וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הפצוע מבטיח לאוהדיו: "אחזור חזק יותר"

כוכב ריאל מדריד, שנפצע בברכו בגמר היורו, ניסה לספק מסר מרגיע לאוהדיו ("הכל בסדר") והוסיף "קדימה פורטוגל", בקטאלוניה עקצו: "למה הוא שוב שכח את ריאל?"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

כריסטיאנו רונאלדו מבטיח שהוא "יחזור חזק יותר", אחרי הפציעה בברך שספג בגמר היורו. כוכב פורטוגל נפצע בצורה קשה בברך אחרי מפגש כואב מול דימיטרי פאייה הצרפתי, ונאלץ לרדת מהמגרש על אלונקה. על פי הדיווחים, הוא טופל באיביזה בטיפול חמצן מיוחד, והוא צפוי להיעדר מספר שבועות והחמיץ את כל ההכנה של קבוצתו ריאל מדריד, כולל הסופרקאפ של אופ"א מול סביליה ב-9 באוגוסט.

עוד בנושא:
כריסטיאנו רונאלדו והברך החבושה נהנים בחופשה על היאכטה
ריאל מדריד: זידאן "אוהב את פוגבה", רונאלדו יחמיץ את פתיחת העונה
ניימאר מודה: רונאלדו "שחקן גדול", והמועמד הבכיר לזכות בכדור הזהב

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
בקטאלוניה לא התרשמו. רונאלדו/רויטרס

עם זאת, המועמד הבכיר לתואר שחקן השנה בעולם סיפק הודעה למעריציו, ואמר באינסטגרם: "הי לכולם, אני רק רוצה להודות לכל המעריצים שלי, רציתי להגיד לכולם שהכל בסדר, ושאני אחזור חזק הרבה יותר. תודה רבה, וקדימה פורטוגל!".

ההצהרה של רונאלדו התקבלה בצורה אופיינית בתקשורת הקטאלונית, שלא ידועה בחיבתה לריאל מדריד ולכוכבה הגדול, וב"ספורט" הקטלאני קראה הכותרת "רונאלדו שוב שכח את ריאל מדריד", מאחר שלא ציין את שם הקבוצה במסר. בכתבה נכתב "מסקרן לגלות למה רונאלדו שוב זכר בדבריו רק את פורטוגל, עמה זכה בתואר שלא הותיר רושם", והזכירו שזו הפעם השנייה שהוא מגלה חיבה גדולה יותר לנבחרת הלאומית שלו מאשר לריאל מדריד, מאחר ש"אחרי הזכייה שלו עם ריאל בליגת האלופות העלה לרשתות החברתיות שלו רק 7 תמונות, חצי ממה שהעלה אחרי הזכייה עם פורטוגל".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully