וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גלזר חתם לארבע שנים במכבי חיפה: "מתרגש מאוד"

שוער הנבחרת הצעירה ורעננה מצטרף לירוקים: "שמח לחתום במועדון עם קהל ענק ותומך". במועדון הבהירו למושאלים: לא נשתתף בשכר שלכם בעונה הבאה. ניסיון לסגור את עסקת תורג'מן לבני יהודה

ערן גילווארג

מכבי חיפה הודיעה הערב (שישי) על החתמת השוער עומרי גלזר. שוער הנבחרת הצעירה חתם לארבע שנים וכבר החל להתאמן עם הקבוצה. "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו מכבי חיפה עם קהל ענק ותומך", אמר גלזר. "אני מתרגש מאוד ואעשה הכל להצלחת המועדון". בחיפה מבינים שלא יוכלו לבנות כבר עתה על גלזר, ששימש כשוער שני ברעננה, ומתלבטים האם להשאיר אותו כשוער שני או להשאיל אותו לקבוצה אחרת.

עומרי גלזר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב עד לגיל נערים, אז עזב את המחלקה בהשאלה להפועל רעננה. בתום עונת 2011/12 ההשאלה הזו הפכה למעבר סופי. במכבי תל אביב ידעו כי הם יכולים להחזיר את גלזר עד ה-15 בינואר 2016 ופנו לרעננה יום לפני התאריך הנקוב בהסכם, אך אנשי רעננה הציגו בפני מכבי תל אביב את ההסכם לפיו הם יכולים להחזירו רק עד ה-1 בינואר.

עוד בנושא:
משוך בגלזר: המסלול שעשה עומרי גלזר עד לעמדת השוער המחליף במכבי חיפה
טואטחה לא ייצא למחנה של מכבי חיפה, הושגה פשרה עם אבוחצירא
מכבי חיפה והפועל תל אביב סיכמו על העברת אבו עביד, קגלמאכר חתם
נתוני הקהל לעונת 2015/16: הזינוק של באר שבע, השיא של מכבי חיפה

שוער הפועל רעננה, עומרי גלזר. יוסי ציפקיס
לא ברור אם יישאר או יושאל. גלזר/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה פנתה לנציגי השחקנים שאמורים לעזוב אותה במהלך העונה הקרובה בהשאלה לקבוצות אחרות והבהירה להם כי לא תסכים לקחת חלק במימון השכר שלהם. ההחלטה הזאת, שמוגדרת כמדיניות מועדון לעונה הקרובה, נלקחה בעקבות הפסד כלכלי שנוצר בעונות האחרונות, לאחר שבחיפה הסכימו להשאיל חלק גדול מהשחקנים בחינם ובנוסף להשתתף בשכר שלהם. אחד מנציגי השחקנים סיפר השבוע לוואלה! ספורט כי "נוצרה סיטואציה בעייתית, לא כל הקבוצות מוכנות לשלם את הסכומים שמכבי חיפה משלמת. יכול להיות שההעברות שלהם יתעכבו בעקבות ההחלטה".

במהלך שיחות פנימיות הבהירו בחיפה כי הדברים אמורים בעיקר בנוגע לאביחי ידין ואוראל דגני, שלא צפויים לצאת למחנה. גורם בחיפה אישר ומסר בתגובה: "נגמרו החגיגות. גם נשאיל שחקנים בחינם וגם נשתתף בשכר? זה לא יקרה יותר". ההערכות כרגע מדברות על כ-20 שחקנים מושאלים בעונה הבאה, חלק מושאלים חדשים שעלו מקבוצת הנוער, ובקיזוז שחקנים ששוחררו לצמיתות.

אחרי שסיכמה על העברת איאד אבו עביד מהפועל תל אביב, מכבי חיפה צפויה להשלים היום את החתמת השחקן הרביעי בחלון ההעברות. אחרי שצירפה את פיראס מוגרבי ושני זרים - גארי קגלמאכר וניקיטה רוקאביציה, במועדון שואפים לסיים את ההתקשרות עם ולדימיר סטויקוביץ' כבר במהלך השבוע הבא. במידה ויעזוב המטרה היא להביא את אחד משוערי הנבחרת, אופיר מרציאנו למשל.

בנושא אחר: חיפה החלה במשא ומתן עם נציגי אלון תורג'מן בנוגע לחוזה שלו בעונה הבאה. כפי שפרסמנו, תורג'מן על סף סיכום בבני יהודה, אלא שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ורוצה לעזוב לצמיתות. בחיפה דורשים פיצוי על השחקן. בהתאם למדיניות החדשה, חיפה דורשת ממוחמד כליבאת לחתום על מסמך שיקנה לה אחוזים ממכירות עתידיות שלו.

מאחורי הקלעים, נמשכים הניסיונות לצרף את אייל גולסה או שלומי אזולאי, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. דן אייבינדר יקר בשלב זה, ויגיע רק אם טביב יפחית את הדרישות לגביו (שני מיליון שקל). המטרה היא לצרף ישראלי בכיר בעמדה הזאת ומגן שמאלי זר במקרה שתקנת הזרים תעבור. טואטחה עשוי לעבור לאיינטרכט פרנקפורט או לאולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully