וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.7: אלמיידה בא.א.ק אתונה, אקס מכבי חיפה חתם בצ'ילה

החלוץ שפלרטט עם הפועל באר שבע מצא בית חדש, שעבאן מצא יעד מפתיע ובליברפול מתקרבים לרכש הולנדי מבטיח. ליאיץ' הצטרף לטורינו, הארניק בהאנובר והאם בבשיקטאש יצרפו אלוף עולם?

אימג'בנק GettyImages

העברות

* שגריר חדש לכדורגל הישראלי. שאדי שעבאן, שגדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה, חתם בקבוצת פלסטינו מהליגה הצ'יליאנית הבכירה. הקשר בן ה-24 הספיק לשחק גם בהפועל ניר רמת השרון, בני לוד והפועל עכו, עד שעבר לאל אהלי-חליל מהליגה הפלסטינאית.

* אחרי שניהל מגעים עם הפועל באר שבע, הוגו אלמיידה מצא בית חדש. חלוץ העבר של נבחרת פורטוגל חתם בא.א.ק אתונה.

* אינטר רכשה מזניט סנט פטרסבורג את כריסטיאן אנסלדי תמורת 4 מיליון יורו. המגן הארגנטינאי חתם בנראזורי לשלוש שנים.

* ספרטק מוסקבה רכשה מסמפדוריה את הקשר האחורי פרננדו תמורת 13 מיליון יורו. על הברזילאי למעשה שולמו 32 מיליון יורו בתוך שלוש שנים. 11 משחטאר דונייצק לגרמיו (קיץ 2013), 8 מסמפדוריה לשחטאר דונייצק (קיץ 2015), 13 מספרטק לסמפדוריה (קיץ 2016).

* ראפיד וינה רכשה מרייקה הקרואטית את הקשר איבן מוצ'יניץ' (23). המחיר: 1.8 מיליון יורו.

* המגן השמאלי שייך מבנגה סיכם לשלוש שנים בסנט אטיין. הסנגלי בן ה-27 שיחק בשלוש השנים האחרונות בראן והוא אמור להיות מוצג בסנט אטיין היום.

* וולינגטון סילבה עוזב את ארסנל ומצטרף לפלומיננזה. הברזילאי חוזר לקבוצה בה החל את הקריירה.

* סוונסי צירפה את השוער מארק בירייטי. האוסטרלי בן ה-25 הצטרף בהעברה חופשית מניוקאסל ג'טס מהליגה האוסטרלית.

* מרטין הארניק מצטרף להאנובר בהעברה חופשית. האוסטרי ששיחק במדי הנבחרת הלאומית ביורו 2016, עוזב את שטוטגרט לאחר שש עונות ויילבש את החולצה מספר 14 בקבוצתו החדשה.

* טורינו הודיעה על החתמתו של אדם ליאיץ'. הסרבי של רומא הושאל במהלך העונה האחרונה לאינטר, וכעת ייצטרף לשוורים תמורת שמונה וחצי מיליון יורו. שחקן נוסף שעושה את הדרך מבירת איטליה לטורינו הוא יאגו פלקה. הקשר-חלוץ הספרדי מצטרף בהשאלה לעונה הקרובה.

שמועות

* אנטוניו קונטה מאמנה של צ'לסי מתכנן להציע 12 מיליון ליש"ט עבור אנדרה איו, חלוצה של סוונסי ונבחרת גאנה.

* אחרי שכל הדיווחים גרסו שפול פוגבה על סף חתימה במנצ'סטר יונייטד, ב"אס" הספרדי מדווחים שריאל מדריד הורתה לסוכנו של השחקן הצרפתי להמתין עם המעבר ומתכננת הצעת עתק שתביא אותו לבירנבאו.

* באנגליה מדווחים שהאל סיטי היא הפייבוריטית להחתים את האל רובסון קאנו, חלוצה של רדינג שהצטיין ביורו האחרון במדי נבחרת ויילס.

* האם חאמס רודריגס בדרך למעבר מפתיע לווסטהאם? ב"מארקה" טוענים שהפטישים נכנסו למירוץ להחתמתו של הקולומביאני שמיעט לקבל דקות מזידאן בעונה החולפת במדי ריאל מדריד.

* באנגליה מדווחים שפפ גווארדיולה נחוש להביא למנצ'סטר סיטי את לאונרדו בונוצ'י. על פי הדיווח הסיטיזנס מציעים ליובנטוס 60 מיליון יורו עבור בלם נבחרת איטליה.

* האם באיירן מינכן תפתח חזית עם מאמנה לשעבר? סיטי הציעה לשאלקה 42 מיליון על הקשר בן ה-20, הגרמנים דורשים 50 מיליון. אבל ב"בילד" הגרמני מדווחים שכעת אלופת גרמניה מנסה להחתים את לירוי זאנה, שלו יש סיכום בעל פה עם מנצ'סטר סיטי. לידיעה המלאה

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
יבריז למנצ'סטר יונייטד? פול פוגבה/רויטרס

* ליברפול קרובה להחתמתו של קפטן נבחרת אסטוניה, רגנאר קלבאן, שהרשים מולה כאשר שיחקה מול קבוצתו אוגסבורג בעונה שעברה בליגה האירופית. המייטי רדס צפויים לשלם תמורתו חמישה מיליון יורו.

* העולה החדשה לפרמיירליג ברנלי על סף צירופם של שני שחקני צ'רלטון, שחקן נבחרת איסלנד יוהאן ברג גודמאנסון והשוער ניק פופ. שני השחקנים אמורים לעבור את הבדיקות הרפואיות במועדון ולחתום בימים הקרובים.

* מנהלה הספורטיני של בורוסיה מנשנגלדבאך, מקס אברל, דחה את השמועות לפיהן יתמנה לאותו התפקיד בבאיירן מינכן כמחליפו של מתיאס זומר.

* ווסטהאם ולסטר מתחרות על צירופו של חלוץ טולוז וויסאם בן יידר.

* על פי דיווחים באנגליה שוער נבחרת פורטוגל רוי פטריסיו מעוניין מאוד לעבור לפרמיירליג. אלוף אירופה הטרי עשוי לעזוב את ספורטינג ליסבון תמורת שישה מיליון יורו, כאשר מנצ'סטר סיטי ואברטון הוזכרו כמעוניינות בו.

* לסטר סיטי תשתמש בכסף שקיבלה עבור אנגולו קאנטה כדי להגדיל את הצעתה עבור קשר נוריץ' רובי בריידי ובלם ברנלי מייקל קין, שהצעות עבורם נידחו מוקדם יותר הקיץ. גם מריו למינה של יובנטוס נמצא על הכוונת.

* בעוד לאציו ממשיכה במשא ומתן מול ווסטהאם על החלוץ אנר ולנסיה, על פי הדיווחים גם סוונסי נכנסה למירוץ אחריו. לאציו מעוניינת לשאול את השחקן עם אופציה לרכישה עתידית, בעוד סוונסי הציעה עבורו 10 מיליון יורו ושלושה נוספים בבונוסים.

* מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה אישר כי חואן קואדרדו, שהיה מושאל בעונה החולפת ליובנטוס, יחזור לסגל הקבוצה העונה.

* אלברו נגרדו צפוי להצטרף בהשאלה לעונה אחת לעונה החדשה לפרמיירליג מידלסבורו, שתשלם את כל שכרו של חלוץ ולנסיה.

חואן קואדרדו שחקן צ'לסי. GettyImages
חוזר ללונדון. קואדרדו/GettyImages

* מנצ'סטר סיטי לא מוותרת על האפשרות לצרף את הקטור ביירין. הקבוצה של פפ גווארדיולה תציע 51 מיליון יורו לארסנל עבור הספרדי המבטיח, שזוכה למעקב צמוד מצד אתלטיקו מדריד, באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן.

* נאפולי כבר חושבת על החיים שאחרי גונסאלו היגוואין. באיטליה מדווחים כי אלברו מוראטה הוא המטרה הראשונה של מאוריסיו סארי.

* בתקשורת הספרדית בטוחים כי פרננדו יורנטה בדרך לריאל סוסיאדד. החלוץ, שגדל באתלטיק בילבאו, לא מוצא את עצמו בשורות סביליה כאשר הקבוצה של אוסביו היא המועמדת הראשית לקלוט אותו בעונה הקרובה בהשאלה.

* באנגליה טוענים כי ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד מעוניינים בג'ו אלן. קשר ליברפול, שהרשים בצוותא נבחרת ויילס, עשוי להפוך לשחקן הרכש הרביעי של השדים האדומים.

* "פנטיק" הטורקי מדווח כי ראשי בשיקטאש פתחו בשיחות עם בסטיאן שוויינשטייגר. הקשר הגרמני אינו נכלל בתוכניות של מוריניו ומנצ'טסר יונייטד לעונה הקרובה כאשר הוא צפוי להיות מושאל לעונה אחת עם אופציית רכישה.

* בתקשורת האנגלית טוענים כי עסקת העברתו של ג'ורג'יניו ויינאלדום לליברפול נסגרה. הקשר יעזוב את ניוקאסל אחרי עונה אחת תמורת 25 מיליון יורו כאשר טוטנהאם, שגם הייתה בעקבותיו לא הצליחה להגיע להבנות עם המגפייז. ווינאלדום הבהיר כי מעדיף לשחק תחת יורגן קלופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully