וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה VS איטליה, מלחמת הגרסאות: מה יעלה בעתידו של פול פוגבה?

בממלכה בטוחים כי הצרפתי נמצא בדרך לבדיקות רפואיות במנצ'סטר יונייטד, בארץ המגף מאמינים כי יובנטוס בכלל לא מקיימת מגעים למכירתו ואף תשדרג את חוזהו. ניסיונות המימון של ריאל יסבכו הסגל של זידאן?

רויטרס

בדיוק כמו בשנה שעברה, גם קיץ 2016 הוא בסימן עתידו של פול פוגבה. קשר יובנטוס ונבחרת צרפת הוא ללא ספק הסחורה החמה ביותר בשוק כאשר ההערכות הן שאם יעזוב את הגברת הזקנה, סכום ההעברה יעמוד על 125 מיליון יורו. הגרסאות אודות המשך דרכו של פוגבה בטורינו שונות.

מחד, בתקשורת האנגלית טוענים כי הצרפתי יגיע למנצ'סטר היום (שלישי) כדי לעבור בדיקות רפואיות אצל השדים האדומים כדי להשלים את העסקה שתשבור את שיא ההעברות. בממלכה בטוחים כי האפשרות לעבוד עם ז'וזה מוריניו קוסמת לקשר, במיוחד כאשר לסגל הצטרפו שמות גדולים כמו זלאטן איברהימוביץ' והנריך מחיטריאן.

עוד בנושא:
העברות בעולם: מילאן בדרך לעסקת ענק עם ברצלונה
בברצלונה מאבדים סבלנות: כל מטרות הרכש חומקות מבין האצבעות

פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
פוגבה לאן?/רויטרס

אל הגזרה הסוערת הצטרפה אמש ריאל מדריד כאשר נציגי אלופת אירופה דרשו מסוכנו, מינו ראיולה, להשהות את המגעים עם האנגלים כדי שהבלנאקוס יגייסו את הכסף על מנת לצרף את פוגבה. זינדין זידאן סיפר לתקשורת הספרדית אמש: "כמובן שאני רוצה את פוגבה. כול מועדון ירצה את השחקנים הטובים בעולם, אבל הוא ביובנטוס ולנו יש סגל רחב".

בספרד טוענים כי כדי לממן את צירופו של פוגבה הבלאנקוס ימכרו את איסקו (25 מיליון יורו), חאמס רודריגס (50 מיליון יורו), לוקאס ואסקס (10 מיליון יורו) וחסה רודריגס (5 מיליון יורו) כאשר גם האפשרות לפיה צ'לסי, ארסנל ונאפולי עוקבות בקשב אחרי אלברו מוראטה, עשויה להכניס לקופת המועדון לפחות 45 מיליון יורו. חלק מהפרשנים במדריד מאמינים כי העבודה רשימת השחקנים שיממנו עסקת פוגבה עשויה להישאר בסגל של זידאן תעורר סערה לקראת פתיחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גונסאלו היגואין, נאפולי. GettyImages
שינה את התמונה. היגואין/GettyImages

במקביל, באיטליה גורסים כי בכלל לא מתקיים משא ומתן על מכירתו של פוגבה מצד הגברת הזקנה. "ראשי יובנטוס הבהירה יותר מפעם אחת הקיץ כי פוגבה לא למכירה", נטען ב'לה סטמפה' המקומי. התוכנית של יובנטוס לצרף את גונסאלו היגואין נתקלה בסירוב מוחלט מצד נאפולי כאשר הדרישה של אאורליו דה לורנטיס ל-94 מיליון יורו עבור הארגטינאי סללה בעצם את שדרוג ההסכם של הצרפתי.

מסימיליאנו אלגרי מעוניין כעת לרכז את המאמצים במציאת מחליף למוראטה כאשר גם שמו של מריו באלוטלי נלקח בחשבון. דה לורנטיס כבר פועל בגזרת היגואין כאשר הוא ישדרג את חוזהו עם העלאת משכורתו לשבעה מיליון יורו לעונה תמורת הורדת סעיף השחרור שלו ל-70 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully