וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני הקהל לעונת 2015/16: הזינוק של באר שבע, השיא של מכבי חיפה

21.6.2016 / 11:50

מנהלת הליגה פרסמה את נתוני הקהל לעונת 2015/16: האלופה רשמה גידול של 120 אחוז בנוכחות אוהדיה במשחק הבית, מכבי ת"א הביאה הכי הרבה אוהדים בממוצע למשחק החוץ. כל הנתונים בפנים

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הצביעו ברגליים. אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

עונת 2015/16 בליגת העל סיפקה לנו מאבק אליפות שהגיע עד המחזור האחרון והייתה אחת המעניינות בשנים האחרונות. מנהלת הליגה פרסמה כמה נתונים מעניינים על נוכחות האוהדים במגרשים בעונה החולפת והוכיחה שהייתה עלייה חדה לעומת העונות הקודמות.

כך למשל, במשחקי הבית של הפועל באר שבע האלופה הטרייה צפו בסך הכול 261,900 אוהדים, גידול של לא פחות מ-120 אחוז לעומת העונה שקדמה לה. אבל באר שבע לא ראשונה בקטגוריה הזו. מכבי חיפה מובילה את הליגה בממוצע האוהדים במשחקי הבית שלה עם 20,964 אלף למשחק.

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
דפקו כרטיס במשחקי הבית למרות העונה הלא טובה. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הובילה את הליגה במשחקי החוץ היא ממוצע של 3,312 אוהדים צהובים שהגיעו למשחקי החוץ שלה. המשחק הביתי של מכבי חיפה מול הפועל באר שבע במחזור ה-35 היה שבר את שיא הקהל למשחק עם 29,000 אוהדים שנכחו בו. קצת נתונים כלליים: סך הכול 1,668,734 אוהדים הגיעו לכל המשחקים לאורך כל העונה, גידול של 8 אחוז לעומת העונה הקודמת. המחזור הראשון היה גם המחזור הפורה ביותר עם 69,000 אוהדים בסך הכול. ממוצע האוהדים למחזור עמד על 46,354 אוהדים. גם "אוהדי הכורסא" התייצבו מול מסכי הטלוויזיה ובסך הכול נרשם גידול של 4 אחוז ברייטינג.

יורם באומן, יו"ר מנהלת הליגות, אמר בסיפוק כי "זו השנה השנייה בה יש עלייה מרשימה בכל הפרמטרים של ליגת העל. העלייה במספר האוהדים המגיעים למגרשים ואחוזי הרייטינג הנוסקים, בצירוף חוזי זכויות השידור והספונסרים המצטרפים לליגה, מעידים כי הכדורגל הישראלי בתנופה ובדרך הנכונה. כחלק מהשאיפה לשיפור מתמיד וליצירת חוויה לקהל ולצופים, אנו יכולים להבטיח שבעונה הבאה חווית הצפייה והמידע הסטטיסטי שיוגש לצופים יעמדו בשורה הראשונה של שידורי הספורט בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully