וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה לא ייצא למחנה של מכבי חיפה, הושגה פשרה עם אבוחצירא

23.6.2016 / 16:29

המגן ינהל מו"מ מהארץ, הושג הסכם עם החלוץ. שחר שוב הבהיר לעטר: אתה נשאר. במועדון התנגדו לתקנת הזרים, אך אם זו תעבור יוחתם זר שישי כדי להקל על בעיית הזרים בקבוצה

בישיבת בוררות שהתקיימה היום (חמישי) בין מכבי חיפה לנציגי השחקן שמעון אבוחצירא, הגיעו הצדדים להסכם פשרה אשר קיבל תוקף של פסק דין וסיים את כל המחלוקות בין הצדדים. מהמועדון נמסר: "אנו מודים לשחקן על תרומתו ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

בנושא הסגל, מגן הקבוצה, טאלב טואטחה, לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה. במועדון מבינים שטואטחה לא ימשיך בקבוצה בכל מקרה ומעדיפים שיישאר בארץ על מנת לנהל משא ומתן עם הקבוצות שמעוניינות בשירותיו. במועדון אישרו כי איינטרכט פרנקפורט ואולימפיאקוס נמצאות חזק בתמונה. שלשום הוצע לקבוצה מגן שמאלי מפנמה, בחיפה התעניינו גם במגן השמאלי של פאוק סלוניקי, שחקן נבחרת יוון ששיתף פעולה העונה עם אייל גולסה - יורגוס צבלאס.

במועדון החליטו כי אם תקנת הזרים תעבור, הם יחתימו זר שישי בקבוצה משום שהם מבינים שכך בעיית מכסת הזרים תיפתר, אולם עד שזו לא תעבור לא יקדמו משאים ומתנים עם שחקנים שהוצעו. במקרה כזה, המטרה תהיה היא להחתים מגן שמאלי זר במקום טואטחה, שחגג שלשום יום הולדת 24, אלא אם עומרי בן הרוש ישוחרר. שון גולדברג ודניאל בורחל הוצעו לקבוצה במקרה שיוחלט להחתים מגן ישראלי.



עוד בנושא:

מכבי חיפה והפועל תל אביב סיכמו על העברת אבו עביד, קגלמאכר חתם
מכבי חיפה לסוכנו של ולדימיר סטויקוביץ': הוא ישוחרר

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איינטרכט פרנקפורט ואולימפיאקוס רוצות אותו. טואטחה/ברני ארדוב

שחקן נוסף שלא צפוי לצאת למחנה הוא אוראל דגני. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, במועדון נתנו אור ירוק לשחקן לחפש קבוצה ובהתאם לכך סיכמו את העברת איאד אבו עביד, שאמור להחליף אותו. הפועל תל אביב רוצה את השחקן וגם בית"ר ירושלים הביעה עניין בימים האחרונים. אחרי החתמת ניקיטה רוקאביציה, פיראס מוגרבי וגארי קגלמאכר, עסקת אבו עביד אמורה להיחתם היום והוא יהיה הרכש הרביעי העונה וייצא עם הקבוצה למחנה.

במועדון חזרו שוב לאופציית אייל גולסה, כשגם רועי קהת נמצא עדיין בתמונה. נציגו של גולסה, דודו אוואט, מנהל מגעים עם מכבי תל אביב. בימים האחרונים נערכה שיחה בין הנהלת הקבוצה לשחקן, אז הובהר לו שהוא מעוניינים שיחזור לחיפה. גם שלומי אזולאי עדיין על הפרק.

במועדון מתעקשים שאלירן עטר יישאר בקבוצה. יעקב שחר שוחח שוב עם השחקן והבהיר לו שהוא נשאר בקבוצה. המסר הזה הועבר גם לנציגו אבי נימני. לפני היציאה למחנה צפויה להיערך שיחה בין עטר לשחר, על מנת לקבל החלטה בעניין. בחיפה טוענים כי עטר מבין שרוני לוי בונה עליו כשחקן מוביל בקבוצה. המאמן שוחח עם עטר בעצמו והבהיר לו שמעולם לא רצה לשחרר אותו, כשגם שחר הבהיר שעסקת טרייד אינה עומדת על הפרק. בסביבתו של השחקן אמרו אתמול כי עדיין אין כל החלטה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully