וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון מתעקשים להישאר מאופקים, יזרעאלי: "אנחנו בדרך הנכונה"

7.11.2016 / 9:21

בקבוצה שמחו מאוד על הניצחון על הפועל ירושלים, שהיה הגדול ביותר על האדומים מאז 1989, אך יודעים כי הדרך עדיין ארוכה. ג'יימס בל שהפגיז 28 נקודות: "גם אם הייתי קולע 12 נקודות והיינו מנצחים, הייתי מאושר"

one

צפו בתקציר הניצחון

הפועל חולון רשמה אמש (ראשון) את אחד ממשחקיה הגדולים בשנים האחרונות כשהביסה בביתה בקלות 76:99 את הפועל ירושלים ועלתה למאזן מצוין של ארבעה ניצחונות מול הפסד בודד. הקבוצה של דן שמיר הציגה במחצית הראשונה משחק התקפה משובח, קלעה 55 נקודות (מתוכן 10 שלשות ב-57 אחוז), וגמרה את המשחק מיד ברבע השלישי שבו עצרה את ירושלים על 15 נקודות בלבד. בחולון שיבחו כל שחקן ושחקן שדרך על הפרקט, שנכנסו לתוך אווירת המסיבה ששררה באולם החדש בעיר, כשמעל כולם זרח ג'יימס בל עם 28 נקודות ב-10 מ-12 מהשדה.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 76:99 את הפועל ירושלים
פיאניג'אני: "משחק כזה צריך לסיים עם חמישה שחקנים בחמש עבירות". דן שמיר: "לא ציפינו לתוצאה שכזו"
בהפועל ירושלים הרבו לדבר על "חוסר אנרגיה" בתבוסה המהדהדת להפועל חולון. ראשי המועדון כעסו
אלפסי מיואש, אברהמי מרוצה מההגנה, גורקה לא ממהר לעשות שינויים

ג'יימס בל חוגג הפועל חולון עם יונתן מור. ברני ארדוב
איזה לילה כיפי. חולון/ברני ארדוב

99 הנקודות שקלעה חולון היו מספר הנקודות הרב ביותר שקלעה הקבוצה ללא הארכה מאז דצמבר 2011, כשניצחה 91:104 את מכבי חיפה בחוץ. היה זה הניצחון הגדול ביותר של חולון על הפועל ירושלים מאז 1989/90, אז הביסו הסגולים באולם הפחים את ירושלים 72:103, מספר חודשים אחרי שניצחו אותם בירושלים 71:105.

קאליף וואייט הפועל חולון. ברני ארדוב
קאליף וואייט הפועל חולון/ברני ארדוב

"קלעתי הרבה זריקות קשות, אבל לחברים שלי לקבוצה היה ביטחון בי ובזריקות שלי, אני זורק את זה באימונים, והיום זה נכנס", סיכם בל המאושר את משחקו הטוב ביותר בישראל, "אם הייתי קולע רק 12 נקודות ועדיין היינו מנצחים, עדיין הייתי מאושר. לא מעניין אותי כמה קלעתי, גם אם הייתי קולע 40 הייתי מרגיש ככה". הניצחון של חולון הושג ללא פול דילייני, שימשיך להיעדר גם במשחק הליגה הבא נגד מכבי חיפה בשל הפציעה שלו בכתף: "פול הוא שחקן נהדר, הוא מביא לנו הרבה. הוא חסר לנו, אבל הוא עדיין קולני מאוד לפני המשחק גם אם הוא לא משחק. אני לא יכול להגיד כמה זה חשוב שיש עוד אמריקאי שאומר לי את הדברים הטובים".

ג'יימס בל חוגג הפועל חולון עם יונתן מור. ברני ארדוב
ג'יימס בל חוגג הפועל חולון עם יונתן מור/ברני ארדוב

למרות הניצחון הגדול, והשמחה הגדולה ביציעים, בסיום המשחק נראו אנשי הקבוצה שמחים אך מאוד מאופקים ויודעים את מקומם. "בינתיים זה נראה טוב, מאוד קשה לדעת לאן נגיע, זאת באמת ההתחלה", סיכם גוני יזרעאלי, שרשם עוד משחק יעיל עם 8 נקודות ו-5 אסיסטים, "יש לנו שני זרים צעירים, ורועי הובר שהוא צעיר. זאת קבוצה טובה עם שילוב טוב של ותיקים. מוקדם לדבר על זה, אנחנו בדרך הנכונה. אנחנו מדברים על זה מתחילת העונה. דן רצה קבוצה שתעשה הרבה עצירות ותרוץ הרבה. זה הדבר שאנחנו מדברים עליו לפני כל משחק. יש לנו הרבה סקוררים, וככל שאנחנו רצים אנחנו נראים יותר טוב".

קאליף וואייט הפועל חולון עם ג'יימס בל. ברני ארדוב
קאליף וואייט הפועל חולון עם ג'יימס בל/ברני ארדוב

יזרעאלי סיפר כי לא היה צריך להסביר לזרים את המשמעות של משחק ביתי נגד הפועל ירושלים בשביל האוהדים: "אמרנו לזרים 'חכו שתגיעו לאימון ותיכנסו לחימום'. כששעה לפני המשחק כולם כבר מחכים למשחק ורואים את החניה מלאה, אני חושב שכולם מבינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully