וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי מיואש, אברהמי מרוצה מההגנה, גורקה לא ממהר לעשות שינויים

6.11.2016 / 23:09

מאמן עירוני נהריה כעס אחרי התבוסה בחיפה ("השחקנים לא נותנים 100 אחוז"), בהפועל תל אביב שמחים מהחזרה של לימונד לעניינים ("רק שימשיך ככה"). בהרצליה ממתינים עם חילופי הזרים

one

בווידאו: תקציר ה-77:84 של הפועל תל אביב על הרצליה

משחקי המחזור החמישי בליגת העל נמשכו הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. פרט למשחק המרכזי של הערב, בו הפועל חולון הביסה את הפועל ירושלים במפתיע (76:99), נערכו שני משחקים נוספים. הפועל תל אביב ניצחה את בני הרצליה 77:84, בעוד מכבי חיפה הביסה את עירוני נהריה 75:96.

לידיעה המלאה על משחקי הערב בליגת העל

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. ברני ארדוב
מאוכזב מאוד. אלפסי/ברני ארדוב

מכבי חיפה - עירוני נהריה 75:96

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי אמר בסיום: "זו כבר תקופה שאנחנו נראים לא טוב. אנחנו לא נמצאים שם בכלל באינטנסיביות ההתקפית ובטוח לא הגנתית, אפשרנו לחיפה לקלוע כמעט 100 נקודות. אנחנו חייבים יותר אנרגיות כי ככה לא ננצח משחקים, בטח לא בליגה. משהו חייב להשתנות פה, בנינו סגל טוב שלא אמור להיות במאבקי תחתית. אי אפשר לנצח משחק חוץ עם כל כך הרבה איבודים ושחקנים נרפים, ככה נראינו. השחקנים לא נותנים 100 אחוז על המגרש. אחרי משחק כזה קשה להיות אופטימי".

המאמן המנצח עופר רחימי: "משחקים שאנחנו באים בתור קבוצה, בכל ההפסדים הובלנו ברבעים האחרונים. כל פעם שהם חזרו עשינו סטופים בהגנה. אני מצדיע לשחקנים שלי, הם נלחמו ונתנו את הכל. על אף הבעיות המנטאליות שהפסדנו את המשחקים הקודמים, הם היו כואבים שמח שהחבר'ה לקחו משחק חשוב".

עוד באותו נושא

תקציר: מכבי חיפה - עירוני נהריה 75:96

לכתבה המלאה
שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לימונד חוזר לעצמו. אברהמי/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - בני הרצליה 77:84

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה: "דיברנו על שלושה פרמטרים לפני המשחק - ריבאונד הגנה, איבודי כדור וירידה להגנה. אי אפשר לנצח כשלא עומדים בפרמטרים האלה. עשינו הכנה טובה למשחק ומאוד מאכזב מבחינתי מה שקרה. צריך לבדוק למה יותר מדי פעמים העונה אנחנו נרדמים לרבע שעה. הערב שיחקנו רק 15 דקות. מה שטוב זה שיש עוד משחקים באירופה, אין זמן להוריד את הראש ואנחנו עם הפנים קדימה. אני קודם כל מאמין שיש יכולת לתקן מבפנים ופחות מאמין בלחפש שינויים ושחקנים בחוץ. עוד מוקדם לדבר על שינויים, אני סבלני ובטוח שמתוך מה שיש לנו אפשר לעשות יותר טוב".

שרון אברהמי חגג את הניצחון של הפועל תל אביב: "היו דקות טובות מאוד שלנו, בחצי השני כשהובלנו 16 קצת נתקענו. בסופו של דבר הסתכלנו בעיקר על החלק ההגנתי שהיה חשוב לנו לשפר ושיפרנו אותו. איבדנו כדורים וזה החזיר אותם למשחק".

על רביב לימונד: "אני שמח שבסופו של דבר היה לרביב שבוע אימונים טוב ואני מקווה שימשיך ככה. אם רביב היה איתנו מתחילת השנה הנושא ההגנתי היה טוב יותר ואני מאמין שככל שרביב ישחק יותר ויחזור לעצמו זה יעזור גם לנו. מגיעות גם מחמאות לצוף בן משה שעזר לנו מאוד הערב".

על אדריאן בנקס, שקיבל 15 דקות בלבד הערב: "לוקח לו זמן להתחבר לשיטה ולקבוצה אני בטוח ששחקן ברמה שלו ימצא את הדרך. אנחנו נעזור לו לחזור ליכולת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully