וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.7: חיזוק להגנת ארסנל, מילאן בדרך לעסקת ענק

התותחנים צרפו את בלם בולטון ומעניינים גם בגינטר, הרוסונרי מעוניינים בארבעה שחקני ברצלונה. ואסקס מבוקש באינטר, קוסטה בדרך לאתלטיקו ושחקני איסלנד משתדרגים. לסטר דורשת 45 מיליון ליש"ט על מחרז, ווס מורגן האריך חוזה. גם פרננדו סנטוס חתם על חוזה חדש בפורטוגל

אימג'בנק GettyImages

העברות

* ווס מורגן האריך את חוזהו בלסטר עד 2019.

* מאמן אלופת אירופה הטרייה פורטוגל, פרננדו סנטוס, האריך חוזה בנבחרת עד 2020.

* ברצלונה הודיעה על הארכת חוזיהם של מוניר אל חדאדי וסרג'י סאמפר. השניים חתמו עד 2019.

* ארסנל הציגה את הבלם, רוב הולדינג, שעבר את הבדיקות הרפואיות. בולטון תקבל עבורו 2.5 מיליון ליש"ט.

* ברנלי הודיעה על צירופו של קשר צ'רלטון, יוהאן ברג גודמונדסון. הקשר האיסלנדי עבר תמורת 2.5 מיליון ליש"ט.

* סוונסי הודיעה על צירופו של מארק בריגאטי. השוער בן ה-25 הצטרף אל הברבורים בהעברה חופשית וחתם לשנתיים.

* קשר נבחרת איסלנד, ארי סקולאסון, חתם לשלוש שנים בלוקרן הבלגית.

* ווטפורד השאילה את אובי אולארה לזולטה וארחם לעונה אחת.

* ניקולאס גאיטאן הוצג הערב כשחקנה החדש של אתלטיקו מדריד

עוד בנושא:
בברצלונה מאבדים סבלנות: כל מטרות הרכש חומקות מבין האצבעות
כריסטיאנו רונאלדו הפצוע מבטיח לאוהדיו: "אחזור חזק יותר"
העברות בעולם, 18.7: אלמיידה בא.א.ק אתונה, אקס מכבי חיפה חתם בצ'ילה

שמועות

* האם מילאן תפתח סניף של ברצלונה בסגל של וינצ'נזו מונטלה? באיטליה מדווחים כי הרוסונרי פתחו במגעים עם הקטאלנים בנוגע לתומאס ורמאלן, ארדה טוראן, כריסטיאן טייו ואדריאנו.

* בלסטר כבר מבינים כי יהיה להם קשה להחזיר את ריאד מחרז בסגל גם בעונה הקרובה. השועלים העבירו מסר לקבוצות המתעניינות כי תג המחיר של הקשר עומד על 45 מיליון ליש"ט.

* ארסנל מחפשת אפשרויות לשדרג את מרכז ההגנה גם אחרי צירופו של הולדינג. התוחתנים סימנו את ג'ייסון דנאייר של מנצ'סטר סיטי ומתיאס גינטר, שצפוי לעזוב את בורוסיה דורטמונד.

* 'קוריירה דלו ספורט': אינטר מנהלת מגעים עם ריאל מדריד לגבי לוקאס ואסקס. הקשר, שזכה לקרדיט מצד זינדין זידאן ואף נכלל בסגל של ויסנטה דל בוסקה ליורו 2016, מעדיף להגיע לסן סירו כדי לקבל אפשרות ממשית בהרכב.

* רובין ואן פרסי מעוניין לעזוב את פנרבחצ'ה ולשוב אל הליגה האנגלית. סטוק סיטי, ווסטהאם ומידלסבורו הן המועמדות הבכירות לקלוט את ההולנדי המנוסה.

שחקן צ'לסי, דייגו קוסטה. רויטרס
רוצה לקלדרון. קוסטה/רויטרס

* ריאל מדריד לא מוותרת על האפשרות לצרף את אנדרה גומס. "מארקה" טוען כי פלורנטינו פרס ישגר הצעה של 50 מיליון בשילוב עם 10 מיליון יורו במשתנים לוולנסיה.

* בגרמניה טוענים כי זידאן המליץ לחסה רודריגס לעזוב את ריאל בקיץ הקרוב. בורוסיה דורטמונד, באייר לברקוזן וריאל בטיס מעוניינות בחלוץ.

* המאבק סביב לירוי זאנה מחריף. אחרי שמנצ'טסר סיטי הגיעה להבנות עם שאלקה לגבי הקשר, באיירן מינכן הביעה עניין כעת גם ריאל מעוניינת בגרמני המבטיח. שאלקה דורשת עבור זאנה כ-50 מיליון יורו.

* ריאל בטיס נכנסה למרוץ אחרי מריו למינה. קשר יובנטוס מבוקש גם בלסטר וצפוי לעזוב את הגברת הזקנה אחרי עונה אחת.

* נאפולי במגעים עם ליון לגבי קורנטין טוליסו. ההסכם המתגבש מול הצרפתים יכניס להם 20 מיליון יורו ועוד ארבעה נוספים במשתנים.

* שחקן דינמו זאגרב ונבחרת קרואטיה, מרקו פיאצה, שעל פי השמועות סיכם את תנאיו ביובנטוס, אישר כי הוא עוזב את הקבוצה אך טרם הסגיר את היעד הבא שלו. "משחק הגומלין במוקדמות ליגת האלופות יהיה האחרון שלי פה", אמר, "אני מצפה לאתגר החדש שלי בקריירה".

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי פנתה רשמית לווסטהאם על מנת לרכוש את הכוכב הצעיר ריס אוקספורד. הלונדונים כבר דחו הצעה על סך 10 מיליון יורו על הקשר בן ה-17 מרד בול לייפציג ומבקשים עליו 15 מיליון.

תומאס ורמאלן שחקן ברצלונה. GettyImages
מילאן בעקבותיו. ורמאלן/GettyImages

* אתלטיקו מדריד נמצאת בשיחות מתקדמות עם דייגו קוסטה. החלוץ נחשב למועמד הבכיר של דייגו סימאונה לחיזוק החוד של הקולצ'ונרוס והבהיר לראשי הבלוז כי הוא אינו מעוניין להישאר בממלכה.

* רשימת המועמדים לרשת את רוי הוג'דסון בנבחרת אנגליה מתרחבת. מאמן האל סיטי, סטיב ברוס, צפוי להגיע לראיון בהתאחדות, שכבר הספיק לערוך מספר שיחות עם סם אלרדייס.

* האם פול פוגבה יישאר ביובנטוס? לידיעה המלאה.

* בספרד טוענים: חלוץ אתלטיקו מדריד, לוסיאנו וייטו, מעדיף לשחק בסביליה על פני עונת השאלה בברצלונה. לידיעה המלאה.

* סביליה פתחה במגעים עם מנצ'טסר סיטי לגבי חסוס נבאס. הקיצוני עשוי לשוב למחזיקת הליגה האירופית, במדיה גדל ועשה את הפריצה הגדולה. סביליה עשויה לשלם עבורו כ-10 מיליון יורו כאשר הוא אינו נכלל בתוכניות של פפ גווארדיולה.

לוסיאנו וייטו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
בדרך למחזיקת הליגה האירופית. וייטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully