וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאפיה הציעה לשבור את רגליו של איקרדי, אוהדי אינטר במתקפה נגד הקפטן

מקסי לופס קיבל הצעה מראשי המאפיה הסיציליאנית ("נשבור לו את הרגליים, הוא לא ישחק יותר") בעקבות סערת וונדה נארה. ראשי האולטרס של הנראזורי: "גמרת אצלנו, לא ראוי להיות הקפטן"

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
הקריירה בסכנה? איקרדי/רויטרס

מאורו איקרדי לא יורד מהכותרת בתקשורת הארגנטינאית. אחרי הדיווחים אודות היחסים הרעועים עם ליאונל מסי, שגרמו לחלוץ אינטר להישאר מחוץ לסגל של אלגרדו באוסה וסיבכו את האלביסלסטה במוקדמות מונדיאל 2018, היום (ראשון) טוענים כי יריבו המר של איקרדי, מקסי לופס, קיבל הצעה מפתה מראשי המאפיה הסיציליאנית.

עוד בנושא:

דיווח: יובנטוס תשדרג את החוזים של פאולו דיבאלה ולאונרדו בונוצ'י
תסביך הפנדלים של אגוארו: מה גורם לכוכב סיטי להחמיץ שוב ושוב?
באיירן מינכן מקרטעת, אנצ'לוטי: "ישנו חצי משחק, חייב לעשות שינויים"

מקסי לופס שחקן טורינו חוגג. GettyImages
הצעה הזויה. מקסי לופס/GettyImages

"אנחנו מוכנים לשבור לאיקרדי את הרגליים בשבילך", זה המסר אותו קיבל לופס מגורמים בכירים במאפיה בארץ המגף, כך חשף קרלוס מנוטי בתקשורת הארגנטינאית. "ראשי המאפיה לא אהבו את המהלך של איקרדי עם וונדה נארה, אצלהם יש כבוד ליחסים שבין בעל לאשתו, גם אם יש משברים. מה שאיקרדי עשה הוא בלתי נסלח, הם מעוניינים לסיים לו את הקריירה. כל מה שצריך זה האישור של מקסי לופס למהלך, ומאורו לא ישחק עוד כדורגל", סיפר.

הדיווח עורר סערה גדולה וטענות רבות באיטליה שטענו כי מדובר בשקר גס מצד עיתונאי המקורב למקסי לופס ומנסה לחבל בגורלו של קפטן אינטר, חלוץ טורינו סרב להתייחס לפרשה. לאלו שבמקרה פספסו את העלילה בין צמד הארגנטינאים, נארה הייתה נשואה למקסי לופס. האחרון קיבל את איקרדי לביתו, בזמן ששניהם שיחקו באיטליה. חלוץ אינטר ניהל רומן את נארה, מהלך שהוביל לגירושים בין לופס לאשתו. בספרו, שפורסם בשבוע שעבר, חשף קפטן הנראזורי כיצד חיזר אחרי נארה בזמן שהייתה נשואה לחברו הטוב. במפגש האחרון בין השניים על כר הדשא סרב מקסי לופס ללחוץ את ידו של איקרדי.

אחותו של איקרדי, ששיחק בקבוצת המילואים של ברצלונה בין השנים 2008-11, דאגה לסתור את הטענות לגבי יחסים רעועים עם מסי: "לאו עזר למאורו במהלך כל התקופה שלו בברצלונה, לדבר על אווירה עכורה ביניהם זה פשוט לשקר. לנו לא ברור מדוע אחי לא זומן לנבחרת, אבל אני בטוח שלמסי אין קשר לנושא. הוא מעריך את מאורו מאוד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאורו איקרדי עם וונדה נארה. GettyImages
לא מספיק להסתבך. איקרדי עם אשתו/GettyImages

הצרות של איקרדי לא פסקו לרגע. אחרי פרסום הספר של החלוץ, בו חשף כי תקף את האולטרס של הנראזורי: "רק לי ולפרדי גווארין היה אומץ להתמודד מולם אחרי ההפסד לססואולו. הם קיללו אותי, אבל זה לא עניין אותי. ביציע היה ילד שקרא בשמי, ולכן התקרבתי ונתתי לו את החולצה. מיד ניגש אליו אוהד של האולטרס, וקרע את החולצה. רתחתי מכעס, ואמרתי לו שאם הוא חושב שהוא קשוח, אני יכול להביא 100 עבריינים מארגנטינה והם יהרגו אותם. הראתי להם מי הגבר".

בתגובה לדברים של איקרדי, בחרו היום יצאו לצאת נגדו בצורה חריפה: "מאורו לא ראוי להיות הקפטן שלנו. אנחנו מבקשים ממנו כנות ואמת, ולכן הוא צריך לוותר על הסרט. איקרדי גמר אצלנו, זה סופי. למה הוא כותב שקרים בספר שלו? דברים שמעולם לא קרו. הוא שקרן ולא ראוי עבור אינטר, בטח שלא לתפקיד הקפטן. אין יותר תירוצים". אוהדי 'הקורבה נורד' ביצעו מפגן מחאה במשחק מול קאלירי.

סגן נשיא הנראזורי, חאבייר סאנטי, הגיב לסערת הקפטן: "נגיב כי האוהדים הם הדבר החשוב ביותר עבור המועדון, ועלינו לכבד אותם. נשב עם מאורו והאוהדים, ונברר מה קרה. אני לא יודע אם סרט הקפטן יילקח ממנו, אבל ברור שהוא צריך להתנהג בהתאם לערכים של אינטר. אנחנו לא ציפינו למחדל כזה, אבל נעמוד מאחוריו ונתקן את המצב. הרשתות החברתיות הפכו לנשק מסוכן, לאיקרדי מותר לכתוב על חייו הפרטים, אבל לא לפגוע באינטר ובחבריו לקבוצה".

עדכון ראשון: 10:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully