וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קגלמאכר בישראל: "מגיע לחתום במכבי חיפה, הפרטים עדיין לא סגורים"

18.6.2016 / 22:03

האורוגוואי במגעים מתקדמים עם מחזיקת הגביע, והוא עשוי להצטרף לשורותיה. קגלמאכר, שהשתייך בעברו לריאל מדריד, יכול לשחק כמגן ימני, בלם וקשר אחורי. השחקן שייך למינכן 1860

גרי קגלמאכר שחקן מינכן 1860. GettyImages
קגלמאכר העונה במדי מינכן 1860/GettyImages

מכבי חיפה הודיעה היום (שבת) כי היא מנהלת מגעים מתקדמים עם גארי קגלמאכר, אורוגוואי בן 28 השייך לקבוצת מינכן 1860 הגרמנית. קגלמאכר נחת הערב בישראל ויקיים עם שיחות עם מכבי חיפה בנוגע להצטרפותו לקבוצה. לאחר הנחיתה אמר השחקן: "אני מגיע במטרה לחתום במכבי חיפה, הפרטים עדיין לא סגורים אבל זה הכיוון".

קגלמאכר שיחק בשנתיים האחרונות כמגן ימני ובתפקידו המקורי הוא בלם, שיכול לשחק גם בקישור האחורי. קגלמאכר נולד במונטבידאו וגדל בקבוצת דאנוביו המקומית, לפני שעבר בגיל 19 בלבד לריאל מדריד קאסטייה, קבוצת הבת של ריאל מדריד, ששיחקה אז בליגה השלישית בספרד.

בעונת 2008/09, קגלמאכר זכה לרשום את הופעתו היחידה במדי הקבוצה הבכירה של ריאל, בהפסד 2:1 בחוץ מול אוסאסונה במחזור הסיום של העונה. בהמשך הוא הושאל מריאל לבירשחוט הבלגית, שם שיתף פעולה עם רועי דיין ודור מלול בין היתר.

התחנה הבאה הייתה מונאקו, ששיחקה אז בליגה השנייה בצרפת. במונאקו שיחק קגלמאכר בתקופתו של כריסטיאן קרלסן, שמונה הקיץ למנהל המקצועי של מכבי חיפה ושימש כמנהל הטכני של הצרפתים. בתום שתי עונות במונאקו, עבר קגלמאכר לוולנסיין מהליגה הראשונה בצרפת, שם שיחק לצד מאור מליקסון ולאחר שנה במדיה, המשיך למינכן 1860, המשחקת בבונדסליגה השנייה.

על פי דיווח בתקשורת הגרמנית, מכבי חיפה תצטרך לשלם חצי מיליון יורו דמי שחרור עבור השחקן.

"גארי שחקן ורסטילי שיש לו ניסיון במספר עמדות הגנתיות. אם נשיג הסכם הוא יכול לתת לנו מספר אופציות ועמדות למשחק". כך אמר כריסטיאן קרלסן על השחקן.

עדכון ראשון: 15:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully