וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: ססק פברגאס עשוי לעבור לאיטליה בינואר

האם הספרדי בדרך החוצה מצ'לסי? בתחילת העונה הנוכחית כבר דווח על בעיות בין מאמן הבלוז, אנטוניו קונטה, ובין הקשר. כעת טוענים בממלכה כי הוא יגיע ליובנטוס, מילאן או אינטר בחלון ההעברות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

האם ססק פברגאס בדרך החוצה מצ'לסי לאחר שתי עונות במדים הכחולים? באנגליה מדווחים כי הספרדי שהגיע ללונדון בתחילת עונת 2014/15, ממשיך לנהל מערכת יחסים בעייתית עם מאמן הקבוצה, אנטוניו קונטה, שלא מעוניין בשירותיו לקראת המשך העונה.

פברגאס בן ה-29 עדיין לא פתח בהרכב צ'לסי העונה, וערך שלוש הופעות כמחליף כשעלה רק בדקות הסיום מהספסל. בממלכה טוענים כי מספר קבוצות איטלקיות מעוניין בשחקן, כולל יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית, אינטר, וגם האלופה יובנטוס. נוסף על כך, על פי הדיווחים גם מילאן מעוניינת בו, כשעל הפרק עלה טרייד בו קרלוס באקה יעשה את הדרך ההפוכה ללונדון.

הספרדי כבר אמר כי הוא רוצה להבטיח את מקומו בסגל נבחרת ספרד למונדיאל 2018, וכדי שזה אכן ייקרה, עליו לשחק באופן סדיר ולצבור דקות משחק. העונה הראשונה שלו במדים הכחולים היתה מצוינת כאשר ערך 34 הופעות תחת ז'וזה מוריניו, במהלכן כבש שלושה שערים ובישל לא פחות מ-19. במהלך העונה שעברה, הוא היה שותף לעונה הרעה של קבוצתו, אך הספיק לכבוש חמישה שערים ולבשל עוד שבעה.

עוד בנושא:

יורגן קלופ: "היינו מדהימים, שיחקנו כדורגל אדיר שהיה כיף לראות"
גווארדיולה ממשיך את הפתיחה המושלמת: "דה בראונה שני רק למסי"

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. GettyImages
בדרך החוצה? פברגאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully