וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי הוצג בגרנאדה: "מחכה כבר ללבוש את החולצה ולעזור לקבוצה"

אחרי שערך את הבכורה בנבחרת ישראל, הקשר שילבש את החולצה 15, אמר במסיבת העיתונאים: "מתרגש להיות כאן. מרגיש טוב מבחינה פיזית, רוצה כבר לעלות על הדשא ולעזור לקבוצה. קיבלו אותי יפה"

צילום מסך

בווידאו: גרנאדה סופגת 5:1 מול לאס פלמאס במחזור השני

אחרי שרשם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל, עומר אצילי הוצג היום (רביעי) במדי קבוצתו החדשה, גראנדה. הקשר, שעזב את בית"ר ירושלים תמורת 750 אלף יורו, הוא חלק ממסע ההתחמשות של פאקו חמס בקיץ האחרון שכלל 17שחקני רכש וביניהם אחד הכישרונות הגדולים ביותר מחלקות הנוער של ברצלונה - סרג'י סאמפר.

עוד בנושא:

כל העדכונים מחלון ההעברות הישראלי
רשמית: עומר אצילי חתם לארבע שנים בגרנאדה
עומר אצילי סיכם לארבע עונות בגרנאדה
בגרנאדה מייעדים לאצילי תפקיד משני: "הוא שחקן לעתיד, לא להווה"
החיים אחרי אצילי: איך תחפה בית"ר ירושלים על עזיבתו של הכוכב?

האחרון הוצג בצוותא עם אצילי, שהגיע אמש לגראנדה אחרי המפגש מול נבחרת איטליה, והוא ילבש את המספר 15. גרנאדה פתחה את העונה בליגה הספרדית בצורה מאכזבת כאשר היא צברה נקודה בודדת בתום שני מחזורים ולפני פגרת הנבחרות ספגה 5:1 כואב מלאס פלמאס, שמוליכה את הלה ליגה.

"שלום לכולם", אמר אצילי במסיבת העיתונאים בה הוצג, "אני מתרגש מאוד להיות פה כשחקן של גראנדה. התכונות הטובות שלי הן קבלת החלטות, ראיית משחק ויש לי רגל שמאל טובה. אני מקווה שאני אוכל להתאקלם כמה שיותר מהר ולעזור לקבוצה. אני מחכה כבר ללבוש את המדים של גראנדה".

עומר אצילי מוצג במדי גרנאדה. צילום מסך
רוצה כבר לעזור. אצילי/צילום מסך

התקשורת הספרדית בעיקר התעסקה בהתאקלמות של הקשר, שהסביר: "אני עדיין לא יודע את השפה אבל אלמד אותה כמה שיותר מהר. אני יודע שיהיה בסדר. אני אסתדר עם החברים שלי לקבוצה, זה לא משהו שיעשה לי בעיות. החברים בחדר ההלבשה כבר קיבלו אותי יפה כאן. כבר שיחקתי עם בית"ר ירושלים מספר משחקים ואני נמצא בכושר טוב. התאמנתי בצורה מסודרת לפני שהגעתי לכאן".

על התפקוד שלו: "העמדה הטבעית שלי היא באגף ימין, אבל אני יכול לשחק גם באמצע וגם באגף שמאל. אני אשחק היכן שהצוות המקצועי יגיד לי".

סאמפר, שהיה במוקד במסיבת העיתונאים, הוסיף: "אני נרגש להיות כאן ומקווה שתהיה לי עונה נהדרת. אני משוכנע שנעשה עונה טובה תחת פאקו חמס, הוא מאמן נהדר. הסגנון שלו מאוד ברור, נתאקלם אליו. אני רוצה להוכיח את עצמי כאן, זה הדבר החשוב ביותר עבורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבלו אותו יפה. אצילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully