק חופשי ומה שברצלונה ניסתה לעשות פגע בחוקים של השוק החופשי".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
המלך אריק מודאג. מסי/GettyImages

זו אינה הפעם הראשונה בה שחקן של ברצלונה סובל מהרשויות בספרד כאשר לפני ניימאר היו אלה ליאונל מסי, שמשפטו נסגר בקיץ האחרון, וחאבייר מסצ'ראנו. לאביו של ניימאר תהיה אפשרות לערער על ההחלטה בעשרת הימים הקרובים, אך מקורבים למשפחה טענו כי הוא עשוי לספוג את העונש בתקווה למשוך את האש מבנו.

בינתיים, רפאל גריירו סיפר היום בתקשורת הקטלונית: "היה לי קשה מאוד לסרב לברצלונה הקיץ, ההצעה מבורוסיה דורטמונד קסמה לי הרבה יותר כי היא טמנה בחובה אפשרות משמעותית לקבל דקות רבות יותר. אני שמח על ההחלטה כי אני נהנה בגרמניה ומצליח להשתלב. גם פאריס סן ז'רמן גיששו, אבל לפני שנתיים העדפתי להמשיך להיות בורג מרכזי בלוריין. העניין מבארסה ופ.ס.ז' מחמיא, אבל אינני מתחרט על ההחלטה שלי להגיע לדורטמונד".

ההצגה של הפרעוש מול סביליה שוב פתחה את השיח סביב תואר השחקן הטוב בעולם, ועדיין אריק קאנטונה בחר לספק את ההתייחסות שלו לגבי הלוק החדש של מסי, ונדמה כי כוכב העבר הצרפתי אינו מתרשם: "הכיוון של מסי מדאיג אותי מאוד. הקעקועים והבלונד בשיער, אני לא אוהב את זה בכלל. הוא הפך בזמן קצר מהגיבור של כולנו, לגרסה דהויה של ג'סטין ביבר. זה מביך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully