וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: עומר אצילי חתם לארבע שנים בגרנאדה

29.8.2016 / 12:10

עכשיו זה רשמי: קשר בית"ר ירושלים לשעבר עבר בדיקות רפואיות ויהיה הישראלי הראשון בליגה הספרדית מאז תומר חמד. במחזור החולף הובסה הקבוצה של פאקו חמס 5:1 ומאמנה שוקל את עתידו

one

בווידאו: התבוסה 5:1 של גראנדה מול לאס פלמאס

עומר אצילי חתם היום (שני) רשמית לארבע שנים בגרנאדה הספרדית. קשר בית"ר ירושלים לשעבר התרשם בשורות הקבוצה הספרדית בימים האחרונים, עבר בדיקות רפואיות וחתם על החוזה בקבוצתו של פאקו חמס. הקשר שחלם לעזוב לאירופה עוד טרם החלטת הבורר בעניינו, יהיה הישראלי השני בתולדות גרנאדה אחרי גיא אסולין שנמנה על סגל המועדון, והראשון בליגה הספרדית מאז תומר חמד.

אצילי מגיע לקבוצה יממה לאחר שספגה 5:1 משפיל בחוץ מול לאס פלמאס, תבוסה שגרמה למאמן שלה פאקו חמס לרמוז על עתידו ולקחת אחריות על הכישלון. "אני מבין שכל האחריות היא שלי", אמר. "המועדון צריך לחשוב האם אני האיש הנכון להמשיך לשבת על הספסל או לא, כי הייתי השחקן הכי טוב של לאס פלמאס היום. המועדון צריך להחליט האם הוא מאמין שצריך לבצע שינוי. אני אתן את כל כולי לקבוצה, אבל אולי צריך מישהו אחר על הספסל".

גרנאדה סיימה את העונה שעברה במקום ה-16 בלה ליגה. את הקבוצה מאמן החל מהעונה פאקו חמס, שכשחקן רשם 21 הופעות במדי נבחרת ספרד וכוכביה הם השוער המקסיקני גיירמו אוצ'ואה ואקס ברצלונה איסה קואנקה. בנוסף לישראלי, צירפה הקבוצה לאחרונה גם את אנדראס פריירה, שהגיע בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד, ואת סרג'י סאמפר מברצלונה.

עוד בנושא:

ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות: עומר אצילי מקבל צ'אנס גדול בגרנאדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברוק. עומר אצילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully