וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומטיטי נפרד מאוהדי ליון: "עזבתי להגשים את החלום, חלום נוסף יהיה לחזור לכאן"

בלם הרכש הטרי של ברצלונה לא שכח את האקסית ופרסם מכתב פתוח: "לעולם לא אוכל להגיד שלום לליון, זו מילה ששוברת את ליבי. לעולם לא אשכח את המועדון שלי והסטאד דה ז'רלאן"

one

בווידאו: ברצלונה חוגגת אליפות מול גראנדה

אחת הבשורות הנעימות ביותר של נבחרת צרפת ביורו 2016 היה ללא ספק סמואל אומטיטי. הבלם, שהגיע לטורניר רק בעקבות מכת הפציעות בחוליה האחורית של דידייה דשאן, תפס את המקום על חשבונו של עדיל ראמי ברבע הגמר והציג יכולת מרשימה. מאז הספיק אומטיטי לחתום בברצלונה כאשר בהצגתו בקאמפ נואו כבר דאג לפלרטט עם האוהדים החדשים כאשר דקלם עבור העיתונאים המקומיים את ההמנון של הקטאלנים.


עוד בנושא:
המעריצים מתנפלים על ליאונל מסי, שצפוי להאריך את חוזהו בברצלונה
סזאר מנוטי: "ארגנטינה לא תעפיל למונדיאל ברוסיה בלי ליאונל מסי"

סמואל אומטיטי בלם ברצלונה. AP
מתקשה להיפרד. אומטיטי/AP

בזמן שאומטיטי מתרגל לפתיחת הקדנציה שלו באלופת ספרד, הבלם לא שוכח את האקסית, ליון. במכתב פתוח, שפורסם גם בתקשורת הספרדית, בחר אומטיטי להיפרד מהקבוצה בה גדל: "בפעם הראשונה בחיי, בגיל 22, אני מוכן להמשיך הלאה. לעולם לא אוכל לומר שלום לליון, כי זו מילה ששוברת את ליבי. זו אינה פרידה, אלא רק משהו זמני. ליון הייתה הבית שלי ב-14 השנים האחרונות, היא המקום שנתן לי את הכלים להתפתח כשחקן ואדם".

"אני אמנם גר במקום אחר עכשיו כדי לרדוף את החלומות שלי, אבל חלום אחד נוסף שלי הוא לשוב לבית שלי יום אחד. אני מכיר תודה לכול מי שהאמין בי. למאמני הנוער שלי לאורך כול השנים, לרמי גארד שהאמין בי. כל אחד ואחד בליון שסייע לי, אני מוקיר וזוכר את כולם. גם הנשיא, ז'אן מישל אולאס, עודדו אותי לעשות את הצעד לעבר ברצלונה. לעולם לא אשכח את המועדון שלי, את הסטאד דה ז'רלאן והאוהדים הכי טובים שיש. לסיום, אני מודה על העובדה שיש לי את האמא הטובה ביותר בעולם, זו שהאמינה בי לאורך כול הדרך. עכשיו תורי להמשיך את החלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully