וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: מרקו קילינגסוורת' חתם לעונה נוספת

2.8.2016 / 10:45

הסנטר הוותיק (34, 2.01) ימשיך לעונה שנייה במועדון אחרי שהוביל את הקבוצה להשארות בליגה אשתקד. אור סולומון סובל מפציעה בכף הרגל וצפוי להחמיץ את פתיחת האימונים

one

מכבי קרית גת הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של הסנטר האמריקאי מרקו קילינגסוורת' לעונה נוספת, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בסוף השבוע האחרון. קילינגסוורת' ניהל מגעים עם עירוני נס ציונה מהלאומית, ואף סגר את תנאיו שם, אך לבסוף הצליחו בקרית גת להחתימו לעונה שנייה. "מרקו שחקן מוכח בליגה שלנו ואנחנו מאמינים ביכולת שלו לתת עוד עונה טובה כמו העונה שעברה. אני שמח על ההחתמה הזו ובטוח שהוא יעזור לנו לעמוד במטרות שלנו", אמר מנכ"ל הקבוצה כפיר סוויה לאחר החתימה.

קילינגסוורת' (34, 2.01) הגיע לישראל בשנת 2009 לברק נתניה והחל במסע מרשים שכלל עונות במכבי חיפה, הפועל גלבוע/גליל, אליצור אשקלון וגם קדנציה שנייה בנתניה, כאשר בכולן רשם מספרים יפים. בעונת 2013/14 עזב את ישראל, בעוד את העונה שעברה פתח באסטוניה, אך כשקרית גת נקלעה לצרות בתחתית היא פנתה אליו, והסנטר הותיק לא היסס להצטרף. ב-23 משחקים בעונה החולפת הוא רשם 15.6 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

קילינגסוורת' הוא השחקן היחיד מסגל הקבוצה בעונה החולפת שממשיך לעונה שנייה, כאשר ייתכן כי גם נמרוד טישמן יחתום לעונה שנייה במועדון. מי שהצטרפו עד כה לקבוצה הם הגארד האמריקאי טרבור רלפורד, הסנטר אורי קוקיה שהגיע מעירוני נהריה, אור סולומון שהצטרף ממכבי אשדוד באר טוביה, הפורוורד המתאזרח אלכס רוזנברג מאוניברסיטת קולומביה והגארד איגור מאיור, שהגיע בהשאלה מהפועל ירושלים. סולומון שוחרר מסגל נבחרת ישראל בעקבות פציעה בכף הרגל שתגרום לו להעדר מהמגרשים בתקופה הקרובה, והוא צפוי להחמיץ את פתיחת האימונים של הקבוצה.

עוד בנושא:
דיווח בארה"ב: שון דאוסון סירב להשתתף במחנה הסופי של וושינגטון
הקול בראש: המבחן הגדול של אמארה סטודמאייר בהפועל ירושלים
הפיצוי של אמארה סטודמאייר: מרבית הרווחים ממרצ'נדייז יועברו ישירות אליו

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן מכבי קרית גת מרקו קילינגסוורת'. ברני ארדוב
נשאר בדרום. קילינגסוורת'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully