וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו תקף את השופטים: "צריכים להשתפר, גומס נתן הצגה בין הקורות"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מצא את האשמים אחרי ה-3:1 לווטפורד, שהשלים שבוע נוראי עבור השדים האדומים: "אני לא יכול לשלוט על השופטים". מצארי עקץ את פוגבה, ברשת דורשים: "רוני תפרוש!"

ניצחון ראשון של ווטפורד על מנצ'סטר יונייטד אחרי 30 שנה/GettyImages

בתחילת העונה היו בטוחים במנצ'סטר יונייטד כי ההגעה של ז'וזה מוריניו תוביל לשינוי משמעותי. תוסיפו לזה את ההשקעה האדירה ברכש, והציפיות באולד טראפורד הרקיעו לשחקים. אולם השבוע האחרון הוכיח אחרת עם שלושה הפסדים רצופים: תחילה בדרבי מול סיטי, המשיך מול פיינורד בליגה האירופית והיום (ראשון) הרצף השלילי נמשך עם 3:1 מול ווטפורד, הניצחון הראשון של הצרעות על יונייטד מאז ספטמבר 1986.

השדים האדומים נקלעו לפיגור מוקדם מרגליי אטיין קאפו (34), מרכוס רשפורד הצליח להחזיר את הצבע לפנים של המיוחד עם שער שיוויון אך דווקא חואן סוניגה, שעלה כמחליף, הכריע עבור וולטר מצארי שתי דקות אחרי שעלה לכר הדשא. הקולומביאני עוד הספיק לקנח עם סחיטת פנדל, שהובילה לשלישי של טרוי דיני, שהוביל לחגיגות אצל הלונדונים.

עוד בנושא:

אנגליה: ווטפורד ניצחה את מנצ'סטר יונייטד 1:3, מוריניו בצרות
נשאר רק לפנטז: העונה בה רונאלדו כיכב בברצלונה
דיווחים באנגליה: ססק פברגאס עשוי לעבור לאיטליה בינואר

בזמן שהקבוצה של פפ גווארדיולה מושלמת ומוליכה את הליגה האנגלית, השבוע האחרון מזכיר את התקופה הרעה של מוריניו בעונה הקודמת, אז פוטר מצ'לסי. התקשורת האנגלית לא רחמה על מוריניו וכבר טענה כי מדובר ב- the losing one, על חשבון ה-the special one המוכר. האוהדים מצדם דרושים מהקפטן, ויין רוני, לפרוש באופן מיידי אחרי עוד הופעה רעה.

בסיום המפגש בלונדון אמר מוריניו: "אני תמיד מודאג שהתוצאות הן לא כפי שאני מצפה, זה ברור לכולם. אני חושב שהייתה עבירה על אנתוני מרסיאל בשער הראשון שספגנו, השיפוט היה חלש בדיוק כמו בדרבי בשבוע שעבר. אני לא מרוצה מהמחצית הראשונה שלנו, לא שיחקנו טוב, אבל במחצית השנייה היה שיפור. הרגשתי ששלטנו בקצב. אני לא יכול לשלוט על השופטים, הם צריכים להשתפר. השוער של ווטפורד נתן הצגה בין הקורות. אני חושב שהטעויות היו שלנו, בתור קבוצה ולא כשחקנים יחידים".

"לא היה לנו איזון, אף אחד לא ראה אותי רץ על המגרש כי ניצחנו כמה משחקים. לא תראו אותי עכשיו מדוכא אחרי שניצחנו. אני עצוב, אבל נצטרך להמשיך קדימה ולעבוד. השחקנים צריכים להראות גישה אחרת ברגעים הקשים, ואני מציג את הדוגמא הזו. אני חושב שאשלי יאנג היה מעולה עבורנו היום, בפעם הבאה שנעלה למגרש הם ירגישו את הלחץ על הכתפיים אחרי ההפסדים האלה", סיכם הפורטוגלי.

אחד הנתונים המדהימים בנוגע לשנה הקשה של יונייטד היא כמות השערים של רשפורד. הצעיר אמנם נראה כמו הדבר הטוב ביותר בסגל של מוריניו, אבל עשרת השערים שלו בשנת 2016 מציבים אותו במקום הראשון בטבלת הכובשים של השדים האדומים.

עוד לפני שריקת הפתיחה בחר מצארי לעקוץ את הרכש היקר ביותר של מוריניו: "אם הייתי צריך לבחור את מי לרכוש הייתי מעדיף את רוברטו פריירה על פול פוגבה. רוברטו רץ הרבה יותר, הוא השחקן עם האיכויות שרציתי". על הדשא הדברים של האיטלקי נשאו פרי כאשר פריירה סידר לסוניגה את השער השני.

מספרים

* אחוז הדיוק של אטיין קאפו מרשים. הקשר בעט חמש פעמים העונה למסגרת והבקיע מתוכן ארבעה.

* הבישול של דריל יאנמאט לקאפו היה ה-11 שלו מאז הופעת הבכורה ב-14 באוגוסט, אז שיחק בניוקאסל. ההולנדי הוא שחקן ההגנה עם הרבה בישולים כרגע בליגה האנגלית.

* השער של רשפורד הוא ה-800 של השדים האדומים בתור קבוצה אורחת. 96 יותר מכל קבוצה אחרת.

* השער של סוניגה הגיע אחרי 53 שניות מאז שהחליף את קאפו.

* מוריניו לא ספג שלושה הפסדים רצופים באותה העונה מאז פברואר 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully