וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי: "יש בי רצון עז להחזיר בעונה הבאה למכבי את מה שאיבדנו"

19.6.2016 / 16:54

בלם מכבי תל אביב חתם על הארכת חוזהו לשלוש שנים בהן ישתכר חצי מיליון יורו לעונה, גם דניאל ליפשיץ חתם. הקבוצה רוצה לסגור את עסקת גולסה. ראיקוביץ' ומדוניאנין טרם הצטרפו למחנה

ברני ארדוב

איתן טיבי ודניאל ליפשיץ חתמו היום (ראשון) על חוזיהם החדשים במכבי תל אביב במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. טיבי אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר החתימה לשלוש שנים נוספות בהן ישתכר חצי מיליון יורו נטו לעונה: "אני מאושר להמשיך במכבי תל אביב. הרגע בו חתמתי על החוזה החדש היה אחד המאושרים בחיי. יש בי רצון עז להחזיר בעונה הבאה למכבי את מה שאיבדנו. יש בי רצון הרבה יותר גדול ממה שהיה אפילו בארבע השנים הקודמות שלי במועדון. אני מאוד שמח שהאוהדים פרגנו לי ושמחו כאשר חתמתי על חוזה חדש". לפישיץ, שכרטיסו נרכש מהפועל רעננה, אמר: "מכבי תל אביב הביעה בי אמון ורצתה שאמשיך ואין מאושר ממני על כך שהקבוצה רצתה בי אחרי העונה שעברה".

בנושא אחר, הקבוצה מקווה לסגור את עסקת אייל גולסה, אבל בשלב הזה השחקן חוזר לאימונים בפאוק סלוניקי. גולסה ימריא מחר (שני) ליוון לפתיחת אימוני פאוק ביום רביעי. בסביבתו של הקשר אמרו היום כי כל עוד חוזהו בפאוק לא הותר, הוא חייב להתייצב לאימונים מאחר שהוא חלק מהקבוצה. ההערכה היא שגולסה יהיה לבסוף במכבי תל אביב, אבל כל עוד פאוק לא שיחררה אותו, מכבי תל אביב לא יכולה לסמן וי לידו. מה שמדריך את גולסה בבחירת הקבוצה החדשה שלו זה הרצון לשחק ובמכבי הוא מאמין שיוכל לבוא לידי ביטוי.

בתוך כך מתכוננים במכבי תל אביב למשחק האימון הראשון של הקבוצה במחנה האימונים באוסטריה הערב מול סטראדה הסלובקית. זו תהיה הפעם הראשונה שהמאמן שוטה ארבלדזה יצפה בשחקניו לאחר שאתמול העביר את אימון הבכורה.

פרדראג ראיקוביץ' וחאריס מדוניאנין עדיין לא הצטרפו למחנה. ממכבי תל אביב נמסר: "לוח הזמנים של הגעתם הוא על פי המתוכנן. הם היו בפעילות נבחרות יותר משחקני נבחרת ישראל ולכן קיבלו עוד מספר ימי מנוחה".

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. פאוק סלוניקי, אתר רשמי
עוד יגיע. גולסה/אתר רשמי, פאוק סלוניקי

ערן זהבי עוד לא המריא לסין, אבל אמש (שבת) נערכה לו מסיבת פרידה גדולה בבית של אחד משותפיו העסקיים במערב ראשון לציון. מכבי תל אביב נמצאת באוסטריה והנציג היחיד שלה במסיבה היה יואב זיו, שנמצא בארץ ובשלב הזה עדיין מחפש קבוצה. עוד הוזמנו והגיעו הזמרים אייל גולן, רון שובל ואבי סינוואני וכן חברו של זהבי, אבי נמני. עשרות חברים ובני משפחה הגיעו לאחל לזהבי נסיעה מוצלחת לגוואנגז'ו.

בסוף השבוע קיבל זהבי אלפי הודעות מאוהדים של מכבי תל אביב וגם מכאלה שלא אוהדים את הקבוצה. הבוקר יזמינו זהבי וסוכניו רונן קצב, גלעד קצב ואדם קידן כרטיסי טיסה לסין וימתינו לקבלת הוויזות. ההערכה היא שעד יום רביעי ימריא זהבי לסין כדי לעבור בדיקות רפואיות. החתימה על החוזה צפויה להיות עוד בטרם ההמראה והיא כמובן תהיה מותנית בתקינות הבדיקות הרפואיות. זהבי ירוויח 12.5 מיליון דולר בשנתיים וחצי בגוואנגז'ו. כבר במעמד החתימה הוא אמור לקבל 20 אחוז מהערך הכולל של החוזה.

עוד בנושא:

האיש שהיה גם גיבור העל וגם הנבל האולטימטיבי: פרידה מערן זהבי
ערן, שים לב: עשרה דברים שלא ידעתם על גוואנגז'ו והליגה הסינית
סדר עולמי חדש: איך העזיבה של ערן זהבי תשנה את הכדורגל הישראלי
לחץ על גולסה, אופטימיות לגבי עטר, ג'ורדי מתמקד בזרים: מכבי ת"א ביום שאחרי

עדכון ראשון: 7:07

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר נפרד. זהבי עם זיו אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם רון שובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully