וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר אצילי סיכם לארבע עונות בגרנאדה

26.8.2016 / 0:01

הקשר בן ה-23 סיים את דרכו בקבוצה מהבירה ויצטרף למועדון של פאקו חמס, שסיים את העונה שעברה בלה ליגה במקום ה-16. בית"ר תפנה לבית המשפט במטרה לבטל את פסק הדין של הבורר ולמנוע את המעבר

באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר ה-0:0 של בית"ר ירושלים וסנט אטיין

המשחק הערב (חמישי) מול סנט אטיין היה האחרון של עומר אצילי במדי בית"ר ירושלים. כוכב הקבוצה סיכם לארבע עונות בגרנאדה הספרדית, ימריא מחר לספרד על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום בקבוצתו החדשה. אצילי יהיה הישראלי השני בתולדות גרנאדה אחרי גיא אסולין שנמנה על סגל המועדון, והראשון בליגה הספרדית מאז תומר חמד. בסיום ה-0:0 מול הצרפתים אסף אצילי את חבריו לקבוצה ובישר להם על עזיבתו. שחקני בית"ר בירכו אותו על המעבר ואיחלו לו בהצלחה.

מאז החלטת הברור בנוגע לקשר בן ה-23, היה ברור לכולם שימיו בבית"ר ירושלים ספורים. במועדון הגישו לו הצעה לחוזה חדש ומשודרג, אך אצילי בחר לעזוב לאירופה, בצל העניין הגדול של מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע בו. עם זאת, ביום ראשון הקרוב בית"ר ירושלים תגיש בבית המשפט בקשה לביטול פסק הבורר. עדיין לא ברור, אבל ייתכן כי היא תלך למהלך עם גב של מנהלת הליגה מאחוריה בתקווה למנוע את מעברו של אצילי לגרנאדה ולבטל את פסק הבורר.

גרנאדה סיימה את העונה שעברה במקום ה-16 בלה ליגה. את הקבוצה מאמן החל מהעונה פאקו חמס, שכשחקן רשם 21 הופעות במדי נבחרת ספרד וכוכביה הם השוער המקסיקני גיירמו אוצ'ואה, אקס ברצלונה איסה קואנקה ופראן ריקו, לשעבר בריאל מדריד ב'.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הודחה בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית מול סנט אטיין

עומר אצילי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פרק חדש. אצילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully