וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "לא היתה לנו אנרגיה, שילמנו על המאמץ ביורוקאפ"

6.11.2016 / 23:00

מאמן הפועל ירושלים תירץ את התבוסה בחולון: "משחק כזה צריך לסיים עם חמישה שחקנים בחמש עבירות, קבוצה שמשחקת באירופה יכולה להפסיד". דן שמיר: "לא ציפינו לתוצאה שכזו"

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל חולון השיגה הערב (ראשון) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנים האחרונות כשהביסה באולמה הלוהט את הפועל ירושלים היריבה הגדולה 76:99. ג'יימס בל (28), קאליף וואייט (25) ודריון אטקינס (17) הזרים המצוינים של דן שמיר סידרו לו ניצחון רביעי העונה והעלו אותה לפחות זמנית למקום הראשון. מנגד, ירושלים ממשיכה בתצוגות הנפל שלה בזירה המקומית אחרי ההפסד לגלבוע גליל והניצחון הדחוק והלא מרשים על עירוני נהריה.

עוד בנושא:

צפו בהצגה של חולון ובניצחונות של הפועל ת"א ומכבי חיפה

קאליף וואייט הפועל חולון עם גוני יזרעאלי. ברני ארדוב
הצגה. גוני וקאליף חוגגים/ברני ארדוב

דן שמיר שמר על פאסון אחרי התצוגה של קבוצתו: "לא צריך להתרגש יותר מדי, יש ימים כאלה משני הצדדים, היה משחק ברמה די גבוהה בחצי הראשון, לא יודע אם לא שמרנו אבל עשינו כמה טעויות, נכנסנו למשחק טוב בזכות הקליעה מבחוץ, היינו באחוזי קליעה לא נורמלים. לא חשבתי שנמשיך לקלוע ככה, ידענו לשמור על זה, לא צריך יותר מדי להתרגש מזה, זה רק עוד יום אחד בעונה".

שמיר הוסיף: "אנחנו אף פעם לא מוותרים מראש ולא יודעים מה יהיה, התפקיד שלנו זה להתכונן ולהכין משחק. אני בכל מצב מכין את המשחק. לא ציפינו לכזאת תוצאה, נכנסנו מאוד טוב למשחק. הטבע של הדברים זה שהדברים האלה קורים, ימי קליעה טובים, זה קורה כשקבוצה עושה דברים טובים".

"אני מרגיש שאני שותף פה למשהו מאוד מיוחד, זה מקום שאני מאוד אוהד, זה מקום שמתחברים אליו אבל זה מקום שהיה בסכנה קיומית, ומלמעלה עד למטה קורים פה דברים מאוד טובים. שמח שזה הגיע לפרקט, נעשה כל מה שיכולים כדי שתהיה לזה המשכיות. יש אולם והנהלה מצוינת, זה אחד המקומות הטובים שאימנתי בהם, כיף פה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הטירוף היה רק על הספסל. סימונה פיאניג'אני/ברני ארדוב

סימונה פיאניג'ני ניסה להסביר את ההפסד: "הבעיה היום הייתה באנרגיה, זה די ברור. יש שילוב. חולון שיחקו משחק גדול, כי הם קלעו שלשות בצורה מדהימה, והיינו צריכים לעצור את זה. הם שיחקו ערב מיוחד, ולא היה לנו מספיק אנרגיה. ניסינו לעשות את הכל, אבל הכל היה שניה אחת מאוחר מדי. ידענו לפתור בעיות עם הפציעות עד היום, שילמנו על המאמץ ביורוקאפ במשחק האחרון. משחק כזה צריך לסיים עם חמישה שחקנים עם חמש עבירות, אבל אי אפשר לקבל שהם קלעו 30 נקודות ולא הגענו לקצה של העבירות".

"בבעיות שיש לנו, ברמת האנרגיה הזאת, וברצף המשחקים שיש לנו בחוץ, כולם עשו את המאמץ כדי להתחיל את העונה כמה שיותר טוב. היום זה ההפסד השני שלנו העונה, זה ההפסד הגדול יותר, אבל אנחנו צריכים לתקן את הטעויות. קבוצות שמשחקות באירופה יכולות להפסיד יותר משחקים במהלך הליגה הסדירה".

האיטלקי הוסיף: "היום היה סיוט עבורנו, כי השחקנים מגיעים בלי אנרגיות והיריבה ממשיכה לקלוע וממשיכה להילחם. הם חיכו שבוע למשחק הזה והתכוננו לזה והם הגיעו כדי להתפוצץ. קבוצות רוצות לנצח את ירושלים, והם מגיעות עם אנרגיה מיוחדת, אנחנו צריכים להיות מוכנים. נצטרך להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully