וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקפאי נחת, מכבי חיפה לסוכנו של ולדימיר סטויקוביץ': הוא ישוחרר

20.6.2016 / 8:54

קשר ניגריה הצעירה ימריא למחנה באוסטריה. במועדון שוב גיששו אצל מרציאנו. טביב דורש שני מיליון שקל על איינבינדר, מכבי תל אביב דורשת פיצוי על אזולאי. קגלמאכר יחתום. ההצעה לבירנבאום: 400 אלף יורו לעונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצטרף למחנה. אקפאי עם סוכנו בנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשר נבחרת ניגריה הצעירה, אובונג אקפאי בן ה-20, נחת לפנות בוקר (שני) בישראל ויצטרף לאימוני מכבי חיפה. במועדון החליטו כי השחקן ימריא עם הקבוצה למחנה באוסטריה לאחר ששב מטורניר בינלאומי בו השתתף. כרגע חתומים במכבי חיפה שישה זרים, כולל אקפאי שבשלב הראשון מתוכנן להיות מושאל. לכן, הקבוצה תצטרך לשחרר זר נוסף משום שהיא מתכננת להחתים את הקשר האורוגוואי גארי קגלמאכר, שכבר סיכם את רוב התנאים לשנתיים, עם אופציה לשנה שלישית.

כזכור, לפני כחודש נתנה הקבוצה אור ירוק לוולדימיר סטויקוביץ' לחפש קבוצה. בינתיים השוער הסרבי לא מצא קבוצה, אך סוכנו פאלי רמאדני שוחח בעניין עם יעקב שחר והבטיח לעשות מאמץ להחתים אותו בקבוצה אחרת לאחר שקיבל את ההודעה כי בכוונת המועדון לשחרר את השוער. במכבי חיפה מרוצים מאוד מאוהד לויטה, אך ייתכן שיביאו את אופיר מרציאנו. לודוביק אוברניאק התחיל להתאמן עם הקבוצה ובשלב זה הוא עדיין לא משוחרר.הירוקים יחפשו שחקן זר אחר, אבל אם לא ימצאו שחקן טוב יותר הוא עשוי להישאר.

בשבוע שעבר פרסמנו כי הקבוצה הגישה הצעה רשמית ראשונה לבלם נבחרת ארצות הברית סטיב בירנבאום. מכבי חיפה מציעה לשחקן כ-400 אלף יורו לעונה, אך שחרורו מדי.סי יונייטד מותנה בהסכמת הנהלת ה-MLS ולא תלוי בקבוצה. במועדון מעריכים שיצטרכו לשלם כחצי מיליון יורו תמורתו. עבור קגלמאכר, למשל, הקבוצה תשלם כ-350 אלף דולר בלבד.

עוד בנושא

דיווח: טואטחה מועמד לאולימפיאקוס ופרנקפורט, מלול: "קגלמאכר גרזן"
רוני לוי: "העונה היו יותר מדי קולות של שחקנים שלא רוצים להיות פה"
קגלמאכר בישראל: "מגיע לחתום במכבי חיפה, הפרטים עדיין לא סגורים"
אלון תורג'מן עשוי לחתום בבני יהודה, גוזלן נשאר במכבי חיפה

ויאם עמאשה שחקן בני סכנין (מימין) מול ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא מצא קבוצה. סטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בסוף השבוע נעשתה פנייה לבעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב עם הצעה לרכוש את דן איינבינדר. טביב דורש שני מיליון שקל ולכן בשלב הזה עדיין לא יצאה העסקה לדרך. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי חיפה פנתה למכבי תל אביב בעניין שלומי אזולאי ועומרי בן הרוש, כשהצהובים הציעו עסקת טרייד במסגרתה יעבור טאלב טואטחה (שבינתיים בדרך לפרנקפורט או אולימפיאקוס) תמורת אחד השחקנים. כעת מוכנים הצהובים לשחרר רק את אזולאי. בשיחה שנערכה בין סוכנו של השחקן אבי נמני לשחר, הובהר כי מכבי תל אביב לא תהיה מוכנה לשחרר את אזולאי בחינם לאחר שרכשה אותו תמורת 900 אלף יורו. אם עסקת טרייד לא תצא לפועל, הקבוצה תציע סכום כסף תמורת אזולאי משום שבן הרוש עדיין לא משוחרר. אחמד עאבד ואופיר מזרחי עדיין על הפרק, כאשר עירוני קרית שמונה עדיין מעוניינת בשחר הירש.

שון גולדברג, גם הוא שייך למכבי תל אביב, הוצע. גם רועי קהת ואייל גולסה עדיין על הפרק. בשלב זה העלויות שלהם מעט גבוהות, אך אם הדבר ישתנה רוני לוי ינסה להביא אחד מהם. לגבי אלירן עטר, אם לא יעזוב עד אז, השחקן מתכוון להגיע לאימונים לאחר שיחלים, אך למקורביו סיפר כי הוא רוצה לעבור למכבי תל אביב. "לא יכול להיות שרצו לשחרר אותי ורגע אחרי התחרטו, אני רוצה לשחק במכבי תל אביב", אמר עטר. במועדון הבהירו לשחקן כי ההצעה לטרייד לא הגיעה מהצד שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן בני יהודה שון גולדברג. מגד גוזני
יעבור לירוק? גולדברג/מגד גוזני

הגרלת מוקדמות הליגה האירופית תיערך. מכבי חיפה תשחק בסיבוב השני שייפתח ב-14 ביולי (הגומלין כעבור שבוע) והיא תהיה קבוצה מדורגת. אם תעבור שלב, היא תהיה מדורגת גם בסיבוב השלישי. הירוקים ייצאו למחנה ביום ראשון הקרוב וישהו שם 12 ימים. במהלך המחנה הם יקיימו שלושה משחקי אימון מול יריבות שתשחקנה במוקדמות ליגת האלופות - דינמו טביליסי (גיאורגיה), לודוגורץ (בולגריה) וקרבאח אגדאם (אזרבייז'אן).

אלון תורג'מן מתקרב לחתימה בבני יהודה. במועדון אישרו את הידיעה ואמרו כי שובל גוזלן אכן צפוי להישארהחלטה סופית לגבי אוראל דגני עדיין לא התקבלה. בשל הכוונה להחתים את קגלמאכר, שיכול לשחק כמגן וכבלם, ייתכן ובמועדון לא יהיו זקוקים למגן ימני נוסף. טל בנש ואיאד אבו עביד הם השחקנים שהוצעו במסגרת הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully