וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ברצלונה: "לואיס אנריקה הוא האופציה הראשונה, השנייה והשלישית"

באלופה הספרדית כבר פועלים על מנת להאריך את ההסכם עם המאמן, שיסתיים בקיץ הבא: "לוצ'ו הוביל אותנו לתארים, השחקנים מרוצים ממנו וגם אנחנו. יודע ממקור ראשון שהוא רוצה להישאר". פרננדס יצפה בגביגול, לימה וז'סוס

one

בווידאו: ברצלונה חוגגת על גראנדה וזוכה באליפות

בברצלונה עובדים קשה כדי מנת לשדרג את הסגל לקראת עונת 2016-17. האלופה הספרדית כבר צרפה את דניס סוארס, לוקא דין וסמואל אומטיטי כאשר במקביל האריכה את החוזה של ניימאר. בצל הדיווחים עם שדרוג ההסכם של ליאונל מסי עד 2021, בהנהלה פועלים על מנת להבטיח את עתידו של לואיס אנריקה.

ב"אל מונדו דפורטיבו" המקומי טוענים כי במועדון קיימת שביעות רצון גדולה מלואיס אנריקה כאשר ההסכם איתו פג בקיץ הבא. סגן נשיא המועדון, ג'ורדי מסטרה, מיהר להרגיע: "אנחנו לא ממהרים וגם לוצ'ו לא רץ לשום מקום. אנחנו רוצים שהוא יישאר כאן, ואני יודע ממקור ראשון שגם הוא מעוניין בזה. נשב לקראת ינואר ואני בטוח שהדברים יסתדרו בינינו".

עוד סיפר המשנה לג'וזף מריה ברתומאו: "לואיס אנריקה הוביל אותנו לתארים, טרבל בעונה הראשונה שלו כאן ודאבל בעונה החולפת. לוצ'ו הוא האופציה הראשונה, השנייה והשלישית שלנו לתפקיד. הוא זכה בסופרקאפ האירופי וגביע העולם למועדונים. השחקנים מרוצים מהעבודה שלו ואנחנו בתור הנהלה מאושרים מההתקדמות של הסגל תחתיו".

עוד בנושא:
מסי ורונאלדו מועמדים לתואר שחקן השנה באירופה, גם וויל גריג זכה להצבעות
אומטיטי נפרד מאוהדי ליון: "עזבתי להגשים את החלום, חלום נוסף יהיה לחזור לכאן"
העברות בעולם, 18.7: סיטי תציע 51 מיליון יורו על ביירין, אלמיידה חתם בא.א.ק

לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה. GettyImages
כאן כדי להישאר. לואיס אנריקה/GettyImages

בינתיים, המנהל המקצועי רוברטו פרננדס ממשיך לחפש אחר שחקני חיזוק. האחרון נמצא במסע ברחבי ברזיל כאשר בקטלוניה בטוחים כי שני השחקנים שנמצאים על הכוונת הם צמד שחקני סנטוס: הקשר לוקאס לימה והחלוץ גבריאל ברבוסה "גביגול", שם נוסף שנמצא על הכוונת וזוכה למעקב גם מצד ריאל מדריד הוא חלוץ פלמייראס גבריאל ז'סוס.

"גביגול" נקשר עם מעבר אפשרי ליובנטוס וביממה האחרונה כבר הצהיר כי הוא לא ימשיך בסנטוס כאשר הכיוון הוא אירופה. לגבי ז'סוס, בברצלונה מתכננים להציע 19 מיליון כדי להנחית את אחד השחקנים המוכשרים ביותר בליגה הברזילאית.

שחקן הנבחרת הצעירה של ברזיל, גבריאל ז'סוס. GettyImages
הרכש הבא של ברצלונה? ז'סוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully