וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "היינו מדהימים, שיחקנו כדורגל אדיר שהיה כיף לראות"

מאמן ליברפול התמוגג מהמחצית הראשונה ב-1:2 על צ'לסי: "זה היה נפלא. בשלב מסוים הפסקנו לשחק כמו שהיינו צריכים". קונטה: "שיחקנו ללא אינטנסיביות, אנחנו צריכים לשים לב לפרטים"

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
זה מתחיל להתחבר. קלופ/רויטרס

ליברפול סיפקה אמש (שישי) הצהרת כוונות של ממש, כשניצחה את צ'לסי 1:2 בסטמפורד ברידג' ועלתה למקום הרביעי בטבלה. אנטוניו קונטה נוחל הפסד ראשון בתפקיד, לאחר שערים של דיאן לוברן (17) וג'ורדן הנדרסון (36). דייגו קוסטה רק צימק (61) ועלה לראש טבלת המבקיעים בפרמיירליג, עם חמישה.

"הגיע לנו להוביל במחצית הראשונה", אמר יורגן קלופ, שהתמוגג מהיכולת של קבוצתו. "בשלב מסוים הפסקנו לשחק כמו שהיינו צריכים וצ'לסי חזרה, אנחנו צריכים ללמוד איך לנהל את המשחק ב-100 אחוז ריכוז, אבל התמודדנו טוב מאוד אחרי שהם הבקיעו. בתחילת המשחק היינו מדהימים. שיחקנו כדורגל אדיר וזה היה כיף לראות, זה היה נפלא".

"במחצית השנייה זה נהיה קשה יותר", הודה הגרמני, "היינו פחות כוחניים, אבל אחרי השער שלהם לא אפשרנו להם להגיע למצבים נוספים. התוצאה הזו הגיעה לנו". על ג'ורדן הנדרסון שכבש והיה מצוין אמר המאמן: "הוא עובד כל כך קשה, הוא בחור צעיר עם הרבה לחץ על הכתפיים. לדעתי הוא לא חשב בתחילת העונה שישחק בעמדה הזו, אבל הוא שחקן טוב שיכול לשחק בכל מקום".

מנגד, המאמן המפסיד אנטוניו קונטה טען: "השערים שספגנו היו מוזרים. צריך לחשוב על המשחק הזה הרבה כי חשוב שנבין את הסיטואציה הזו, אם ברצוננו לא לחזור על העונה שעברה. במחצית השנייה הגישה היתה טובה יותר, אבל בסופו של דבר חבל על ההפסד. שיחקנו ללא אינטנסיביות וחובה לשים לב לפרטים כשאתה משחק מול קבוצה מצוינת. צ'לסי קבוצה מצוינת, אבל לעתים אנחנו לא שמים לב".

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול גברה 1:2 על צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully