וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי עדיין מושלמת, רביעייה לארסנל מול האל סיטי

המוליכה שמרה על המאזן עם שערים של דה בראונה, איהנאצ'ו, סטרלינג וגונדואן ב-0:4 על בורנמות'. צמד לאלכסיס ב-1:4 על האל. אברטון שנייה אחרי 1:3 על בורו, 0:3 ללסטר על ברנלי

קווין דה בראונה, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לוהט. קווין דה בראונה/רויטרס

המחזור החמישי בפרמיירליג האנגלית נמשך הערב (שבת) עם חמישה משחקים שסיפקו יחד 22 שערים. רביעיות למוליכה המושלמת מנצ'סטר סיטי, לארסנל ולווסט ברומיץ', כשהאלופה לסטר סיטי והשנייה בטבלה אברטון הסתפקו בשלישיות.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
עדיין מושלם. פפ גווארדיולה/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - בורנמות' 0:4

פפ גווארדיולה ממשיך ליהנות מהחיים באנגליה, והוא עם מאזן מושלם של שמונה ניצחונות משמונה משחקים כמאמן מנצ'סטר סיטי, כולל הפרש שערים של 4:25. קווין דה בראונה, שפתח את העונה בצורה חלומית, שוב כיכב עם שער בכדור חופשי מתוחכם, בישול לאילקאי גונדואן שחגג שער בהופעת הבכורה בפרמיירליג והנעת כל ההתקפות, כולל השתיים שהובילו לשערים של קלצ'י איהנאצ'ו וראחים סטרלינג שפרגנו זה לזה. בעונה שעברה הובסה בורנמות' 4:0 ו-5:1 בידי הסיטיזנס, כך שהמסורת נשמרה. רק האדום של נוליטו העיב על החגיגה של המוליכה.

דקה 15: גול! דה בראונה המשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו עם כדור חופשי מתוחכם מ-18 מטרים, מתחת לחומה ואל הרשת. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 25: גול! איזה פרגון בהתקפת הסיטיזנס. דה בראונה שלח כדור עומק מצוין לסטרלינג, שיכול היה לכבוש מול השוער אבל בחר למסור לאיהנאצ'ו שהרשית לשער החשוף. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 48: גול! מתפרצת של המארחת, והפעם איהנאצ'ו החזיר לסטרלינג באותה צורה, העמיד אותו מול שער חשוף והאנגלי קבע 0:3 קל למנצ'סטר סיטי.

דקה 66: גול! בכורה מוצלחת בפרמיירליג לגונדואן, שקיבל כדור עומק חכם מדה בראונה, גילה שהוא חופשי ומאושר ברחבה ובעט פנימה מול השוער. 0:4 למנצ'סטר סיטי.

דקה 86: כרטיס אדום! נוליטו התעמת עם סמית', השניים הצמידו ראשים והספרדי ניסה לנגוח במגן היריב. השופט החליט לשלוף צהוב לסמית' ולהרחיק את הספרדי של מנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קלצ'י איהנאצ'ו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. GettyImages
שוב מילא בהצלחה את מקומו של אגוארו. קלצ'י איהנאצ'ו/GettyImages

האל סיטי - ארסנל 4:1

התותחנים לא הפסידה להאל סיטי בחוץ מאז 1915, וגם הפעם לא מעדו. אלכסיס סאנצ'ס אמנם החטיא פנדל, אבל דאג שלארסנל יהיו במאזנה 10 נקודות עם צמד אישי. תיאו וולקוט כבש בתווך אחרי עקב נהדר של אלכס איוובי, וגרניט ג'אקה נכנס כמחליף והיה חתום על השער היפה של המשחק, עם טיל לחיבורים בתוספת הזמן. רוברט סנודגראס צימק מהנקודה הלבנה בעקבות עבירה ברחבה של פטר צ'ך, שחזר אל בין הקורות.

דקה 17: גול! הדיפה איומה של יקופוביץ' לכדור רוחב של וולקוט שלחה את הכדור לאיוובי, שהבעיטה שלו חדרה פנימה אחרי נגיעה ברגל של אלכסיס. בפרמיירליג נתנו את השער לניגרי, ואז שינו לצ'יליאני. 0:1 לארסנל.

דקה 41: כרטיס אדום והחמצת פנדל! ליברמור נעזר בידו כדי למנוע מבעיטה של קוקלן להיכנס פנימה, הורחק וסידר פנדל לארסנל. אלכסיס יכול היה להשלים צמד, אבל יקופוביץ' הדף נהדר את הבעיטה שלו.

דקה 55: גול! דאבל פס מופלא בין וולקוט לאיוובי, שהחזיר לאנגלי עם העקב וראה את וולקוט מקפיץ פנימה. למרות נגיעה של שחקן מקומי, השער נזקף לזכות וולקוט. 0:2 לארסנל.

דקה 79: גול! צ'ך ביצע עבירה ברחבה על אמבוקני המחליף וזיכה את המארחת בפנדל. סנודגראס ניגש לנקודה הלבנה וצימק ל-2:1 עבור האל סיטי.

דקה 83: גול! אלכסיס השכיב את המשחק הזה לישון. הצ'יליאני אסף ריבאונד, הטעה את המגן שלו וירה פנימה. 1:3 לארסנל.

דקה 90+2: גול! שער בכורה מרהיב לג'אקה. המחליף השוויצרי הניף את רגל שמאל מ-25 מטרים ושלח כדור לחיבורים של יקופוביץ'. 1:4 לארסנל.

אלכס איוובי שחקן ארסנל עם אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
כל אחד חשב שהגול שלו. אלכס איוובי עם אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

לסטר סיטי - ברנלי 0:3

האלופה האנגלית צברה ביטחון מהשלישייה בברוז' בליגת האלופות ושחזרה את התוצאה בבית נגד ברנלי. איסלם סלימאני עלה לבכורה בפרמיירליג והפך לשחקן הראשון של לסטר סיטי שמבקיע צמד כבר בפרמיירה עם שתי נגיחות מקרוב. שער עצמי של הבלם בן מי קבע את תוצאת המשחק ולסטר עם ניצחון ליגה שני העונה.

דקה 45: גול! הראשון של סלימאני. פוקס הגביה כדור חופשי מצד שמאל וחלוץ הרכש האלג'יראי נגח בעוצמה מארבעה מטרים אל הרשת. 0:1 ללסטר סיטי.

דקה 48: גול! והנה סלימאני הופך לראשון שכובש צמד בבכורה במדי לסטר. האלג'יראי נגח מקרוב פנימה אחרי הסטה של ורדי עם העקב. 0:2 ללסטר סיטי.

דקה 78: גול! הבלם מי ניסה למנוע כדור עומק וכבש לשערו הוא. 0:3 קל ללסטר סיטי.

איסלם סלימאני שחקן לסטר סיטי חוגג. רויטרס
צמד בכורה במדי לסטר. איסלם סלימאני/רויטרס

ווסט ברומיץ' - ווסטהאם 2:4

פתיחת העונה האיומה של הפטישים נמשכה גם במגרש בו חגגו עם 0:3 בעונה שעברה, והם סופרים ארבעה הפסדים בחמישה מחזורים. דימיטרי פאייה, מנואל לאנסיני וסימונה זאזה הופיעו בחלק הקדמי של סלאבן ביליץ', אבל איש המשחק היה בכלל נאסר צ'אדלי, הקשר הבלגי של ווסט ברומיץ', שסיפק צמד ושני בישולים.

דקה 9: גול! איזה מהלך מביך ומחשיד של מסואקו. המגן גרם לכדור חופשי עם נגיעת יד ובהמשך המהלך נגע בידו פעם נוספת, רק ברחבה, וגרם לפנדל. צ'אדלי אמר תודה ובעט את הפנדל פנימה. 0:1 לווסט ברומיץ'.

דקה 38: גול! אוגבונה איבד כדור, צ'אדלי הכניס לרחבה לרונדון, שהסתובב על קולינס וירה פנימה. 0:2 לווסט ברומיץ'.

דקה 44: גול! עכשיו זו כבר תבוסה, ולצ'אדלי יש בישול שני. הקשר הבלגי ניסה לבעוט לשער ומקליין הסיט פנימה. 0:3 לווסט ברומיץ'.

דקה 57: גול! איזו השפלה לפטישים. דווקא אחרי קרן של ווסטהאם, המארחת יצאה למתפרצת בסיומה רונדון פרגן לצ'אדלי שהשלים צמד קל. 0:4 מוחץ לווסט ברומיץ'.

דקה 61: גול! אחרי כדור חופשי של פאייה לקורה ועוד טענה לפנדל, ווסטהאם המשיכה בלחץ והשיגה שער מצמק מראשו של אנטוניו, שנגח אחרי הרמה של פאייה וצימק ל-4:1.

דקה 67: גול! הפטישים לא מוותרים. פאייה הוכשל ברחבה על ידי גאלוויי ולאנסיני שלח את הפנדל פנימה. ווסטהאם הקטינה ל-4:2.

הקמע של ווסט ברומיץ'. GettyImages
הקמע של ווסט ברומיץ' נהנה/GettyImages

אברטון - מידלסברו 1:3

הטופיז עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות והם במקום השני, מרחק שתי נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי. הרבה תלונות היו לשחקני אברטון אחרי שאלברו נגרדו קפץ לכדור גובה עם מארטן שטקלנבורח וגרם לשוער לכבוש שער עצמי בדקה ה-21, אבל בחלוף שלוש דקות גארת' בארי הוותיק היה על הריבאונד אחרי כדור קרן והשווה. שיימוס קולמן השלים את המהפך עם מבצע יפה וסיומת בשמאל בדקה ה-42, כשרומלו לוקאקו ליטף כדור של יאניק בולאסי בתוספת הזמן של המחצית וחגג את הרביעי שלו השבוע. מידלסברו עם הפסד שני רצוף.

שחקני אברטון חוגגים עם גארת' בארי. GettyImages
אברטון על הגל. גארת' בארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully