וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה מוכנה לפורטוגל, שובל גוזלן יפתח בחוד

1.9.2016 / 23:22

למרקו בלבול ("המטרה לסיים במקום השני בבית") ושחקניו מצפה משימה כמעט בלתי אפשרית, מול סגנית אלופת אירופה (ו', 19:15, ספורט5). אלקסלסי יפתח בשער, המאמן מתלבט אם לעלות עם שלושה בלמים. המשחק הבא יועבר בערוץ 20

שובל גוזלן נבחרת ישראל הצעירה. ניב אהרונסון
יהיה מאוד, מאוד קשה. גוזלן/ניב אהרונסון

הנבחרת הצעירה של ישראל תתארח מחר (שישי, 19:15, ספורט 5 ו-HD) באצטדיון קפיטל דו מובל בפאסוס דה פריירה אצל נבחרת פורטוגל, במסגרת בית ד' של מוקדמות יורו 2017. ישראל צברה 11 נקודות משישה משחקים עם אריק בנאדו על הקווים, והמשחק בפורטוגל יהווה בכורה רשמית עבור מחליפו מרקו בלבול, שמכוון כמובן לעבר המקום השני בו נמצאת כרגע אלבניה (12 נקודות, אבל עם שני משחקים יותר).

ניצחון בפורטוגל עשוי להקפיץ את הנבחרת מיד למקום השני (תלוי בתוצאה של אלבניה ביוון) אבל מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית, שכן היריבה, סגנית אלופת אירופה, ניצחה עד כה בכל ששת משחקיה עם הפרש שערים 1:23, כולל 0:3 במושבה בנובמבר אשתקד. כזכור, רק המקום הראשון בכל בית מבטיח כרטיס לפלייאוף, כשאל תשע מנצחות הבתים תצטרפנה ארבע הסגניות הטובות ביותר.

"המטרה היא לסיים במקום השני בבית ולשפר את הסיכויים להגיע לפלייאוף", אמר המאמן בלבול לקראת המשחק, כשאחריו מצפים לו עוד שלושה משחקי בית (ליכטנשטיין ביום שלישי, יוון ואלבניה בחודש הבא). "אולי זה לא יספיק בסופו של דבר, אבל ננסה לעשות את העבודה שלנו ואז נעבור לחישובים".

גולן אלקסלסי מרמת השרון יתפוס את המקום בין הקורות ושובל גוזלן יהיה חלוץ החוד. בהיעדרו של איאד אבו עביד, שנפצע במשחק מול הנבחרת הבוגרת ונשאר בארץ, בלבול עדיין מתלבט אם לשחק עם שלושה בלמים.

הפורטוגלים יבטיחו את ראשות הבית והכרטיס לפלייאוף אם ינצחו, כשהמאמן רוי ז'ורז'ה זוכר כי גם את העלייה ליורו 2015 הבטיחה נבחרתו בפאסוס דה פריירה. הקפטן ברונו פרננדס, קשרה של סמפדוריה, אמר: "אנחנו רוצים לסגור את הסיפור כמה שיותר מהר, כבר מול ישראל. נצטרך ליישם את ההוראות של המאמן ולהיות מרוכזים". פרט לקפטן, בולטים השמות של אנדרה מוריירה, שוערה החדש של אתלטיקו מדריד, וכן רובן נבס ותומאש פודסטבסקי (פורטו), קרלוס מאנה (ספורטינג) וריקרדו הורטה (בראגה).

המשחק הבא של הצעירה, שייערך ביום שלישי, יועבר בערוץ 20.

מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול. ברני ארדוב
עדיין מתלבט. בלבול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully