וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד דורשים: "מישהו חייב כבר להעניש את לואיס סוארס האלים"

עוד הסתבכות? חלוץ ברצלונה פגע בשחקן לה קורוניה ללא כדור אך לא נענש, בתקשורת המדרידאית זועמים: "השופטים מעלימים עין". וגם: שינוי השיטה של לואיס אנריקה והוויכוח החדש בין ניימאר לפיקה

one

ברצלונה חזרה הערב (שבת) אל מסלול הניצחונות עם 0:4 על דפורטיבו לה קורוניה. האלופה הותירה מאוחר את ה-4:3 הצורם לסלטה ויגו, ובהכנה האחרונה לקראת מנצ'סטר סיטי קיבלה בחזרה את ליאונל מסי. הפרעוש שב למגרשים לראשונה מאז הפציעה מול אתלטיקו מדריד, ותוך שתי דקות גם מצא את הרשת. עוד לפני מסי, היו אלה ראפיניה (צמד) ולואיס סוארס שחתמו את החגיגה עבור לואיס אנריקה, שינסה להתקרב לשמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב מול האקס, פפ גווארדיולה.

עוד בנושא:

ברצלונה גברה 0:4 על דפורטיבו לה קורוניה, ליאו מסי חזר וכבש
סביליה ניצחה בחוץ אחרי כשנה וחצי - 2:3 בלגאנס

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם ג'רארד פיקה. GettyImages
החזיר את החיוך. מסי/GettyImages

בזמן שהעיתונאים בברצלונה הרבו להתעסק בימים האחרונים באלש וידאל, ששוב נותר על הספסל, הפעם מי שתפסו את תשומת הלב היו ג'רארד פיקה וניימאר. השניים התווכחו ארוכות במהלך המשחק, אך עדיין לא ברור מה גרם לסערה. "מסי חזר, ואיתו גם השערים", בירכו ב'ספורט' המקומי. 'אל מונדו דפורטיבו' בחר ב: "חגיגת שערים בזמן הסיאסטה".

בזמן שמסי חגג, לואיס סוארס עורר עוד מיני-פרובוקציה, כשחבט בשחקן לה קורוניה ללא כדור. במהלך נעלם מעיני של השופט, אבל בתקשורת המדרידאית כבר דורשים את ראשו. "סוארס בעוד אקט אלים ומדאיג, מישהו מתכוון כבר להעניש אותו?", נכתב ב'אס'. "השופטים מעלימים עין שוב ושוב ומי שנפגע אלה היריבים שצריכים לשמור עליו. אם לא ינקטו בצעדים נגדו, הוא לא ילמד".

"אני מאושר מהמאמץ הקבוצתי והאישי של השחקנים", בירך לואיס אנריקה בסיום: "שיחקנו בצורה מאוד חכמה ויעילה הערב, אני מאושר. דפורטיבו הם קבוצה שממעטת לספוג, אבל הצלחנו לייצר כמות מרשימה של מצבי הבקעה". ראפיניה בחר לפרגן בעיקר לפרעוש: "לאו מעל כולם, הטוב בעולם. לשחק עם מסי זה קל, הכי קל שאפשר". מי שלא הצליח להצדיק את 45 הדקות שקיבל היה פאקו אלקאסר. החלוץ, שהגיע מוולנסיה ועלה במקום סוארס במחצית, סיפק מספר החמצות מרשימות והוא עדיין מחכה לשער הבכורה שלו במדי האלופה.

בברצלונה הופתעו מהשיטה בה לואיס אנריקה שיחק בשני המשחקים האחרונים, שכללה שלושה בלמים. היכולת החלשה של אלש וידאל והחיסרון של סרג'י רוברטו גרמו למאמן "לעבור לתוכנית ב'", לדברי 'מארקה', ולשחק בשיטה שונה, אותה ברצלונה לא ניסתה מאז דצמבר 2014. בינתיים זה עובד, אבל בקטאלוניה לא בטוחים שזה ישתלם לאורך זמן. "מול יריבות קטנות שלא מסכנות את השער זה בסדר, אבל מה יהיה מול סיטי?", נכתב ב'אל מונדו דפורטיבו'.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המהלך המלוכלך של לואיס סוארס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully