וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תחתים זר נוסף, שוקלת לצרף את דיז'ון תומפסון

7.11.2016 / 12:43

הפורוורד האמריקאי (33, 2.01 מטר) נפגש עם אנשי המועדון והציע את שירותיו. עשוי לחזור לקדנציה שנייה בבירה ולשחק רק באירופה. כעס אחרי התבוסה בחולון: "אי אפשר לקבל את זה"

one

הפועל ירושלים שוקלת לצרף את דיז'ון תומפסון ולרשום אותו למשחקים של הקבוצה ביורוקאפ, כך נודע לוואלה! ספורט. בקבוצה מהבירה התקבלה החלטה להחתים זר שביעי שישחק רק באירופה ותומפסון מועמד.

הפורוורד האמריקאי (33, 2.01 מטר) ששיחק בקבוצה בעונת 2009/10, נכח אתמול בתבוסה להפועל חולון, נפגש עם אנשי המועדון והציע את שירותיו. בירושלים שוקלים את האופציה הזו וההחלטה לגביו תתקבל בהתאם לכושרו הגופני.

תומפסון כאמור שיחק בהפועל ירושלים בעונת 2008/9 ובעונת 2014/15 לבש את מדי הפועל תל אביב במשך כמה חודשים. הוא שיחק בעבר גם בגרמניה, אוקראינה, צרפת, רוסיה וקפריסין.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הובסה בחולון 99:76
הפועל תל אביב ניצחה את בני הרצליה 77:84
מכבי חיפה גברה על עירוני נהריה 75:96

דיז'ון תומפסון שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
קדנציה שנייה? תומפסון/מגד גוזני

הפועל ירושלים הובכה אמש (ראשון) כשהובסה 99:76 על ידי הפועל חולון במחזור החמישי בליגת העל. לצד הניצחונות המרשימים באירופה, הקבוצה מהבירה ממשיכה לגמגם בליגה ומחזיקה במאזן 2:3 בלבד. ההבדלים ביכולת הרתיחו את ראשי המועדון, שאמרו: "נכון שקבוצות מגיעות במוטיבציה מוגברת מולנו, אבל אי אפשר לקבל את זה. אין שום סיבה לא להגיע בשיא המוכנות המנטלית".

למרות התבוסה, השחקנים יצאו מחדר ההלבשה כשהם נראים נבוכים אך רגועים. חברי הצוות המקצועי לעומת זאת, נראו נסערים יותר: המאמן סימונה פיאניג'אני ועוזריו שוחחו באריכות בצד והתמקדו בהגנה הרעועה שהציגו השחקנים. בצוות ציינו שכמה מהשחקנים "לא הגיעו למשחק".

בקבוצה מספרים כי הם מתכוונים לשוחח על כך באימונים עם השחקנים ויבהירו להם: "זה לא מקובל. אי אפשר להגיע למשחק חסרי אנרגיה ולפתוח חלש כל כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בצוות המקצועי לא אהבו את המשחק/ברני ארדוב

"אנחנו צריכים להיות יותר מאוזנים בחזרה מאירופה לליגה", הודה קרטיס ג'רלס שקלע 16 נקודות, "הגענו חסרי אנרגיה, עשינו עבודה לא טובה בכל הנוגע לקליעה, לא שיחקנו התקפה טובה ולא הגנה טובה. הקבוצות שמשחקות מולנו נותנות את הכול ואנחנו צריכים להשוות את האינטנסיביות שלנו לזו שלהן. לא זלזלנו, אנחנו מכבדים את היריבות".

טראוויס פיטרסון שקלע שתי נקודות בתשע דקות משחק הוסיף: "לספוג 30 נקודות ברבע הראשון, ברבע אחד בלבד, זה יותר מדי. אנחנו חייבים להציג הגנה טובה יותר, היינו צריכים לעשות משהו כדי לעצור את השלשות שלהם. חולון קבוצה טובה ששיחקה עם המון אנרגיה מול האוהדים שלה, ואנחנו פשוט היינו חסרי אנרגיה. אמארה? בליגה הישראלית תמיד יהיה מישהו שלא ישחק, אבל ללא ספק הוא יכול היה לעזור לנו. הוא הרי שחקן מצוין".

לשאלה לגבי ההבדל ביכולת בליגה הישראלית לעומת אירופה השיב פיטרסון: "יש לנו שני משחקים בשבוע וזה סגנון שונה. המשחק בליגה מהיר יותר ויש בו לא מעט ריצות. אני חושב שאנחנו מגיעים מוכנים לליגה. אנחנו לא מזלזלים רק בגלל שאנחנו לא משחקים נגד קובאן או ולנסיה, אבל היינו חסרי אנרגיה בלא מעט משחקים בליגה ואסור לתת לזה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully