וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על גולסה, אופטימיות לגבי עטר, ג'ורדי מתמקד בזרים: מכבי תל אביב ביום שאחרי זהבי

17.6.2016 / 12:00

סגנית האלופה סיכמה עקרונית עם קשר פאוק, אך הוא עוד לא החליט אם לחזור ארצה. עטר אמור להצטרף "למרות ההתנגדות של מכבי חיפה", שוינפלד ואצילי עשויים להגיע, אבל קרויף מחפש זר שימלא את החלל שנפער. תמונת מצב

ברני ארדוב

אחרי הסיכום על מכירת ערן זהבי לגוואנגז'ו, במכבי תל אביב שואפים להציג תוך זמן קצר את אייל גולסה כשחקן הקבוצה. בין מכבי תל אביב לבין גולסה כבר קיים סיכום עקרוני שהושג מול סוכנו דודו אוואט, אולם השחקן עוד צריך להחליט שהוא חוזר מפאוק סלוניקי לישראל ולא ממשיך ליעד אחר באירופה. ג'ורדי קרויף לוחץ מאוד לסגור את העסקה ואפילו רוצה להספיק להנחית את גולסה במחנה האימונים באוסטריה. אם גולסה יתמהמה, מכבי תל אביב תנסה לסגור עם רועי קהת. שני הקשרים משחקים פחות או יותר על אותה משבצת ולמרות שיש למכבי תל אביב את כל האמצעים לכך, ספק אם היא תנסה לצרף את שניהם יחד. במכבי תל אביב העריכו הבוקר כי גולסה יהיה שחקן הקבוצה בתוך זמן קצר.

מכבי תל אביב מאמינה שאלירן עטר ילבש שוב את המדים הצהובים בסופו של דבר. עטר וסוכנו אבי נמני פועלים בעניין מול מכבי חיפה כדי לשחרר את החלוץ, שנחוש לחזור לקרית שלום אחרי שזהבי עזב. "למרות ההתנגדות של מכבי חיפה, זה בסופו של דבר יקרה", אמרו במכבי תל אביב. שלומי אזולאי עשוי לעבור לחיפה במקום עטר.

עוד בנושא:

עסקת זהבי נסגרה, אם ישוב לישראל ישחק רק במדי מכבי תל אביב
שלוש וחצי שנים של הצלחה: רגעי המפתח של ערן זהבי במכבי תל אביב
קריאה אחרונה לג'ורדי: כך מכבי תל אביב תשכח מזהבי. טור דעה
ארון שוינפלד במגעים מתקדמים עם מכבי תל אביב, גם באר שבע גיששה

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. פאוק סלוניקי, אתר רשמי
עדיין מתלבט. גולסה/אתר רשמי, פאוק סלוניקי

קרויף גם רוצה את ארון שוינפלד ובאמצעות מתווכים מנסה לסגור את העסקה מול הפועל תל אביב שמתקשה להשלים עם מעברו של החלוץ היהודי למכבי תל אביב ועושה כרגע הכל כדי לשכנע את שוינפלד להישאר בשורותיה. שוינפלד יודע שהוא יכול להקפיץ את שכרו בצורה משמעותית במכבי תל אביב ולכן רוצה לחצות את הכביש.

למעשה העסקה מול הסינים פותחת כעת עבור קרויף את כל השוק מחדש והכיוון היותר משמעותי הוא שוק הזרים. היצע הישראלים אינו גדול וגם אם מכבי תל אביב תצרף את עומר אצילי, הוא לא יכול לכבוש בקצב של זהבי. הישראלי היחיד שמסומן במכבי תל אביב כמי שיכול לסגור את בור השערים של זהבי הוא עומר דמארי ולמרות שקרויף רוצה אותו, החלוץ בינתיים לא מוכן לבוא למכבי תל אביב.

אם כך נראה כי קרויף ישנה כיוון ומעבר לשחקנים יהודיים שהוא ממשיך להיות איתם במגעים, כפי שצירף את יגור פיליפנקו, הוא יתמקד בזרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אורלנדו סה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול לקבל הודעה מקרויף בכל רגע. סה/ברני ארדוב

אתמול בדרך לאוסטריה עמדו יחד אורלנדו סה, נוסא איגייבור וקרלוס גרסיה. בשלב הזה שלושתם יישארו במכבי תל אביב, אבל גם הם יודעים שבכל יום יכולה להגיע פנייה מקרויף במהלכה הם יתבקשו לעזוב ולמצוא קבוצה אחרת. כמו במקרה של חואן פאבלו לפני כשנה, מכבי תל אביב תעמוד בכל החוזה ותשלם כל מה שמגיע להם. השאיפה תהיה שהם בכל זאת ימצאו קבוצה אחרת ומכבי רק תשלים להם את פערי השכר, אם יהיה צורך בכך.

לא מן הנמנע שאחרי הכסף הגדול שייכנס ממכירת זהבי לסין, מיטש גולדהאר כבר לא יתעקש לקבל כסף עבור סה ואיגייבור. עד כה עמד הבעלים על כך שהם לא ישוחררו ללא מכירה ואם קרויף ימצא שחקנים טובים מהם, לא בטוח שמכבי תתעקש על דמי מכירה. כך או אחרת ניתן היה לראות אתמול בנתב"ג את המתח על פניהם של שלושת הזרים של מכבי שיצאו למחנה שם הם היו אמורים לפגוש את פרדראג ראיקוביץ' והאריס מדוניאנין שקיבלו עוד ימי מנוחה ולא הגיעו בימים האחרונים חזרה לישראל. הסרבי והבוסני עדיין לא הגיעו למחנה ובמכבי תל אביב טוענים כי העיכוב הוא מתוכנן והם יצטרפו במהלך סוף השבוע, כמו המאמן החדש שוטה ארבלדזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully