וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס תשדרג את החוזים של פאולו דיבאלה ולאונרדו בונוצ'י

הבלם מחוזר על ידי צ'לסי וסיטי, החלוץ זוכה למעקב צמוד מברצלונה ובגברת הזקנה מעוניינים להשאיר את הצמד מאושרים בטורינו. דיבאלה: "הבטחתי לבונוצ'י שארוץ לחבק אותו, יש לו לב מזהב"

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
ריגש את האוהדים. דיבאלה/רויטרס

שמונה מחזורים בליגה האיטלקית ויובנטוס עדיין ללא הפסד. הגברת הזקנה גברה אתמול (שבת) 1:2 על אודינזה כאשר חלק משמעותי משחקני ההרכב שלה זכו למנוחה. על ההצגה של הבינקונרי שוב ניצח פאולו דיבאלה, שדאג לרגש את יושבי היציעים בטורינו עם מחווה ללאונרדו בונוצ'י. הבלם זכה לחיבוק חם מהארגנטינאי בעקבות מצבו הבריאותי של בנו בן השנתיים.

דיבאלה התרגש בסיום: "יש לי הערכה בלתי נגמרת עבור בונוצ'י, הבטחתי לו לפני המשחק שאם אבקיע - ארוץ לחבק אותו. מדובר באיש עם לב מזהב, כל הסגל שלנו מחבק אותו ברגעים האלה. השתדלתי ללמוד לבעוט בעיטות חופשיות מצפייה בחואן רומן ריקלמה, השאיפה היא להפוך למומחה בתחום בדיוק כמוהו".

עוד בנושא:

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את אודינזה, רומא הכניעה את נאפולי
תסביך הפנדלים של אגוארו: מה גורם לכוכב סיטי להחמיץ שוב ושוב?
במדריד דורשים: "מישהו חייב כבר להעניש את לואיס סוארס האלים"
רונאלדו וריאל מדריד סיימו בצורת, זידאן: "כריסטיאנו תמיד מת להבקיע"

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
היכולת לא מרשימה. שחקני יובנטוס/רויטרס

על היכולת של יובנטוס הוסיף החלוץ: "אנחנו צריכים להשתפר כי סבלנו הרבה מול אודינזה. זה רק אוקטובר ויש לנו פער נוח בפסגה, אך עוד נפגוש המון יריבות קשות בדרך. חשוב שנדע לשלוט בקצב המשחק בצורה טובה יותר".

בינתיים, בונוצ'י ודיבאלה מעסיקים בעיקר את הנהלת יובנטוס. ראשי הגברת הזקנה סימנו לעצמם כמטרה לשדרג את החוזים של השניים, שזוכים להתעניינות רבה. בונוצ'י מחוזר על ידי מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, שאף מוכנה להציע עבורו כ-60 מיליון יורו בינואר הקרוב. שמו של החלוץ נקשר עם ברצלונה, מגעים אותו דאג להכחיש דיבאלה בימים האחרונים. לבלם נותרו ארבע שנים בהסכם, ודיבאלה יסיים את שלו רק ב-2020 - אבל בתקשורת האיטלקית בטוחים כי שדרוג משמעותי בשכרם יותיר אותם בסגל של מסימילאינו אלגרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully