וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי ירוויח 12.5 מיליון דולר, ומה עם הבונוסים? כל פרטי החוזה

29.6.2016 / 9:30

הסינים יעבירו למכבי תל אביב 8 מיליון דולר עבור הכוכב, שיזכה למענק חתימה של 2.5 מיליון דולר ו-20 אלף דולר על כל כיבוש. צפו בתמונות: זהבי הגיע למשחק של קבוצתו החדשה וישב ביציע הכבוד

אתר רשמי

בווידיאו: הבית החדש של זהבי בסין

זהבי ירוויח 12.5 מיליון דולר, ומה עם הבונוסים? כל פרטי החוזה

ערן זהבי חתם היום (רביעי) על חוזה העתק בגוואנגז'ו R&F הסינית, ומתכונן לאתגר החדש בקריירה שלו. החוזה של זהבי הוא לשנתיים וחצי, כשהסינים שילמו עליו 8 מיליון דולר. הפועל תל אביב אמורה לקבל כ-1.2 מיליון שקל מהמכירה.

הליגה בסין כבר נמצאת בעיצומה (מחזור 15 מתוך 30), ולמעשה נותרה חצי עונה לסיומה. לזהבי תהיה מטרה ברורה: לא להסתבך עם גוואנגז'ו בקרבות התחתית, ואולי אף למשוך אותה במעלה הטבלה, כמו שהסינים מקווים. כרגע היא מדורגת במקום ה-11 מתוך 16 קבוצות, כשהיא מרוחקת 4 נקודות מהקו האדום ו-20 נקודות מהמקום הראשון. עד עתה כבשה רק 13 שערים ב-15 מחזורים.

הסכום הכולל אותו יקבל זהבי בשנתיים וחצי הקרובות עומד על 12.5 מיליון דולר נטו. הסכום לא תלוי במספר הנקודות שישיג או בכמות הניצחונות של הקבוצה. מתוך הסכום הכולל יקבל זהבי 20 אחוז דמי חתימה - 2.5 מיליון דולר נטו. זהבי ציפה לקבל את הסכום במעמד החתימה, דהיינו כבר היום, אולם בסין מקובל לשלם את דמי החתימה בפרק זמן של שלושה שבועות, ולכן רק בעוד פחות מחודש יוכל לראות את הסכום בחשבון הבנק שלו. את שאר 10 מיליון הדולרים יקבל זהבי במהלך השנתיים וחצי הקרובות, והם ישולמו לו על פי משכורות חודשיות.

זהבי כבר צפה מיציע הכבוד במשחק של קבוצתו החדשה, שניצחה 0:1 את שנגחאי SIPG במסגרת הגביע הסיני. צפו בתמונות:

עוד בנושא

ערן זהבי חתם לשנתיים וחצי בגוואנגז'ו: "מתחיל פרק חדש"
השיא הבא שלו: עשרה דברים שצריך לדעת על הליגה הסינית
אין יורש באופק: שבע תובנות על ליגת העל ביום שאחרי זהבי
סדר עולמי חדש: איך עזיבת זהבי תשנה את הכדורגל הישראלי

מלבד לסכומים הגבוהים האלה זהבי יקבל מענק על כל שער שיכבוש. המענק יהיה בגובה של 20 אלף דולר נטו לשער, ואין לזה תקרה. כך שאם במקרה יצליח לשחזר את ההישג המדהים שלו מהעונה האחרונה בישראל (35 שערים), יוכל זהבי לקבל עוד 700 אלף דולר לעונה.

הסינים מעוניינים לראות את זהבי כמה שיותר מהר על המגרש. היום הוא כבר לא ישחק במשחק הגביע מול שנחאי SIPG (שמחתימה היום את הולק הברזילאי), אבל ללא ספק יהווה אטרקציה באצטדיון המקומי לכשיוצג.

בשבת הקרובה תקיים הקבוצה משחק ליגה, וייתכן שישותף למספר דקות, אבל זו תהיה החלטה שלו ושל המאמן דראגן סטויקוביץ', מאחר שזהבי לא ערך מחנה אימונים. רעייתו ושלושת ילדיו צפויים להצטרף אליו במהלך החודש הבא.

אגב, זהבי בדק עם מארחיו האם מישהו יפגע אם יחגוג בתנועת ירי ונענה בשלילה. הסינים אמרו לישראלי שאין כל בעיה שיחגוג כך.

עוד בנושא

שלוש שנים וחצי של טירוף: רגעי המפתח של זהבי במכבי תל אביב
גם גיבור העל וגם הנבל האולטימטיבי: פז חסדאי נפרד מזהבי
כך תמציאו את מכבי תל אביב מחדש: דוד רוזנטל מנתח
התקשרו לער"ן: ברחבי הרשת התקשו להיפרד מערן זהבי

ספק 500, פנג ז'ן
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully