וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה את טורונטו ועלתה ל-2:3 בסדרת גמר המזרח

אחרי שני ההפסדים בקנדה, חזרו הקאבס לאוהיו, התעללו בראפטורס עם 78:116 ורחוקים ניצחון אחד מגמר ה-NBA. לברון סיים עם 23 נקודות בשלושה רבעים, לאב הוסיף 25 באחוזים מצוינים. דרוזאן סיים עם 14 בלבד מנגד, 13 ללאורי, ולנצ'יונאס חזר לשחק

עריכת וידאו: מרום שפיצר

שני ההפסדים לראפטורס בטורונטו היו יותר מדי עבור קליבלנד, שידעה לנצל הלילה (בין רביעי לחמישי) את חזרתה של הסדרה לאוהיו, כדי לנצח 78:116 את היריבה בגמר המזרח ולעלות ל-2:3 - מרחק ניצחון מעלייה לגמר ה-NBA.

אם תחילה שרר באולם מתח מסוים, אחרי מחצית אחת בלבד הוא נעלם כלא היה, כשהקאבס, שהציגו מחצית חלומית, ירדו להפסקה ביתרון של 34 נקודות, ולמעשה סגרו את הסיפור כבר בשלב כה מוקדם של המשחק.

עם סיום הרבע השלישי, כשלוח התוצאות הראה 60:100 לקליבלנד - ההפרש הגדול ביותר בגמר אזורי מאז 1990 - זכה טיירון לו להושיב את הכוכב הגדול, לברון ג'יימס על הספסל, ולכל אורך הרבע הרביעי הוא זכה למנוחה, לקראת משחק מספר שש שייערך בטורונטו, בדרך, אולי, לגמר שישי ברציפות.

עוד בנושא

קווין לאב: "יודע שמצפים להרבה ממני". טיירון לו: "לא אכפת לי שיחטיא זריקות"
נבחרי העונה ב-NBA: לאונרד, גרין ופול בחמישיית ההגנה
בלגן בשיקגו: ג'ואקים נואה הודיע לחבריו שיעזוב כי "איבד אמון"
מתים לחיות: המהפך הבלתי נתפס ביכולת של אוקלהומה סיטי ת'אנדר

שחקן קליבלנד קאבלירס, לברון ג'יימס. GettyImages
דרוזאן שוב מאחור. לברון מטביע/GettyImages

הפתיחה המוחצת של קליבלנד כל כך היממה את יריבתה, ששחקני המפתח שלה כלל לא הצליחו להיכנס להתמודדות. דמאר דרוזאן סיים עם 14 נקודות בלבד, קייל לאורי עם 13 וביסמאק ביומבו, שקטף 40 כדורים חוזרים בשני המשחקים האחרונים בקנדה, סיים את המשחק עם ארבעה בלבד. נקודת האור היחידה: חזרתו של יונאס ולנצ'יונאס, שלא שיחק בשמונת המשחקים האחרונים של קבוצתו בשל פציעה בקרסול. הלילה הוא חזר וקלע תשע נקודות ב-18 דקות.

ג'יימס, ששיחק כמעט 32 דקות, סיים עם 23 נקודות (10 מ-17 מהשדה) יחד עם שמונה אסיסטים ושישה ריבאונדים. קווין לאב סיים כקלע הבולט עם 25 (8 מ-10 מהשדה, 3 מ-4 לשלוש, 6 מ-6 מהעונשין) ואילו קיירי אירווינג תרם 23. מנגד, דרוזאן ולאורי היו היחידים לקלוע בספרות כפולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני קליבלנד קאבלירס ג'י אר סמית', לברון ג'יימס, צ'אנינג פריי. GettyImages
אפילו זכה לנוח. לברון ג'יימס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully