וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 76:99 את הפועל ירושלים

הקבוצה של דן שמיר נתנה עוד הצגה על חשבון סגנית האלופה ופירקה אותה ללא תנאי. ג'יימס בל (28) וקאליף וואייט (25) חיפו על חסרונו של דילייני. צפו בניצחונות של מכבי חיפה והפועל תל אביב

one
קאליף וואייט הפועל חולון עם ג'יימס בל. ברני ארדוב
איזו הצגה. וואייט ובל חוגגים/ברני ארדוב

משחקי המחזור החמישי בליגת העל נמשכו היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים כשבמוקד עמד המשחק שבו הפועל חוןלון נתנה הצגה ענקית ופירקה 76:99 את הפועל ירושלים. הפועל תל אביב, אחרי ההפסד המאכזב בדרבי, ניצחה את בני הרצליה 77:84. מכבי חיפה, עם סגל חסר במיוחד, הביסה את עירוני נהריה 75:96. דרווין קיצ'ן ערך בכורה פושרת בנהריה עם 0 נקודות ב-14 דקות.

שון ג'ונס מול דריון אטקינס. ברני ארדוב
דריון אטקינס נאבק בשון ג'ונס/ברני ארדוב

הפועל חולון - הפועל ירושלים 76:99

אחרי פתיחת עונה מצוינת ולמרות שחסרה הערב את פול דילייני משחקני המפתח שלה, הפועל חולון נתנה הערב עוד הצגה והוכיחה למי שעוד היה ספק: הקבוצה של דן שמיר צפויה להיאבק השנה בצמרת הגבוהה. ירושלים הגיעה למשחק הזה ללא סטודמאייר, אך זה ממש לא תירוץ לתצוגת נפל הגנתית של פיאניג'אני ושחקניו, שחטפו 30 נקודות על הראש כבר ברבע הראשון וראו את חולון מגדילה את הפער בהדרגה עד לסיום. שני שחקנים בלטו הערב הרבה מעל כולם. ג'יימס בל שהמטיר 6 שלשות מתוך 7 ניסיונות ותרם שיא עונתי של 28 נקודות עבור חולוניה. קאליף וואייט סייע לו עם 23 נקודות, 6 אסיסטים, אבל גם 7 איבודים. ירושלים סבלה מערב פושר של ג'רום דייסון ובר טימור, כשרק טרנס קינסי ניסה לעשות משהו אך 17 נקודות שלו היו רחוקות מלהספיק לירושלים שנחלה הפסד שני העונה. חולון מנגד עלתה למאזן של 1:4 ונצמדה למכבי תל אביב המוליכה והקבוצה היחידה שניצחה אותה עד כה העונה.

ליאור אליהו הפועל ירושלים מול טוני יאנגר. ברני ארדוב
חסר אונים. ליאור אליהו מול טוני יאנגר/ברני ארדוב

הפתיחה הייתה שייכת כולה למארחים שטסו ליתרון מבטיח ברבע הראשון עם מטווח שלשות של ג'יימס בל וקאליף וואייט. טרנס קינזי ניסה להשאיר את ירושלים במשחק, אבל סל על הבאזר של גוני יזרעאלי קבע 23:30 למארחים בסוף הרבע הראשון. אם ירושלים חשבה לעשות קאמבק ברבע השני, למארחים היו תוכניות אחרות לחלוטין. חולון פשוט טיווחה מחוץ לקשת כשג'יימס בל נותן הצגה עם 5 מ-6 משלוש ועם 21 נקודות סחף את חולון ליתרון של 42:55 בהפסקה.

אם מישהו חשב שירושלים תעלה נחושה מההפסקה ותנסה לחזור למשחק התבדה מהר מאוד. חולון עצרה את יריבתה ללא נקודות בשלוש הדקות הראשונות של הרבע ומהצד השני ג'יימס בל פשוט קבר את ירושלים עם עוד סל ושלשה שקבעו 45:64 לחולוניה. המשך המשחק היה לפרוטוקול בלבד. וואייט, יזראעלי וצ'וברוביץ' טחנו את ירושלים ובסיום: 76:99 ענק לחולוניה.

הפועל חולון: ג'יימס בל 28 (6/7 לשלוש), קאליף וואייט 25 (6 אסיסטים ו-7 איבודים), דריון אטקינס 17, שלומי הרוש 10, גוני יזרעאלי 8, רועי הובר 5, אלכס צ'וברוביץ' 4, טוני יאנגר 2.

הפועל ירושלים: טרנס קינסי 17, קרטיס ג'רלס 16, ליאור אליהו 14, ג'רום דייסון 9, שון ג'ונס 7, בר טימור 5, יותם הלפרין ואייזק רוזפלד 3, טראוויס פיטרסון 2

סטיבן דניס בני הרצליה מול הפועל תל אביב. מגד גוזני
נוקאאוט. סטיבן דניס מול אדריאן בנקס/מגד גוזני

הפועל תל אביב - בני הרצליה 77:84

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה במומנטומים מנוגדים. הרצליה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, והפועל תל אביב אחרי שני הפסדים כואבים אך הערב הזה היה שייך למארחים, שהוליכו מן הפתיחה והתגברו גם על ניסיון קאמבק של הרצליה, שחזרה מפיגור 16 ברבע האחרון, אך התקרבה רק עד ארבע הפרש ולא הצליחה להשלים את הקאמבק. רביב לימונד, שחוזר אט אט לעניינים, רשם ערב פושר עם 4 נקודות אבל גם 7 אסיסטים. מי שהוליך את שרון אברהמי לניצחון הזה היו הזרים - טאקר, האוול, וויליאמס ובנקס שקלעו ביחד 60 נקודות לאדומים. מנגד, כארם משעור נתן עוד הצגה עם 18 נקודות ו-11 אסיסטים, אך היה די בודד במערכה.

שתי הקבוצות ניהלו משחק צמוד ברבע הראשון, אבל שלשה של טאקר ועוד סל של צוף בן משה העניקו למארחים יתרון של 20:27 בתום הרבע. הרצליה ניסתה לחזור למשחק ברבע השני, אבל לא הייתה לה תשובה לאלנדו טאקר שצלף מבחוץ ושלשה שנייה שלו קבעה 38:47 לאדומים במחצית. הפועל תל אביב הגדילה את הפער והגיעה ליתרון של 16 נקודות בסוף הרבע השלישי. אולם, הרצליה פתחה בטירוף את הרבע הרביעי ועם ריצת 2:14 מדהימה צימקה כבר ל-68:72. נהריה ביצעה עבירות וניסתה לסגור את ההפרש, אבל ראתה את האוול וטאקר מבטיחים את הניצחון עם נקודות מהעונשין חרף ניסיונות הקאמבק.

הפועל תל אביב: אלאנדו טאקר 18 ו-5 אסיסטים, ריצ'רד האוול 16 ו-9 ריבאונדים, דרל וויליאמס 17, אדריאן בנקס 9, מתן נאור 8, תמיר בלאט 6, רביב לימונד וצוף בן משה 4 כ"א, תומר גינת 2

בני הרצליה: כרם משעור 18 ו-11 ריבאונדים, סטיבן דניס 13, ג'ף אדריאן 12, טוריאן גרין 11, דני רובין, אדום ג'קו וחליל קנאסביץ' 7, אור לאומי 2

צפו בתקציר

דני רובין בני הרצליה מול תומר גינת הפועל תל אביב. מגד גוזני
קרב הישראלים. דני רובן מול תומר גינת/מגד גוזני

מכבי חיפה - עירוני נהריה 75:96

במכבי חיפה מאוד רצו שהעברת שרביט האימון מרמי הדר לעוזרו עופר רחימי תתבצע בצורה חלקה, אלא שלא כך היה. הירוקים רושמים פתיחת עונה מאכזבת עם ניצחון אחד בארבעה מחזורים, כולל הפסד לגלבוע/גליל באמצע השבוע, כשהמשחקים נגד הגדולות עדיין לא התקיימו. אולם, למרות ששיחקו הערב בלי ג'ון דיברתולומיאו וג'אריד פיימוס הפצועים, יכולת נהדרת של עוז בלייזר, עמית שמחון וטוני מיצ'ל הוליכו את הירוקים לניצחון מוחץ וקליל. מנגד, נהריה הציגה את דרווין קיצ'ן שרשם בכורה במדים הסגולים, אך זה לא היה בעניינים ולא הצליח לקלוע ב-14 דקות ששיחק.

למרות הסגל החסר, מכבי חיפה מחצה את נהריה ברבע הראשון הרבה בזכות עמית שמחון שלהט עם שתי שלשות ו-10 נקודות וסידר לקבוצת 11:27 ברבע. נהריה מיזערה נזקים מעט ברבע השני הרבה בזכות ערן אסנטי שצלף מבחוץ, אבל חיפה סיימה את הרבע עם ריצת 0:5 והובילה במחצית 36:53. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד. עוז בלייזר, טוני מיצ'ל ואלכס פרז סחפו את המארחים לניצחון מוחץ, 75:96.

מכבי חיפה: עוז בלייזר 19 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3 חסימות, טוני מיצ'ל 16, 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, עמית שמחון 16 (4 מ-7 לשלוש), אלכס פרס 14 ו-11 ריבאונדים, אורלנדו מנדס ולדס 14, ווילי וורקמן 10, וויל גרייבס 7.

עירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 16 ו-6 ריבאונדים, טיירון נאש 13, יינסי גייטס 12, גילברט בראון 11 ו-5 אסיסטים, ערן אסנטי 9, ניב ברקוביץ' 6, סטו דגלאס 5, תומר בר אבן 3.

צפו בתקציר

עוד באותו נושא

תקציר: מכבי חיפה - עירוני נהריה 75:96

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully