וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד במגעים מתקדמים עם מכבי תל אביב, גם באר שבע גיששה

לוואלה! ספורט נודע כי הפועל תל אביב וסגנית האלופה מנהלות מגעים מתקדמים וכי האדומים מעוניינים למכור אותו בשל מצוקה כספית. סעיף השחרור: 750 אלף יורו. שיחות נעשו בנושא גם אצל האלופה

one

בווידיאו: שוינפלד כובש בדרבי

מאז שארון שוינפלד חתם בהפועל תל אביב בחודש ינואר האחרון גם היריבה העירונית מכבי תל אביב מביעה בו עניין. עם סיום העונה לפני כחודש ההתעניינות של הצהובים בחלוץ גברה וגורמים בהפועל חששו ממחטף. לשוינפלד יש סעיף שחרור בגובה 750 אלף דולר לערך וקבוצה שתחפוץ בו צריכה לשלם לאדומים את הסכום הנקוב בהסכם. בהפועל תחילה לא חששו ממעבר שכזה מכיוון שכל שחקניה חתומים על סעיף האוסר עליהם לעבור למכבי. אולם, להנהלת המועדון התברר כי סעיף זה לא חוקי והם יודעים כי עלולים לאבד את השחקן אם לא ישדרגו לו את החוזה.

עוד בנושא:

לפני חודש פרסמנו: הפועל תל אביב חוששת ממחטף על שוינפלד

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. ברני ארדוב
יחצה את הכביש? שוינפלד מול מכבי תל אביב/ברני ארדוב

גורמים בהפועל תל אביב טוענים כי שוינפלד כבר סיכם במכבי תל אביב והוא ככל הנראה ילבש צהוב בימים הקרובים. שני המועדונים לא מאשרים כי מתקיימים שיחות עם השחקן באופן רשמי, אך לטענת מקורב לחלוץ האמריקאי הוא ביקש השבוע עזרה במעבר שלו אל הצהובים.

עסקה שכזו אמורה להיטיב עם שני הצדדים. הפועל תל אביב סובלת ממצוקה כספית ואילו קרויף מחפש חלוץ פורה, במיוחד לאור העזיבה הצפויה של ערן זהבי. עם זאת, בהפועל ממש לא מתכוונים לוותר בקלות על שוינפלד שעליו ועליה נמניה ניקוליץ' תיבנה הקבוצה בעונה הבאה. האדומים יעשו הכל כדי ששוינפלד ילבש בעונה הבאה אדום ולא יימכר ליריבה המושבעת.

בעוד שבמכבי תל אביב מנסים להחתים את ארון שוינפלד, לוואלה! ספורט נודע היום (חמישי) כי גם בשורות האלופה הפועל באר שבע החלו לבדוק בימים האחרונים האם ניתן להעביר את החלוץ לשורותיהם. אצל האדומים בודקים בימים האחרונים עם גורמים בהפועל תל אביב את האפשרות לרכוש את השחקן כאשר הסעיף שחרור של שוינפלד צפוי להקל על המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully