וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.7: צ'לסי על סף סגירת עסקת גביגול, ברצלונה עדיין בתמונה

הבלוז ישלמו 20 מיליון יורו עבור חלוץ סנטוס כאשר לאלופה הספרדית יש אפשרות להשוות כל הצעה. ארסנל פתחה בשיחות עם איקרדי, בית חדש לדייגו והרכש המבטיח של יובנטוס. מוריניו בעקבות פאביניו

אימג'בנק GettyImages

העברות

* חלוצה של גרנאדה, רובן רוצ'ינה, יעבור לקאזאן תמורת 10 מיליון יורו. הספרדי כבש שישה שערים בעונה החולפת ב-35 משחקים בליגה הספרדית.

* קשר ורדר ברמן ויובנטוס לשעבר, דייגו, הצטרף רשמית לפלמנגו.

* מגן אייאקס ונבחרת הולנד, ריקרדו ואן ריין, חתם לשלוש שנים בקלאב ברוז'. הקבוצה של פטר בוס קיבלה עבורו 1.6 מיליון יורו.

שחקן נבחרת פורטוגל, אנדרה גומס. AP
ברצלונה וריאל מדריד בעקבותיו. אנדרה גומס/AP

שמועות

* בורוסיה דורטמונד ממשיכה לחפש חיזוק לקו הקדמי שלה ולפי דיווחים בגרמניה היא היא הגיעה לסיכום עם וולפסבורג על רכישתו של אנדרה שורלה תמורת 33 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שבאיירן מינכן מעוניינת בלורן קוסיילני, בלם ארסנל ונבחרת צרפת.

* בספרד מדווחים שברצלונה וריאל מדריד ממשיכות לנהל מאבק לרכישתו של אנדרה גומס, קשרה הפורטוגלי של ולנסיה ונבחרת פורטוגל. מחירו של גומס מוערך בכ-65 מיליון יורו, אבל עשוי לגדול בעקבות התחרות בין שתי הענקיות של ספרד.

* ב"מירור" האנגלי מדווחים שרונאלדו קומאן מאמנה של אברטון מעוניין בווילפריד בוני חלוצה של מנצ'סטר סיטי, כחלק מעסקת ג'ון סטונס שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה.

* אברטון וטוטנהאם מנהלות מאבק על רכישתו של ג'ורג'יניו ויינאלדום, הקשר ההולנדי המצוין של ניוקאסל, שדורשת עבור השחקן 27 מיליון ליש"ט.

* בגרמניה מדווחים ששאלקה מעוניינת לרכוש את דושאן טאדיץ' קשרה הסרבי של סאות'המפטון. הסרבי עשוי להגיע בעקבות מכירתו של לירוי זאנה למנצ'סטר סיטי.

* מריו גצה קרוב מאוד להשלים את חזרתו מבאיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד. אחרי עונה שבה מיעט לקבל דקות אצל פפ גווארדיולה, בגרמניה מדווחים ששני המועדונים סיכמו על מעבר של השחקן לשורות סגנית האלופה.

* נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה קרזו מאשר שקבוצתו מחפשת חלוץ ואחד המועמדים המובילים לחזור לקלדון הוא דייגו קוסטה, חלוצה הספרדי ברזילאי של צ'לסי שכיכב בעבר במועדון.

* אקסל ויטסל קשרה של זניט ונבחרת בלגיה מבוקש מאוד על ידי אברטון שמוכנה להציע לו שכר של 100 אלף ליש"ט בשבוע, אבל באיטליה מדווחים שאינטר הגישה לרוסים הצעה גבוהה יותר עבור השחקן. באיטליה מדווחים שגם לסטר מעוניינת בויטסל כתחליף לאנגולו קאנטה.

* 'סאנדיי אקספרס': מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשחקנה של מונאקו, פאבינו. הברזילאי יכול לשחק כמגן ימני וכקשר אחורי, ובאנגליה מפרסמים היום שהצרפתים דורשים עליו 22 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מדווחים לאחרונה שרוברטו מאנצ'יני לא מרוצה באינטר מאז הגעתם של הבעלים החדשים מסין. האיטלקי הוזכר כמועמד לנבחרת אנגליה, וכעת פורסם שמי שעשוי להחליפו אצל הנראזורי הוא פאביו קאפלו.

* 'דיילי רקורד': ז'וזה מוריניו בדרך לחתוך ארבעה שחקנים מהסגל של מנצ'סטר יונייטד - דיילי בלינד, מרקוס רוחו, חואן מאטה ובסטיאן שוויינשטייגר. במקביל, ג'סי לינגארד עשוי לחתום בקרוב על הסכם משודרג עם השדים האדומים.

מאמן נבחרת רוסיה, פאביו קאפלו. AP
המאמן הבא של אינטר? קאפלו/AP

* בברזיל טוענים כי עסקת העברתו של גבריאל ברבוסה, 'גביגול', לצ'לסי נסגרה. חלוץ סנטוס יעבור לבלוז תמורת 20 מיליון יורו. לברצלונה, שמחזיקה בזכות ראשונים עליו, יש אפשרות להשוות את ההצעה.

* באיטליה טוענים כי ארסנל פתחה בשיחות עם חלוץ אינטר, מאורו איקרדי. הארגנטינאי נחשב לאופציה הבאה אחרי נפילת המגעים עם ליון אודות אלכסנדר לקאזט.

* עוד כוכב של אינטר על הכוונת של ענקיות בממלכה. ארסנל וליברפול מעוניינת לרכוש את מרסלו ברוזוביץ'.

* באנגליה מדווחים כי ברצלונה יצאה מהמרוץ אחרי כוכב לסטר ריאד מחרז. ארסנל וצ'לסי הן הקבוצות היחידות שעשויים לצרף את הכוכב של השועלים.

* קלמון גרנייה נמצא במגעים מתקדמים עם מילאן. הצרפתי של ליון עשוי להצטרף לרוסונרי בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה לקראת הקיץ הבא.

* כוכב הצעיר של נבחרת קרואטיה ודינמו זאגרב, מרקו פיאצ'ה, על סף חתימה ביובנטוס. הקשר כבר נפרד מאוהדי קבוצתו כאשר העסקה מוערכת ב-25 מיליון יורו.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון, מעליו קלמון גרנייה. AP
זה שנשאר וזה שעוזב. גרנייה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully