וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה ממשיך את הפתיחה המושלמת: "דה בראונה שני רק למסי"

מנצ'סטר סיטי ממשיכה להביס, גווארדיולה רושם פתיחה טובה יותר מאשר בברצלונה ובבאיירן, נהנה מסטרלינג, מחמיא לדה בראונה ("מהטובים שאימנתי") ועוקץ את "הכדורים הארוכים" של יונייטד

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
איזו פתיחה. פפ/GettyImages

ההתחלה של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי היא פשוט מושלמת, ומעל לציפיות. המאמן הספרדי הגיע למנצ'סטר עם רזומה מרשים וציפיות בשמים, אבל ספק אם מישהו בקבוצה האמין שאחרי שמונה משחקים הקבוצה שלו תהיה עם שמונה ניצחונות והפרש שערים אדיר של 4:25 בכל המסגרות.

אתמול (שבת) הביסה סיטי 0:4 את בורנמות' ושמרה על מקומה בפסגת הפרמיירליג עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים, ואחרי שגם דרסה 0:4 את גלדבאך במהלך השבוע בליגת האלופות, מתברר שגם מבחינת גווארדיולה זה שיא אישי.

עד עתה אף אחת מהקבוצות שלו לא שמרה על מאזן מושלם בשמונת המשחקים הראשונים שלו: בבאיירן הוא השיג בפתיחה 6 ניצחונות, תיקו והפסד (הפרש שערים 8:16), ובברצלונה בשמונת המשחקים הראשונים רשם חמישה ניצחונות, תיקו ושני הפסדים (הפרש שערים 8:19).

עוד בנושא
אנגליה: מנצ'סטר סיטי עדיין מושלמת, רביעייה לארסנל מול האל סיטי
אנגליה: ליברפול גברה 1:2 על צ'לסי
יורגן קלופ: "היינו מדהימים, שיחקנו כדורגל אדיר שהיה כיף לראות"
ראשון באנגליה: ויין רוני חוזר לסגל של מנצ'סטר יונייטד, מול ווטפורד

רחים סטרלינג, קווין דה בראונה, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מהטובים בעולם. דה בראונה/GettyImages

אחד הדברים המרשימים מבחינת סיטי זה העבודה ששני שחקנים מרכזיים מממשים עד עתה את מלוא הפוטנציאל שלהם. רחים סטרלינג, שכבש ובישל אמש, כבר עומד על שלושה שערים וחמישה בישולים בששת המשחקים האחרונים. וכמובן, מעל כולם, קווין דה בראונה המצוין, שב-48 הופעות בסיטי אחראי על 18 שערים ו-16 בישולים ב-48 הופעות, וגם אתמול כבש ובישל וזכה למחמאות מגווארדיולה.

"אני חושב שהוא שחקן מיוחד, שחקן יוצא מהכלל", אמר המאמן, "הוא עושה הכל. בלי הכדור הוא לוחם גדול, ועם הכדור זה ברור שהוא עושה הכל. הוא מחליט מה הוא צריך לעשות ברגע הנכון בכל פעם. לפעמים אתה צריך למסור בנגיעה אחת, לפעמים לשלוט בכדור, לפעמים אתה צריך לתקוף את הכדור, ובכל פעם הוא מקבל את ההחלטה הנכונה. אני בר מזל, אנחנו שמחים, נקווה שהוא ימשיך ליהנות איתנו ולהציג את הכדורגל המדהים שלו. הוא אחד השחקנים הכי טובים שאימנתי. מסי יושב לבדו בראש הטבלה, הוא מעל כולם, אבל חוץ ממנו, קווין שם אחריו, אין ספק".

בנוסף, גווארדיולה גם שלח עקיצה למנצ'סטר יונייטד, כשאמר ש"עד עכשיו בורנמות' הייתה היריבה הכי חזקה שהתמודדנו מולה, היא יוצרת יותר בעיות כשהכדור אצלה, בניגוד לקבוצות אחרות שמשחקות על כדורים ארוכים". כזכור, בשבוע שעבר סיטי ניצחה את יונייטד של מוריניו בדרבי. "הדבר הכי חשוב זה שניצחנו כמה ימים אחרי הניצחון בליגת האלופות", אמר פפ, "ליגת האלופות דורשת המון אנרגיות, ומשחק ליגה אחרי זה תמיד קשה".

מה רונאלדו יגיד על דבריו של פפ? על הקרב בינו לבין צ'אבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully