וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:1 את סנדרלנד, ניצחון בכורה לסאות'המפטון

הארי קיין ניצל בדקה ה-59 טעות קשה בהגנת החתולים השחורים וסידר לקבוצה שלו שלוש נקודות בדרך אל המקום השלישי, עדנאן ינוזאי הורחק. סטוק סיטי הובסה 4:1 על ידי קריסטל פאלאס

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים. רויטרס
חגיגה גדולה של פאלאס/רויטרס

המחזור החמישי בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון). האחרונה בטבלה סטוק סיטי המשיכה להתרסק עם 4:1 מול פאלאס, סאות'המפטון גברה על סוונסי 0:1. טוטנהאם עשתה את שלה עם 0:1 ביתי מול סנדרלנד.

עוד בנושא:

אנגליה: ווטפורד ניצחה את מנצ'סטר יונייטד 1:3
מוריניו תקף את השופטים: "צריכים להשתפר, גומס נתן הצגה בין הקורות"

seperator

קריסטל פאלאס - סטוק סיטי 1:4

נועלת הטבלה ממשיכה להתרסק ובגדול, עם נקודה אחת בלבד אחרי חמישה משחקים ויחס שערים של -11. ג'יימס טומקינס (9), סקוט דאן (11), ג'יימס מקארתור (71) ואנדרוס טאונסנד (75, שער בכורה במועדון) העניקו לאלן פארדיו ניצחון שני ברציפות. מרקו ארנואטוביץ' רק צימק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן סאות'המפטון צ'רלי אוסטין חוגג. רויטרס
בכושר מצוין. אוסטין/רויטרס

סאות'המפטון - סוונסי 0:1

ניצחון בכורה לקלוד פואל בפרמריירליג הודות לשער של צ'רלי אוסטין בדקה ה-64, שהמשיך את כושרו המצוין אחרי הצמד מול ספרטה פראג. הברבורים יורדים לקרקע אחרי ה-2:2 עם צ'לסי, ובארבעת המשחקים הקרובים יפגשו פעמיים את מנצ'סטר סיטי (אחת מתוכן בגביע הליגה), ליברפול וארסנל.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
הארי קיין חוגג את השער היחיד במשחק/GettyImages

טוטנהאם - סנדרלנד 0:1

התרנגולים הצליחו להתאושש מההפסד בליגת האלופות מול מונאקו ולהשיג שלוש נקודות ששיפרו את מאזנם ל-11 והעלו אותם אל המקום השלישי בליגה. החתולים השחורים עם הפסד רביעי בחמישה משחקים והם עמוק במקום ה-19 והלפני אחרון. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-59 כשהארי קיין ניצל טעות קשה של פאפי דג'ילובודג'י ובעט מקרוב פנימה את ה-0:1. עדנאן ינוזאי הורחק בדקה ה-90 אחרי שספג שני צהובים בתוך תשע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully