וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מאבדים סבלנות: כל מטרות הרכש חומקות מבין האצבעות

המנהל הספורטיבי רוברט פרננדס ניסה להחתים ארבעה חלוצים שיגבו את שלישיית MSN, אך כל המשאים ומתנים פוצצו מסיבות שונות. אדריאנו מתעקש להישאר למרות שאינו רצוי: "לכולם נמאס ממנו"

one

זו תקופה ארוכה שברצלונה מנסה להחתים שחקן התקפי שיגבה את שלישיית MSN, אבל כל המועמדים יורדים בזה אחר זה מהפרק. אמש (שני) התברר שגם לוסיאנו וייטו ככל הנראה לא יגיע משום שהוא קרוב לעבור בהשאלה לסביליה, ובתקשורת הקטלאנית מדווחים על "חוסר שביעות רצון כללי" מתפקודו של המנהל הספורטיבי רוברט פרננדס. פרננדס כשל לא רק בצירופו של וייטו, אלא גם במקרים של עוסמאן דמבלה, חאתם בן ארפה ונוליטו, שכולם מצאו את עצמם בקבוצות אחרות על אף שניהלו מגעים עם ברצלונה והעדיפו אותה על פני קבוצות אחרות, כפי שנטען ב'ספורט' הקטלאני.

דמבלה חתם לבסוף בבורוסיה דורטמונד בעקבות מחלוקת כספית עם ברצלונה, נוליטו עבר למנצ'סטר סיטי בגלל התמהמהות של הקטלאנים ובן ארפה, שממילא היה ברירת מחדל, הגיע בכלל לפריס סן ז'רמן, מהלך שהפתיע את פרננדס ותפס אותו לא מוכן. "ברצלונה כשלה בכל החזיתות בנוגע להחתמות חדשות. לאט לאט האופציות של רוברט פרננדס אוזלות לחלוטין", נכתב ב'ספורט'.

חוסר שביעות הרצון של ברצלונה זולגת גם לשחקנים שכן נמצאים בסגל, בראשם אדריאנו, שמתעקש זו השנה השנייה ברציפות להישאר בקבוצה למרות שאינו רצוי. המגן הברזילאי יגיע לברצלונה לפתיחת האימונים, אך לואיס אנריקה כבר הודיע לו שהוא לא בתוכניות. אדריאנו שותף ב-189 משחקים בלבד מאז הגעתו לקבוצה ב-2010, והוא נחשב לספיח מתקופתו של הנשיא הקודם סנדרו רוסיי. הוא נחשב לדמות נינוחה בחדר ההלבשה, אבל גם אמירות מפורשות מצד הקבוצה על חוסר העניין בו לא מונעים ממנו להתעקש, מה שעל פי 'ספורט' "מרתיח את ראשי המועדון". בתוך כך, ברצלונה הודיעה על המשך שיתוף הפעולה עם חברת התעופה הקטארית עד קיץ 2017.

עוד בנושא:
העברות בעולם: תג המחיר של מחרז, מילאן בדרך לעסקת ענק
כריסטיאנו רונאלדו הפצוע מבטיח לאוהדיו: "אחזור חזק יותר"
סגן נשיא ברצלונה: "לואיס אנריקה הוא האופציה הראשונה, השנייה והשלישית"

לוסיאנו וייטו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גם הוא ברח. וייטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully