וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את אודינזה, רומא הכניעה את נאפולי

האלופה נקלעה לפיגור מוקדם, אבל צמד של דיבאלה סידר לה עוד שלוש נקודות. הג'אלורוסי הדיחו את נאפולי מהמקום השני עם 1:3 בסאו פאולו והנחילו להם הפסד ליגה ביתי ראשון אחרי שנה וחצי

צילום מסך

בווידאו: ביצועיו של הילד הפלסטיני אותו החתימה יובנטוס השבוע

פגרת הנבחרות מאחורינו והיום (שבת) חזרה הסרייה A לפעילות עם 1:3 מרשים של רומא בנאפולי, בדרך למקום השני. האלופה יובנטוס הגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות עם 1:2 על אודינזה. פסקארה וסמפדוריה נפרדו ב-1:1.

פאולו דיבאלה יובנטוס. GettyImages
הגיבור של יובנטוס. דיבאלה/GettyImages

יובנטוס - אונדינזה 1:2

בפתיחת העונה שעברה הגיעה אודינזה לקרב הזברות בטורינו ועקצה עם 0:1 של סיריל תרו. אולם, הערב, כשבונוצ'י והיגואין מקבלים מנוחה על הספסל, הגברת הזקנה השיגה שלוש נקודות בזכות פאולו דיבאלה והגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות. יאקוב יאנקטו הצ'כי הדהים את הקהל המקומי עם שער יתרון למארחים (30) בבעיטה לא חזקה שחמקה מתחת לגופו של בופון, אבל שתי דקות לפני ההפסקה דיבאלה השווה עם בעיטה חופשית נהדרת אל החיבורים של קרנזיס. בדקה ה-51 השלים דיבאלה צמד בפנדל וסידר לקבוצתו ניצחון ליגה שביעי לעומת הפסד אחד בודד לאינטר.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
במקום השני. שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו/GettyImages

נאפולי - רומא 3:1

אחרי כמעט שנה וחצי ללא הפסד ביתי בליגה, מאז ה-4:2 ללאציו במחזור הסיום של עונת 2014/15, נאפולי נוצחה בסן פאולו. ושוב הייתה זו קבוצה מהבירה שעשתה זאת, כשרומא חגגה לראשונה מאז דצמבר 2011 (גם אז באותה תוצאה). טעות איומה של קאלידו קוליבאלי בצד ימין של הרחבה הובילה לחטיפה של מוחמד סלאח, שהעמיד את אדין דז'קו במצב נהדר כמו פנדל והבוסני כבש בדקה ה-43. דז'קו השלים צמד אחרי קרן של אלסנדרו פלורנצי בדקה ה-54 והגיע לשבעה שערי ליגה, כשקוליבאלי החזיר על השגיאה שלו וצימק עם נגיחה משלו בדקה ה-58. נאפולי לחצה, אבל לא ניצלה את המומנטום ונעקצה עם מתפרצת של מוחמד סלאח בדקה ה-86. רומא חלפה על פני יריבתה והיא במקום השני. פרנצ'סקו טוטי, שהגדיר את המשחק כ"קרב אנטי-יובה" נותר על הספסל ולא שותף.

שחקני העבר של נאפולי: ג'אנפרנקו זולה לצד רוד קרול. GettyImages
שחקני העבר ג'אנפרנקו זולה ורוד קרול ראו הפסד ביתי נדיר/GettyImages

פסקארה - סמפדוריה 1:1

קרב תחתית מוזר הסתיים בחלוקת נקודות. הקפטן הארגנטינאי הוגו קמפניארו, שהעביר שנתיים בסמפדוריה בסוף העשור הקודם, נגח לשערו הוא בדקה ה-12 והשווה עבור פסקארה עם נגיחה נוספת בדקה ה-23 אחרי קרן של אלברטו אקווילאני. אקס נוסף של סמפדוריה, הבלם אנדראה קודה, ביצע עבירה מכוערת שעלתה לו באדום בדקה ה-45 והותירה את פסקארה למחצית שלמה ב-10 שחקנים. למרות זאת, המארחת קיבלה הזדמנות להכריע, אך הפנדל של ג'אנלוקה קפרארי נעצר אצל אמיליאנו ויויאנו בדקה ה-50.

הוגו קמפניארו שחקן פסקארה עם דוידה ויטוריני. GettyImages
כבש אחד לכל צד. הוגו קמפניארו, משמאל, עם דוידה ויטוריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully