וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בשיקגו: ג'ואקים נואה הודיע לחבריו שיעזוב כי "איבד אמון"

אחרי העונה הקשה, שהסתיימה ללא הכרטיס לפלייאוף, הבולס ממשיכים לסעור. הסנטר הצרפתי, שהוביל את הקו נגד הג'נרל מנג'ר גאר פורמן, אמר לאחד מחבריו לקבוצה: "ההנהלה לא יכולה להוביל את הקבוצה הזו לכיוון הנכון"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: התגובות למשחק מספר 4 בגמר המזרח

בשיקגו בולס אוספים את השברים אחרי עונה לא קלה, שהסתיימה באופן מפתיע מאוד ללא הכרטיס לפלייאוף. השוורים כבר נמצאים בהכנות לעונה הבאה ומי שלא צפוי להיות איתם שם הוא ג'ואקים נואה.

על פי ה"שיקגו סאן טיימס", הסנטר הצרפתי בן ה-31 הודיע לחבריו לקבוצה בשבועות האחרונים שהוא לא ימשיך לשחק בעיר הרוחות בעונה הבאה. "אין לי טיפת אמון בהנהלה ואני לא חושב שהיא יכולה להוביל את הקבוצה בכיוון הנכון", אמר נואה לחבריו לקבוצה, כך סיפר לעיתון אחד משחקני הבולס.

נואה הופך הקיץ לשחקן חופשי ואותו שחקן שהעביר את דבריו נשאל האם העזיבה הצפויה של הצרפתי קשורה ליחסים המתוחים עם המאמן פרד הויברג, שהגיע בתחילת העונה הנוכחית לבולס. היחסים בין השניים הפכו למתוחים במהרה ונואה איבד את מקומו בחמישייה אחרי שנים ארוכות בהן היה אחד מכוכבי הקבוצה. אלא שנראה שהבעיה המרכזית של נואה איננה עם המאמן, אלא עם הג'נרל מנג'ר גאר פורמן, שאיבד את אמונם של כמה משחקני הסגל. נואה היה זה שהוביל את הקו נגד פורמן וכעת, החליט לעזוב.

השחקן שדיבר עם העיתון אמר שבעוד טום תיבודו, המאמן הקודם, תמיד הצליח להגן על השחקנים מפני ההנהלה ואילו הויברג, אותו הביא פורמן לקבוצה, הפך את היחסים בין הצדדים למסובכים הרבה יותר.

שחקן שיקגו, ג'ואקים נואה. AP
ימצא לעצמו קבוצה חדשה. נואה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully