וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים מתנפלים על ליאונל מסי, שצפוי להאריך את חוזהו בברצלונה

מעריציו של הכוכב חיכו שיירד מהיאכטה באיביזה - והקיפו אותו מכל עבר. וגם: האוהד ששחה בשביל תמונה והקעקוע החדש של הפרעוש, שיחתום על חוזה חדש עם החזרה מהפגרה

רויטרס

אחרי עונה ארוכה ומתישה, אחד משני השחקנים הטובים בעולם, ליאונל מסי, סוף כל סוף זכה לצאת לחופשה. כוכב ברצלונה ומשפחתו יצאו להפלגה ביאכטה פרטית באזור האי איביזה, כדי ליהנות ממזג האוויר הנעים, מהחופים המרשימים ובעיקר לנוח.

אבל אצל מסי כמו אצל מסי, אי אפשר באמת לרדת למחתרת. מעריציו הגדולים של הפרעוש ניצלו את ההזדמנות להצטלם עם אלילם, כשזה ירד למספר רגעים מהיאכטה שלו, והתנפלו עליו כדי להשיג תמונה ו/או חתימה. אחד ממעריציו אף הרחיק לכת, ושחה עד ליאכטה של אלילו כדי להתקרב אליו ולהשיג סוג של תמונה. בינתיים, בספרד מתעסקים בקעקוע החדש של מסי, כשעל פי התקשורת המקומית, הכוכב קעקע את שמו של בנו השני, מתיאו,

לפרעוש נותרו ימים בודדים בלבד עד לסיום החופשה, שכן ב-19 ביולי הוא ייאלץ לחזור לאימוני ברצלונה. מאמן הקבוצה, לואיס אנריקה, הודיע לשחקנים שעד לתאריך זה עליהם להתייצב לתחילת האימונים בקטלוניה.

המעריצים מתנפלים

בינתיים, בעיתון "אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני נכתב כי הפרעוש מתכוון להאריך את חוזהו במועדון, כאשר החתימה ככל הנראה צפויה להיות ברגע שמסי יחזור לברצלונה מחופשת הקיץ שלו.

על פי הדיווח, המועדון כבר יצר קשר עם אביו של השחקן, מתוך כוונה לסגור את העניין בהקדם האפשרי. בברצלונה צפויים להציע למסי, שכיום מרוויח במסגרת החוזה הנוכחי 20 מיליון יורו לעונה (שני בעולם, אחרי כריסטיאנו רונאלדו), שדרוג שיהפוך אותו למרוויח מספר 1 בכדורגך.

העיתונאים פרננדו פולו וסרג'י סול הוסיפו בידיעה שלהם כי "ברצלונה היא כבר מזמן הבית השני של מסי והוא רוצה שזה ימשיך להיות המצב". לפני המונדיאל האחרון, מסי חתם על הארכת החוזה עד קיץ 2018, עם סעיף שחרור של 250 מיליון יורו. לאחרונה חידשה ברצלונה את החוזה של ניימאר, עד 2021, בעוד לואיס סוארס ואיבן ראקיטיץ' חתומים עד לקיץ 2019. "החלום של ראשי ברצלונה הוא לראות את מסי חונך את הקאמפ נואו החדש ב-2021", נכתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מה לא עושים בשביל תמונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully