וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: מרקו קילינגסוורת' סגר לעונה נוספת במועדון

29.7.2016 / 17:45

הסנטר (34, 2.01) שהיה שותף למסע ההיחלצות בעונה שעברה, העדיף להישאר לעונה שנייה בקבוצה של נתי כהן ודחה הצעה מהליגה הלאומית. אשתקד רשם 15.6 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק

שחקן מכבי קרית גת מרקו קילינגסוורת'. קובי אליהו
ממשיך בליגת העל. קילינגסוורת'/קובי אליהו

מכבי קרית גת סיכמה עם מרקו קילינגסוורת' את המשך דרכו בקבוצה לעונה הבאה, והוא יהפוך לשחקן הראשון בסגל של נתי כהן שממשיך מהעונה שעברה. הסנטר היה במגעים מתקדמים עם עירוני נס ציונה מהליגה השנייה, אך בשבוע שעבר נכנסה קרית גת לתמונה והצליחה לסכם איתו את תנאיו על המשך דרכו. ההערכות הן שקילינגסוורת' יחתום במועדון ויהפוך לזר השני של הקבוצה הדרומית לקראת העונה הבאה.

קילינגסוורת' (34, 2.01) הגיע לישראל בשנת 2009 לברק נתניה והחל במסע מרשים שכלל עונות במכבי חיפה, הפועל גלבוע/גליל, אליצור אשקלון וגם קדנציה שנייה בנתניה, כאשר בכולן רשם מספרים יפים. בעונת 2013/14 עזב את ישראל, בעוד את העונה שעברה פתח באסטוניה, אך כשקרית גת נקלעה לצרות בתחתית היא פנתה אליו, והסנטר הותיק לא היסס להצטרף. ב-23 משחקים בעונה החולפת הוא רשם 15.6 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

קילינגסוורת' הוא השחקן היחיד מסגל הקבוצה בעונה החולפת שממשיך לעונה שנייה, כשייתכן שגם נמרוד טישמן יחתום לעונה שנייה במועדון. מי שהצטרפו עד כה לקבוצה הם הגארד האמריקאי טרבור רלפורד, הסנטר אורי קוקיה שהגיע מנהריה, אור סולומון שהצטרף מאשדוד, הפורוורד המתאזרח אלכס רוזנברג מאוניברסיטת קולומביה והגארד איגור מאיור שהגיע בהשאלה מהפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully