וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 1:3 את קייבו, הקהל של אינטר נגד איקרדי

יוראי קוצ'קה (45) ואמבאיי ניאנג (46) הפציצו מרחוק, דניאלי הוסיף עצמי (90) והרוסונרי במקום השלישי. הנראזורי הפסידו, הקפטן החמיץ פנדל. שער של אימובילה בדקה ה-98 הציל את לאציו

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
בכושר נהדר. שחקני מילאן חוגגים/רויטרס

המחזור השמיני בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם אכזבה גדולה עבור פיורנטינה ואינטר. החניכים של פאולו סוזה המשיכו את הכושר הנוראי עם 0:0 מאכזב מול אטלאנטה, הנראזורי ספגו הפסד שלישי כאשר הקהל של הקבוצה מחה נגד החלוץ מאורו איקרדי, שנמצא בכותרות בימים האחרונים. צ'ירו אימובילה הציל את לאציו עם פנדל דרמטי בדקה ה-98, מילאן ממשיכה לטפס במעלה הטבלה, הפעם עם 1:2 על קייבו.

עוד בנושא:

המאפיה הסיציליאנית הציעה למקסי לופס: "נשבור לאיקרדי את הרגליים בשבילך"
דיווח: יובנטוס תשדרג את החוזים של פאולו דיבאלה ולאונרדו בונוצ'י
יובנטוס ניצחה 1:2 את אודינזה, רומא הכניעה את נאפולי

קייבו - מילאן 3:1

הרוסונרי יצאו לפגרה עם קאמבק אדיר וניצחון על ססואולו והמשיכו את המומנטום גם בוורונה, למרות שפתחו ללא קרלוס באקה שקיבל מנוחה לאחר ששיחק עם קולומביה בשלישי האחרון. שתי הקבוצות הגיעו עם 13 נקודות וידעו שהמנצחת תידבק לרומא שבמקום השני והאורחת היא זו שעמדה במטרה והגדילה את רצף משחקיה ללא הפסד לחמישה. יוראי קוצ'קה הפציץ לחיבורים מכ-18 מטר על סף הירידה למחצית, אמבאיי ניאנג הכפיל, גם הוא מרחוק, דקה מפתיחת המחצית השנייה. הצרפתי היה מעורב בחמישה שערים בשבעת משחקי הליגה האחרונים של מילאן, עם שלושה שערים ושני בישולים. ואלטר בירסה צימק עם בעיטה חופשית נהדרת (76), דריו דניאלי דחק לשערו הוא בתוספת הזמן.

שחקן אינטר מאורו איקרדי. GettyImages
גם קללות וגם החמצת פנדל. איקרדי/GettyImages

פיורנטינה - אטאלנטה 0:0

הפגרה לא הרימה את מצב הרוח של הוויולה וסוזה, שרשם תוצאת תיקו שלישית העונה. דווקא אחרי ההפסד לטורינו בתחילת החודש, המארחת הציגה משחק נרפה והיא ללא ניצחון ליגה מאז ה-0:1 על רומא באמצע ספטמבר. פיורנטינה עם שמונה נקודות בלבד העונה ומשחק חסר, אך ברור כי היכולת של שחקניו של סוזה זקוקה לשיפור מיידי. האורחת מצדה השיגה נקודת רביעית בחוץ משני המשחקים האחרונים שלה מחוץ לברגמו.

אינטר - קליארי 2:1

סערת מאורו איקרדי הגיעה גם לסן סירו כאשר אוהדי הנראזורי מחו נגדו לאורך 90 הדקות. על כר הדשא הנראזורי שוב אכזבו עם הפסד ביתי מול קאלירי. בדקה ה-26, הקפטן קיבל הזדמנות להבקיע אך החמיץ מהנקודה הלבנה. בדיוק כמו סרחיו אגוארו, גם מאזן הפנדלים של איקרדי לא מרשים ומדובר בהחמצה השלישית שלו מתוך ארבעת הפנדלים האחרונים בליגה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-55 כאשר איבן פרישיץ' מצא את ז'ואאו מריו, והוא הרשית את הראשון שלו במדי אינטר מקרוב. היתרון החזיק 16 דקות, אז פדריקו מלצ'יורי איזן עם שערו השני העונה, ושער עצמי מביך של סמיר הנדאנוביץ' (85), העניק לאורחת שלוש נקודות יקרות. אינטר עם משחק ליגה שלישי ללא ניצחון, הפסד שלישי העונה בליגה כאשר ביום חמישי היא תפגוש את סאות'המפטון בליגה האירופית.

לאציו - בולוניה 1:1

סימונה אינזאגי יצא לפגרה עם שני ניצחונות רצופים, אך שער של פיליפ הלאנדר בדקה ה-10 קטע את מצב הרוח המרומם אצל הנשרים. עמוק בתוספת הזמן, צ'ירו אימובילה המשיך את הכושר הנהדר מנבחרת איטליה עם שער שיוויון דרמטי בדקה ה-98, מהנקודה הלבנה. לאציו עם 14 נקודות העונה, בולוניה עם תיקו שני העונה.

ססואולו - קרוטונה 1:2

העולה החדשה עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה בליגה הבכירה. האורחת ספגה הפסד שביעי העונה והיא נועלת את הטבלה עם נקודה בודדת. המארחת קטעה רצף של שני הפסדים רצופים והשלימה מהפך מרשים בדקות הסיום. דייגו פלקינלי הימם את המארחת כבר אחרי שתי דקות, אך צמד בזק של סטפאנו סנסי (83) ופייטרו לאמלו (86), שניהם עם שערי בכורה העונה, קבעו מהפך מרשים והקפיצו את מאזן הנקודות של ססואולו ל-12.

גנואה - אמפולי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully