וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוי של אמארה סטודמאייר: מרבית הרווחים ממרצ'נדייז יועברו ישירות אליו

2.8.2016 / 8:33

סגנית האלופה חוגגת ביום שאחרי. אורי אלון יאפשר לסטודמאייר לקבל נתח מהרווחים אחרי הוויתור על מניותיו, בקבוצה הודפים את הביקורות ("יש צרות עין, מי לא הייתה מחתימה אותו?"). תמונת מצב

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל ירושלים נרגשת מבואו של אמארה סטודמאייר. אתמול (שני) אחרי ההכרזה הרשמית של שחקן ה-NBA לשעבר על הצטרפותו לסגנית האלופה, מספר הברכות והאיחולים עלה "למאות", כעדות גורם במועדון.

שלושה שבועות עמלו בירושלים על המהלך שהושלם אתמול. במהלך המו"מ היו לא מעט עליות ומורדות, אולם "לשני הצדדים היה ברור שסטודמאייר רוצה להגיע לכאן עם המשפחה. זה היה החלום שלו", מספר גורם במועדון.

כדי למנוע ניגוד אינטרסים, בחוזה שנחתם אמש בזמן מסיבת העיתונאים, הוסכם כי השחקן יעביר את מניותיו לאורי אלון, המחזיק בכ- 80 אחוז ממניות המועדון. על פי החוזה סטודמאייר, שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת, צפוי לקבל את מרבית הרווחים על מרצ'נדייז כמו גם על השתתפות בקמפיינים בכיכובו, שיגיעו במוקדם או במאוחר. "זה היה פשוט הדבר ההוגן לעשות לאחר שהוא העביר את המניות, ברור שהוא לא עוד שחקן שמגיע", אמרו במועדון.

עוד בנושא

חשיפת וואלה! ספורט על ההחתמה:

הפועל ירושלים במגעים עם אמארה סטודמאייר
הפועל ירושלים שוקלת לנסות לאזרח את אמארה סטודמאייר

זה באמת קרה: אמארה סטודמאייר חתם בהפועל ירושלים
אהרל'ה ויסברג מנתח: איך סטודמאייר ישתלב בירושלים?
10 המשחקים הכי גדולים של אמארה סטודמאייר ב-NBA
הצביעו: מי שחקן הכדורסל הכי גדול שהגיע אי פעם לישראל?
בלאט מתרגש: "ההחתמה של אמארה פנטסטית בשביל המדינה שלנו"

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים (שמאל) עם בעלי הפועל ירושלים אורי אלון. עמוד הטוויטר של אורי אלון, צילום מסך
לא ייצא מופסד. סטודמאייר עם אורי אלון/צילום מסך, עמוד הטוויטר של אורי אלון

למרות הרזומה העשיר שלו, בירושלים מבהירים כי לא יעשו לסטודמאייר הנחות. "אמארה ישחק במשחקי ליגה, הוא לא בא לכאן סתם, הוא באמת רוצה לעזור למועדון ולתרום לו מכל הבחינות. הוא שוחח עם אנשי הקבוצה ועשה 'שיעורי בית', הוא שאל, חקר ויודע לאן הוא מגיע".

על התהיות לגבי היכולת המקצועית של סטודמאייר אמרו במועדון: "שמענו את הביקורת עליו, הוא לא הגיע לכאן מחוסר ברירה. זאת הייתה הבחירה שלו. היו לו הצעות מה-NBA ומסין. לבקר זה תמיד קל. יש חוסר פרגון וצרות עין. שיגידו את האמת, איזו קבוצה לא היתה רוצה להחתים את סטודמאייר?".

בירושלים שבו והזכירו גם לאחר החתימה: "פחות מעניין את אמארה הכסף, את זה הוא כבר עשה. לשחק בירושלים היה החלום שלו וזו גם הסיבה שרצינו אותו. יש לו תשוקה ואהבה לישראל. הוא רוצה לתרום ולהעביר את משפחתו לכאן". סטודמאייר צפוי להגיע ארצה ביום רביעי עם אשתו וינצל את שהותו בארץ לבדוק בתי ספר לילדיו.

הצטרפותו של הרכש הנוצץ צפויה למשוך לא מעט זרקורים אל הקבוצה. גורם במועדון מבהיר: "הפועל ירושלים בעידן אורי אלון שונה ממה שהכירו עד עכשיו. היעדים שהקבוצה מציבה לעצמה השתנו. ירושלים היא בירת ישראל וצריכה קבוצת כדורסל ראוייה לעיר, שמוכרת בכל העולם. כבר אחרי מסיבת העיתונאים היו לא מעט אנשים שפתאום שואלים ומתעניינים בקבוצה. ברור שאנחנו רוצים להגדיל את החשיפה. המטרה שלנו זה לא להתחרות במכבי, אלא לבנות קבוצה עם סטנדרטים ומטרות שהצבנו לעצמנו".

ראשי ירושלים מעוניינים לשדרג את הקבוצה מבחינה שיווקית ומודעים היטב שהחתמתו של סטודמאייר תעניק להפועל את החשיפה שתדחוף לכך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully