וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרנאדה מייעדים לאצילי תפקיד משני: "הוא שחקן לעתיד, לא להווה"

אחרי שצירפה לא פחות מ-17 שחקנים בפגרה כולל חמישה ביום האחרון של מועד ההעברות, גרנאדה מתכוננת לעידן חדש. בתקשורת לא בונים על הישראלי כשחקן הרכב וטוענים: "ברוז' ניסתה להחתימו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

גרנאדה הייתה אחת הקבוצות הפעילות ביותר באירופה בקיץ האחרון. פרט לעומר אצילי, הקבוצה הספרדית שמה את ידה על לא פחות מ-17 שחקנים בחלון ההעברות, וביומו האחרון צירפה לשורותיה חמישה שחקנים.

כעת היא מתכוננת לעידן חדש ומקווה להשכיח את פתיחת העונה החלשה עם נקודה אחת בלבד בשני המחזורים הראשונים בליגה. השאלה היא איך שחקן בית"ר ירושלים לשעבר ישתלב בתוך הכאוס הזה וכיצד יוכל למצב את מעמדו כשחקן משמעותי תחת המאמן פאקו חמס, שעל פי דיווחים בספרד עלול לעזוב מוקדם מהצפוי. בתקשורת האנדלוסית ניסו לעשות קצת סדר בבלאגן עם סקירה כללית של השחקנים החדשים ותפקידם במצב העניינים הנוכחי.

"החולייה ההתקפית קיבלה חיזוקים משמעותיים מאוד בימים האחרונים. איסק קואנקה ומהדי קרסלה הם השחקנים הבולטים שהגיעו כדי לעבות את הקישור, ואיתם ניתן לציין גם את עומר אצילי שינסה להתחרות איתם על דקות. אצילי היה כוכב בבית"ר ירושלים והוא נחשב לכישרון גדול בישראל, אבל בגרנאדה הוא יצטרך להרוויח את המקום שלו", נכתב בעיתון Granada Hoy. בכתבה אף הוסיפו תרשים של שני ההרכבים "האידיאליים" של הקבוצה, ואצילי לא נכלל באף אחד מהם.

עוד בנושא:
אצילי מתוכנן לפתוח בהרכב נבחרת ישראל מול איטליה
רשמית: עומר אצילי חתם לארבע שנים בגרנאדה

כל ההעברות של גרנאדה הקיץ

באתר Vavel פרסמו כתבה מקיפה על שחקני הרכש של גרנאדה, וטענו בין היתר שקלאב ברוז' ניסתה להחתים את אצילי אך הוא העדיף את גרנאדה. גם שם טענו כי "לאצילי יש רגל שמאל מצוינת, מסירה טובה וחכמת משחק, נראה שהוא יהיה הפנים של גרנאדה בעתיד, אבל לא ברור מה יהיה מעמדו המיידי".

אצילי, שחתם לארבע שנים, יוצג בשבוע הבא אחרי שיחזור מהשהות בישראל לרגל משחק הנבחרת מול איטליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"ההרכבים האידיאליים" של גרנאדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully