וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט יכול היה להישאר ב-NBA, אבל העדיף לשמש כמאמן ראשי"

מארק ברטלסטיין, מהסוכנות המנהלת את הישראלי, סיפר: "להיות עוזר מאמן לא היה הגיוני לדעתו, הוא רואה בדרושאפקה הזדמנות מדהימה לבנות קבוצה בצלמו". ומה דעתו של בלאט על טיירון לו?

צילום מסך

בווידאו: התכנית "משחק מקדים"

גם בארצות הברית עוסקים בהחלטה של דיוויד בלאט לעבור דווקא לדרושאפקה. היום (שבת) נדרש לנושא מארק ברטלסטיין, מהסוכנות המנהלת את המאמן הישראלי, ואמר: "דייויד רואה בזה הזדמנות מדהימה לבנות קבוצה בצלמו. הוא בנאי, הוא מאוד אוהב אתגרים. אם חושבים על זה, לקחו אותו לקאבס כדי לבנות אותם".

ברטלסטיין סיפר שאם היה רוצה, הישראלי יכול היה להמשיך בליגה הטובה בעולם: "הוא קיבל הצעות לשמש כעוזר מאמן ויכול היה להישאר ב-NBA, אך רצה להפוך למאמן ראשי. לתפיסתו, לחזור להיות עוזר מאמן לא ממש היה הגיוני. תראו מה הוא עשה עם קליבלנד: הוא לקח קבוצה פצועה לגמר וגרר את גולדן סטייט לשישה משחקים".

על יחסיו של בלאט עם טיירון לו אמר ברטלסטיין: "דייויד שמח בהצלחה של טיי. הוא אוהב את הצוות המקצועי שם, ואין לו שום רגשות רעות כלפי לו. יש תחושת גאווה במה שטיי עשה מאז שלקח את התפקיד".

הכתבה המדוברת פורסמה באתר Cleveland.com, ובה כתב טרי פלוטו: "אני מאמין שבלאט רוצה לחזור להיות מאמן ראשי ב-NBA, אבל המהלך שעשה לא מקרב את זה. ה-NBA לא היה איזור הנוחות שלו. המעבר שלו ליורוליג מוריד אותו במהירות מהשוק ב-NBA, בעוד אם היה נשאר כעוזר, הוא היה מקבל הזדמנות במהרה".

עוד בנושא:

דיוויד בלאט הוצג בטורקיה: "אני נרגש, הגעתי בשביל לבנות קבוצה מצליחה ומיוחדת"
הרכש הנוצץ הראשון של בלאט? "מלקולם דילייני סיכם בדרושפאקה"
המקום המושלם: זווית נוספת לחתימה של דיוויד בלאט בדרושאפקה
הסיבות למעבר, הרכש הראשון והמבחן הגדול: דיוויד בלאט בדרושאפקה, היום שאחרי

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. טוויטר, צילום מסך
לא מביט לאחור. בלאט/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully