וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סזאר מנוטי: "ארגנטינה לא תעפיל למונדיאל ברוסיה בלי ליאונל מסי"

המאמן, שזכה בגביע העולם ב-1978 עם האלביסלסטה, הביט לעבר העתיד בדאגה: "רק חמש נבחרות עולות, אפשר כבר להתכונן לגביע העולמי ב-2022". צ'אבי בטוח: "אף אחד לא מסוגל לרשת את מסי"

AP

בווידאו: תקציר גמר הקופה סנטנריו

בארגנטינה עדיין מתקשים לעכל את הפרישה של ליאונל מסי מהנבחרת. בצל הקמפיין האגרסיבי של האוהדים למען חזרתו של הקפטן, ההצהרות של דייגו מראדונה והכאוס בהתאחדות, עדיין לא ברור האם הפרעוש יבחר לחזור בו מהחלטתו לשוב אל האלביסלסטה לקראת מונדיאל 2018 ברוסיה.

היום (ראשון) בחר מאמנה לשעבר של הנבחרת, שזכה עימה בגביע העולמי ב-1978, סזאר מנוטי, להעניק את הזווית שלו על המתרחש והציג תמונת מצב עגומה: "אני לא חושב שהנבחרת מסוגלת בכלל להעפיל ללא מסי. יש כאן סיכון ממשי בנוגע להשתתפות של ארגנטינה בנוגע לגביע העולמי. במקרה כזה, חשוב כבר להביט על המונדיאל ב-2022 ולהכשיר את הדור הבא. רק חמש נבחרות עולות, בלי לאו זה עלול להיות בלתי אפשרי".

עוד בנושא:
העברות בעולם: צ'לסי על סף סגירת עסקת גביגול, ברצלונה עדיין בתמונה
המעריצים מתנפלים על ליאונל מסי, שצפוי להאריך את חוזהו בברצלונה

תקציר: צ'ילה - ארגנטינה 0:0 גמר קופה סנטנריו. AP
קשה בלעדיו. מסי/AP

"לעיתים זכייה בגביע העולם עלולה לשבש את התוכניות", הוסיף מאמן העבר והסביר: "על ארגנטינה עובר בדיוק מה שעובר על ברזיל. יש שחקנים משמעות קריטית לנבחרת כמו שלנו, מסי הוא כזה ובלעדיו יהיה אפילו קשה להתחיל את האימונים. אני לא רואה אף שחקן שמסוגל לקחת את האחריות על הכתפיים כמו מסי".

המסקנות מיורו 2016: "אנגליה נכנעה לאיסלנד, אבל מעולם לא ראיתי אותם משחקים לפני. לא התרשמתי ממה שראיתי בטורניר, הרמה לא התעלתה בכלל. צרפת שיחקה בלי שום סגנון, כל מה שעניין אותה זה לעלות לגמר. הבלגים היו הנבחרת הראשונה שרצתה לתקוף באמת. בלגיה מזכירה מאוד את ארגנטינה, יש לה 11 שחקנים טובים אך הם לא מתחברים לנבחרת טובה".

בינתיים, צ'אבי בחר להתייחס לימים שאחרי הפרעוש בברצלונה: "לעולם לא יהיה אף יורש למסי, אף אחד לא מסוגל לתפוס את מקומו באמת. אין שחקן שמסוגל להשתוות אליו. שלאו יפרוש יהיה את ניימאר, אדן הזאר יהיו רק קרובים, אבל אין לאף אחד את העליונות שיש למסי בנוגע לדומיננטיות במשחק. אני לא חושב בכלל שיש סיבה לבחון את מצבו של מסי בנוגע לפרשת המיסים, מישהו מסוגל לעבור מסע מתיש כזה לאורך שלוש שנים? הדברים האלה מפריעים אבל לא באמת משפיעים על היכולת שלו, המנטליות של לאו היא חזקה כמו סלע, הוא תמיד ינצח כול מאבק".

שחקן ברצלונה, צ'אבי. GettyImages
לא מצא יורש. צ'אבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully