וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: שון דאוסון סירב להשתתף במחנה הסופי של וושינגטון

ברשת CSN טוענים כי הישראלי החליט שלא להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בה שיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס. סוכנו עדיין מנסה לשדך לו קבוצה אחרת, הדדליין מראשון לציון: ה-10 באוגוסט

שחקן מכבי ראשון לציון, שון דאוסון. ברני ארדוב
עדיין לא מוותר. דאוסון/ברני ארדוב

רק לפני שבועיים שון דאוסון הצהיר כי יהיה מוכן לוותר על לא מעט כדי לשחק ב-NBA, כולל אפילו לשחק בליגת הפיתוח, אולם נראה שמשהו השתנה. בארצות הברית דיווחו אמש (שני) כי הישראלי קיבל הזמנה מוושינגטון, במדיה שיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס, ליטול חלק במחנה האימונים הסופי, אותה דחה.

לא ברור אם דאוסון מחזיק בהצעות מקבוצות אחרות או שמא החליט לדחות בשנה נוספת את הניסיונות לעבור לליגה הטובה בעולם. על כל פנים המחנה יחל באמצע ספטמבר, ובחוזהו של השחקן מופיע כי עד ה-10 באוגוסט הוא יכול לקבל החלטה ללכת למחנה של אחת מקבוצות ה-NBA. לוואלה! ספורט נודע כי סוכנו דניאל חזן עדיין מנסה למצוא לדאוסון קבוצה שתצטרף אותו למחנה האימונים.

הישראלי בן ה-22 לפני שלושה שבועות את הופעותיו עם וושינגטון בלאס וגאס בקול ענות חלושה. בארבעה משחקים הוא העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים למשחק ב-14 דקות. דאוסון חתום לעונה נוספת במכבי ראשון לציון והוא הצהיר לא אחת שאם לא יקבל חוזה ב-NBA, הוא יחזור לעונה נוספת במדי האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully